

Paintball – rodzaj gry zespołowej, polegającej na prowadzeniu pozorowanej przy użyciu markerów, urządzeń zbliżonych kształtem i zasadą działania do broni pneumatycznej, które za pomocą sprężonego powietrza, propanu lub dwutlenku węgla wyrzucają kulki wypełnione farbą na bazie żelatyny spożywczej. Trafienie przeciwnika, podczas którego kulka rozbija się, pozostawiając kolorowy ślad (nazywany przez graczy splatem) na ciele, masce bądź markerze zawodnika, powoduje jego eliminację z gry.

178.33.196.52

16

Steam/NonSteam

cs_paintball
cs_prospeedball
cs_speedball
csp_paintball
de_paintball
de_Super_PaintBall
fy_paintballarena
gg_33_frisson
gg_bside_paintball
pb_castle
cs_prospeedball
cs_speedball
csp_paintball
de_paintball
de_Super_PaintBall
fy_paintballarena
gg_33_frisson
gg_bside_paintball
pb_castle

paintballgun.amxx // bronie pod Paintball Moda
paintballmod.amxx // Paintball MOD
parachute.amxx // spadochron dla gracza
polski_cs.amxx // cs po polsku
c4countdown.amxx // licznik c4
ptb.amxx //balansowanie teamow
hpk_pl.amxx //kick za ping
ad_manager.amxx //reklamy
Galileo.amxx //vote
rangi.amxx //rangi
amx-ip-dla-graczy.amxx //Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.
descriptive_fire_in_the_hole.amxx //Granaty w say po polsku.
grenade_trail.amxx //Smuga za rzuconym granatem.
mutemenu.amxx //Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"
interp_raty.amxx //wymuszanie rate interpu
finishmap.amxx //pozwala dokonczyc runde na koniec mapy
abd.amxx //pokazuje zadane otrzymane dmg
autobuybugban.amxx //latka do crashowania
alt_end_round_sounds.amxx //muzyka na koniec rundy
0_hp_bug.amxx //naprawa bugu 0hp
vip.amxx //Ranga VIP na serwerze
- Nowa broń: super wyrzutnia nade! (dodane do jednego gracza na raz bądź jednego teamu) Zastępuje granat, granatem błyskowym
- Nowe kolorowe granaty dymne.
- Nowa broń: Super [url=""]Marker[/url]! Nagrodzony podczas dokonywania 4 + zabić na runde.( 50/200 strzałów) jest uznawana za najlepsza broń w PaintBall'u [PB].
- Nowa funkcja gry: "Zemsta!" jest uruchamiana, gdy ktoś zabija się 3 razy z rzędu. Jeśli zabijesz go z powrotem, na następnej rundzie dostanie super marker.
- Nowy gracz ruchu: sprint (jak wymieniłem wyżej pozwala szybciej biegnąc przytrzymując PPM)
- Nowa broń: Snajper! Nagrodzony podczas dokonywania 3 + zabija rundy.
- Nowa broń: Grenade Launcher Paint! (Jak wyżej)
- Nowa broń: Shotgun! (30% prawdopodobieństwo uzyskania go podczas dokonywania zabić w rundzie , Jest on jako Flash).
- Nowe menu, aby wybrać broń główną
- Usuwa celownik broni (Wyłączyłem , ale możliwość przywrócenia w rpaintball.cfg)
- Nie wszystkie granulki latają dokładnie w mniejsce celu , mają malutki rozrzut.
Zwiększa Recoil jeśli będziesz się poruszać podczas strzelania.
- Niektóre granulki nie wybuchają tylko odbijają się od celu.
- Podstawowa broń jest pełna auto (automatycznego strzelania) przy średniej jest semi-auto (pół automatyczne strzelanie).
- Broń podstawowa taka jak Marker, Sniper , Shotgun, launcher , która znajduje się w menu
bronie przy strzelaniu mogą się zaciąć ! aby odblokować należy nacisnąć klawisz "użytkownika" domyślny "e".
(zresztą będzie pisać graczowi na środku ekranu)
- Zmieniono częstotliwość ostrzału z broni i wprowadzono kilka niewielkich zmian (takich jak usuwanie efektów świetlnych [jest domyślne])
- Nowy model noża, który zabija na jedno trafienie (to ma sens: jeśli się stoi blisko przeciwnika w paintball, powinien być martwy).

Head Admin:
Eday
Admini:
Rekrutacja trwa na naszym forum.
Inne:
Forum serwera: good-games.pl
[url="http://www.gametracker.com/server_info/178.33.196.52:27040/"]
[/url]