Zaprezentuje wam sposób, aby standardowy print_chat zamienić na kolorowe napisy.
Ok. Jesli chcemy, aby np.
Dodajemy gdzieś w pluginie następującą funkcję:
I zamieniamy naszą linijke na
Oto pozostałe kody dla innych kolorów.
zółty
KolorDrużyny
No tyle. ;=)
UWAGA! Pluginy trzeba kompilować lokalnie, kompilatorami online nie da się bo brak kilku modułów.
Ok. Jesli chcemy, aby np.
Kod: Zaznacz cały
pokazywało się na zielono, robimy tak.client_print(id, print_chat, "reksio owns")Dodajemy gdzieś w pluginie następującą funkcję:
Kod: Zaznacz cały
fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
static max_players, svc_saytext;
if( !max_players )
max_players = get_maxplayers( );
if( !svc_saytext )
svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
static msg[192];
msg[0] = 0x04;
vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
if( plr > 0 && plr <= max_players )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
write_byte( plr );
write_string( msg );
message_end( );
}
else if( plr == 0 )
{
for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
{
if( is_user_connected( i ) )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
write_byte( i );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
return 1;
}
I zamieniamy naszą linijke na
Kod: Zaznacz cały
fnGreenChat(id, "reksio owns")Oto pozostałe kody dla innych kolorów.
zółty
Kod: Zaznacz cały
fnYellowChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
static max_players, svc_saytext;
if( !max_players )
max_players = get_maxplayers( );
if( !svc_saytext )
svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
static msg[192];
msg[0] = 0x02;
vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
if( plr > 0 && plr <= max_players )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
write_byte( plr );
write_string( msg );
message_end( );
}
else if( plr == 0 )
{
for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
{
if( is_user_connected( i ) )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
write_byte( i );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
return 1;
}
KolorDrużyny
Kod: Zaznacz cały
fnTeamChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
static max_players, svc_saytext;
if( !max_players )
max_players = get_maxplayers( );
if( !svc_saytext )
svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
static msg[192];
msg[0] = 0x03;
vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
if( plr > 0 && plr <= max_players )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
write_byte( plr );
write_string( msg );
message_end( );
}
else if( plr == 0 )
{
for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
{
if( is_user_connected( i ) )
{
message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
write_byte( i );
write_string( msg );
message_end( );
}
}
}
return 1;
}
No tyle. ;=)
UWAGA! Pluginy trzeba kompilować lokalnie, kompilatorami online nie da się bo brak kilku modułów.