Otóż Interp są to hitboxy"
ojjj nie ;] interp - interpolacja - jest to jakby aproksymacja funkcji ktora najlepiej odwzorowuje zachowanie obiektu
w polskim jezyku:
czym dluzszy interp tzn wiekszy - tym wiecej klatek jest obliczanych na komputerze klienta, a nie branych bezposrednio z ramek przesylanych przez serwer
dlatego tez ex_interp powinien byc ustawiony na "1/cl_updaterate"
cl_updaterate - ilosc żądanych klatek od serwera
cl_cmdrate - ilosc klatek wysylanych do serwera na sekunde
(to oczywiscie zalezy od serwera ile wysle lub ile przyjmie)
z tymze polskie lacza nie sa wspaniale i przy ustawianiu interpu powinien byc brany pod uwage tez ping, osobiscie DO pingu 40 gram na :
rate 25000 (ilosc pobieranych danych)
cl_rate 20000 (ilosc wysylanych danych)
cl_updaterate 101 (ilosc pobieranych klatek)
cl_cmdrate 101 (ilosc wysylanych klatek)
ex_interp 0.01 (tlumaczylem powyzej ;d) ----------> Natym lepiej graj
natomiast przy wyzszym pingu (do 90 powyzej nie ma sensu gra juz w zmienionym kodzie netowym 1.6):
rate 20000
cl_rate 9999
cl_updaterate 80
cl_cmdrate 80
ex_interp 0.02
A no i na koniec: jesli nie masz maksymalnej ilosci klatek to nie ustawiaj sobie na 101 cl_updaterate i
cl_cmdrate, bo nie ma to sensu (bo twoj komputer nie przetworzy ich).
Lepiej zmniejsz sobie:
fps_max i fps_modem na wartosci maksymalne takie - aby ci nie spadaly w akcji klatki - i takie tez ustaw updaterate i cmdrate)
ojjj nie ;] interp - interpolacja - jest to jakby aproksymacja funkcji ktora najlepiej odwzorowuje zachowanie obiektu
w polskim jezyku:
czym dluzszy interp tzn wiekszy - tym wiecej klatek jest obliczanych na komputerze klienta, a nie branych bezposrednio z ramek przesylanych przez serwer
dlatego tez ex_interp powinien byc ustawiony na "1/cl_updaterate"
cl_updaterate - ilosc żądanych klatek od serwera
cl_cmdrate - ilosc klatek wysylanych do serwera na sekunde
(to oczywiscie zalezy od serwera ile wysle lub ile przyjmie)
z tymze polskie lacza nie sa wspaniale i przy ustawianiu interpu powinien byc brany pod uwage tez ping, osobiscie DO pingu 40 gram na :
rate 25000 (ilosc pobieranych danych)
cl_rate 20000 (ilosc wysylanych danych)
cl_updaterate 101 (ilosc pobieranych klatek)
cl_cmdrate 101 (ilosc wysylanych klatek)
ex_interp 0.01 (tlumaczylem powyzej ;d) ----------> Natym lepiej graj
natomiast przy wyzszym pingu (do 90 powyzej nie ma sensu gra juz w zmienionym kodzie netowym 1.6):
rate 20000
cl_rate 9999
cl_updaterate 80
cl_cmdrate 80
ex_interp 0.02
A no i na koniec: jesli nie masz maksymalnej ilosci klatek to nie ustawiaj sobie na 101 cl_updaterate i
cl_cmdrate, bo nie ma to sensu (bo twoj komputer nie przetworzy ich).
Lepiej zmniejsz sobie:
fps_max i fps_modem na wartosci maksymalne takie - aby ci nie spadaly w akcji klatki - i takie tez ustaw updaterate i cmdrate)

W lidze ESL można używać jedynie "ex_interp" o wartości od 0.01 do 0.05:cool: