Poprosze odpowiedzi do egzaminu gimnazjalnego, co to jutro ma być...
Gimnazjalny jest łatwy totalna ciota mogła by miec tylko mniej niż 15pkt...
Na luzie podejdz bez napinania a napiszesz na min 25pkt. Może czegoś nie ogarniasz ?
Na luzie podejdz bez napinania a napiszesz na min 25pkt. Może czegoś nie ogarniasz ?
Planuje minimum 35. ;-)
A z próbnego miałem 27, z drugiego 14... Bo się półtorej godziny spóżniłem :/
A z próbnego miałem 27, z drugiego 14... Bo się półtorej godziny spóżniłem :/
A do jakiej szkoły się wybierasz?
liceum ogólnokształcące. 

EEeeee :/ Ja tam jestem w technikum o profilu technik logistyk i jestem zadowolony:D w miare:P
Strzeż się niemieckiego !
Strzeż się niemieckiego !

ucze sie niemieckiego od podstawówki i zdaje z niego egzamin...
Szacunek
ja go nie ogarniam :p to anglika się będziesz uczył czy może francuskiego albo rosyjskiego?
ja go nie ogarniam :p to anglika się będziesz uczył czy może francuskiego albo rosyjskiego?
Niemieckiego uczę się od pierwszej podstawówki i potrafię mniej niż z angielskiego. Dodam, że angielskiego nie miałem w szkole, nie chodziłem również na korepetycje. Gry jednak robią swoje.
Co do egzaminu. Również jutro do niego podchodzę i robię to na luzie. Ogólnie to ciesze się że nie będzie lekcji.
Planuję dostać się na borowską we Wrocławiu do technikum samochodowego. Oczywiście się dostane
Co do egzaminu. Również jutro do niego podchodzę i robię to na luzie. Ogólnie to ciesze się że nie będzie lekcji.
Planuję dostać się na borowską we Wrocławiu do technikum samochodowego. Oczywiście się dostane

Jaki kraj, tacy patrioci.
A u mnie niemiecki to masakra w 1 klasie gimnazjum coś kumałem tam nawet 4 na półrocze miałem później 3 a teraz mogę mieć zagrożenie bo nic nie kumam znam może z 5 słów po niemiecku
I po polskim. ;-)
Jaki był temat wypracowania?
Nie przeczytałeś na demotywatorach !? "Czy wybór szkoły jest trudną decyzją dla gimnazjalisty" coś takiego.
Jaki kraj, tacy patrioci.