Nigdy więcej nie realnych sytuacji.
*Zdarzało sie że odbezpieczaliście gratan, po czym naciskaliście q mieliście m4 a grata odbezpieczony w kieszeni i nie wybuchał.
*Zdarza się tez że rozbrajaliście bombę z granatem w ręku.
Ten Plugin likwiduje takie sytuacje. Jeśli wyjmiesz zawleczkę granat wybuchnie.
Plugin również zawiera coś jak by silę rzucenia granat, leci on dalej im dłużej go trzymamy. Jeśli weźmiemy granat i po chwili puścimy upadnie blisko. Będziemy dlugo trzymać poleci daleko.
Cvars:
( Można je zmieniać w pliku SAM
- rgb 0 turn off the plugin
- rgb 1 turn on the plugin
- rgb 2 doesnt affect on admins (default ADMIN_IMMUNITY is needed), you can change it in .sma in "#define IMMUNITY" line
- rgb_speed 1 1 is turning on grenade speed manipulation, 0 turning off
- rgb_speedtime_1 a value in seconds after first speed point will be added(the most optimal is 0.8-0.9 cause pulling out the pin costs ~0.7 sec)
- rgb_speedtime_2 a value in seconds after next (2) and 3 speed point will be added, to gain all 3 points you need time from rgb_speedtime_1 + 2x rgb_speedtime_2
- rgb_bartime how long the progressbar will be shown when pulling out the pin (must be full number not fraction! if 0 turn off)
- rgb_speed_0 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 0 speed points (default 0.25 (25%) )
- rgb_speed_1 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 1 speed points (default 0.5 (50%) )
- rgb_speed_2 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 2 speed points (default 0.75 (75%) )
- rgb_speed_3 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 3 speed points (default 1 (100%) )
Zawleczka:

*Zdarzało sie że odbezpieczaliście gratan, po czym naciskaliście q mieliście m4 a grata odbezpieczony w kieszeni i nie wybuchał.
*Zdarza się tez że rozbrajaliście bombę z granatem w ręku.
Ten Plugin likwiduje takie sytuacje. Jeśli wyjmiesz zawleczkę granat wybuchnie.
Plugin również zawiera coś jak by silę rzucenia granat, leci on dalej im dłużej go trzymamy. Jeśli weźmiemy granat i po chwili puścimy upadnie blisko. Będziemy dlugo trzymać poleci daleko.
Cvars:
( Można je zmieniać w pliku SAM
- rgb 0 turn off the plugin
- rgb 1 turn on the plugin
- rgb 2 doesnt affect on admins (default ADMIN_IMMUNITY is needed), you can change it in .sma in "#define IMMUNITY" line
- rgb_speed 1 1 is turning on grenade speed manipulation, 0 turning off
- rgb_speedtime_1 a value in seconds after first speed point will be added(the most optimal is 0.8-0.9 cause pulling out the pin costs ~0.7 sec)
- rgb_speedtime_2 a value in seconds after next (2) and 3 speed point will be added, to gain all 3 points you need time from rgb_speedtime_1 + 2x rgb_speedtime_2
- rgb_bartime how long the progressbar will be shown when pulling out the pin (must be full number not fraction! if 0 turn off)
- rgb_speed_0 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 0 speed points (default 0.25 (25%) )
- rgb_speed_1 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 1 speed points (default 0.5 (50%) )
- rgb_speed_2 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 2 speed points (default 0.75 (75%) )
- rgb_speed_3 a value in percent (i mean 0.2 = 20%, 0.5 = 50% 1=100%) of throwing speed with 3 speed points (default 1 (100%) )
Zawleczka:

