#93691 przez BrokenNote
Pn, 24 mar 2014, 01:55
Podałem przecież sposób - jak były nominacje, to nie było jakoś tak źle z frekwencją.

Co do Italy - nie lubie jej :)
#93692 przez Dewalt
Pn, 24 mar 2014, 06:58
Zgadzam się z Deli,o wiele więcej osób grało jak były nominacje sam bardziej chętnie grałem wtedy.Podoba mi się propozycja grzywy dodając do tego
de_mirage
de_dust2002
cs_assault_upc zamiast zwykłego
Znam też koxów co chętnie grali by karachi <3

Sru zlituj się :) Zrób to na okres próbny,błagamy :embarrased:
#93694 przez ciemno tu
Pn, 24 mar 2014, 10:42
KARAICHI się nie sprawdziło a 4 mapy to bzdura. Ustalcie 10 mapcycle i jazda:)
#93696 przez sikor
Pn, 24 mar 2014, 16:04
ciemno tu napisał(a): Ustalcie 10 mapcycle i jazda:)


jak chcecie ;]
#93706 przez BigTool4U
Pn, 24 mar 2014, 22:48
Proponuję dać takie mapcycle:
Kod: Zaznacz całyde_dust2
de_forge
de_train
de_tuscan
de_kabul
de_mirage
de_nuke
de_clan2_fire
de_inferno
de_lite

Mapy tam wymieszałem kolorystycznie i wg. popularności, żeby było fajnie, A jeśli nie, to przywrócić Koncert życzeń. Wiadomo, tylko Koncert życzeń gwarantuje, że można pograć coś fajniejszego od czasu do czasu. Inaczej, no to wiadomo, swołocz nas przegłosuje :(.
#93708 przez grzywA
Pn, 24 mar 2014, 23:21
Sru nie mów, bo akurat de_lite jest bardzo fajną mapą i 10 vs 10 wystarczy ( chociaż nie wiem jak będzie mniej :/ ) a co do de_aztec to też jest mapa esl, ale na 3v3 czy tam 4vs4 i było by nie fajnie jakby jej nie było :)
#93711 przez qlimax !?
Pn, 24 mar 2014, 23:48
de_anarchy
#93712 przez BigTool4U
Pn, 24 mar 2014, 23:53
Lite to przecież grają 5on5 tam w ligach w hameryce, więc chyba damy radę. Azteka nienawidzę tak bardzo, jak tylko można nienawidzić, tam żeby coś ugrać no to trzeba walić non stop granaty, więc wiadomo, spamują komendami radia non stop. A druga sprawa, że to mapa jakiejś okropnej bezsilności, jak CT przegrywa, TT rushuje i jest się w tym CT, to normalnie nie można zrobić nic, bo na respie blokuja, idą wszystkie ludziki w jedno miejsce, a potem to już tylko chaos na ekranie.

Co do clan2_fire, to się zgodzę, że duża. Bo de_lite to tak w praktyce mniejsza jest od clan1_mill, realnie nawet mniejsza od de_mirage, bo CT tam łatwiej może się przemieścić i ogarnać dwa bs-y, jak zechcą i mają siłe.

Wersję bez clan2_fire chyba bym zrobił tak:
Kod: Zaznacz całyde_dust2
de_forge
de_train
de_kabul
de_mirage
de_nuke
de_tuscan
de_inferno
de_lite

a z tym Aztekiem nieszczęsnym no to może tak:
Kod: Zaznacz całyde_dust2
de_forge
de_nuke
de_tuscan
de_aztec
de_mirage
de_kabul
de_train
de_inferno
de_lite

Ale w ogóle najlepiej to Koncert życzeń dać. Bo fajnie co jakiś czas zagrać też Office czy Estate, ja tam bardzo lubię, powiem szczerze.
#93713 przez Sru
Wt, 25 mar 2014, 00:00
BigTool4U napisał(a):Ale w ogóle najlepiej to Koncert życzeń dać.

Przez koncert niestety juz po raz kolejny serwer traci graczy, wiec koncert nie wroci.
#93715 przez BigTool4U
Wt, 25 mar 2014, 00:12
No szkoda, bo to mi zawsze dawało motywację do gry. Że tam koniec końców można było sobie mapkę wygrać :D.

Bo, wiadomo, potem będzie tak, że to przez de_mirage serwer traci graczy, potem zacznie tracić przez de_train, de_tuscan, a potem skończymy na Dust2 24h/7. No tam ogar. Mi się spodobał ten serwer, bo tam trochę się różni. A że traci graczy, no to wiadomo, CS traci graczy i tam trzeba się reklamować dużo, żeby ich mieć.

Można tam jeszcze bardziej uprościć i nie zawracać ludziom głowy nawet de_mirage, bo tam trzeba dużo biegać.
Kod: Zaznacz całyde_dust2
de_forge
de_nuke
de_tuscan
de_kabul
de_aztec
de_train
de_inferno
de_lite


A na noc to w ogóle dać de_dust_2x2 (de_dust2_long się w ogóle nie umywa!), jak na tych wszystkich ruskich serwerach, co tylko te mapę grają w kółko i zawsze są pełne hehe.
#93716 przez sikor
Wt, 25 mar 2014, 00:34
BigTool4U napisał(a):de_forge


bez tej mapy to mapcycle bedzie w miarę dobre ;]
#93718 przez Dewalt
Wt, 25 mar 2014, 06:57
Po dodaniu vote Sru jest w miarę elegancko wczoraj udało się zvotować office czy cpl i jakoś ludzie grali.Proponuję z czasem coś dorzucić

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz
2 Odpowiedzi
2304 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje
0 Odpowiedzi
1456 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje
59 Odpowiedzi
7451 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz
19 Odpowiedzi
3639 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz
0 Odpowiedzi
1947 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Sogou [Bot]