Ja może coś podpowiem. Kiedyś miałem taki plan: podzielić mapy na koszyki względem popularności i mieszać mapy w taki sposób by mapy o większej popularności były grane częściej.
Przykład:
KOSZYK 1 (najpopularniejsze): de_dust2, de_inferno, de_nuke
KOSZYK 2 (Mniej ale ciągle popularne): de_cbble, de_aztec, de_train, cs_office, de_tuscan, de_kabul32
KOSZYK 3 (o la boga chujowe ale boty chcą grać): de_piranesi, de_karachi01, de_prodigy, de_westwood, de_russka, de_surviovour, de_chateau, de_torn, de_dust
I teraz mapcykl układamy w zestawieniu: mapka z koszyka 1, mapka z koszyka 2, mapka z koszyka 3, mapka z koszyka 1, mapka z koszyka 2 itd Najważniejsze żeby zachować ilość mapek w koszykach tzn w koszyku2=3 x koszyk1 koszyk 3 = 3x koszyk2 to wtedy mozna zachowac jako taki rozsadek. Dla danego przykladu przykladowy mc jest nastepujacy:
Kod: Zaznacz całyde_dust2
de_cbble
de_piranesi
de_inferno
de_aztec
de_karachi01
de_nuke
de_train
de_prodigy
de_dust2
cs_office
de_westwood
de_inferno
de_tuscan
de_russka
de_nuke
de_kabul32
de_survivour
de_dust2
de_cbble
de_chateau
de_inferno
de_aztec
de_torn
de_nuke
de_train
de_dust
Jak widać im wyżej w koszyku2 jest mapa tym częściej w mc jest grana, podobnie z koszykiem 1 ale ten koszyk jest w praktyce nonstop.
Rozwiąujemy tym samym problem mapek rzadko granych aczkolwiek od czasu do czasu mozna na nich zagrac ale nie za czesto bo ludzi strasznie jecza. A grane sa czesto znane i lubiane.