#87307 przez sikor
Cz, 8 sie 2013, 19:13
Sru napisał(a):Odświeżamy temat!
cs_assault_upc
cs_office
de_cbble
de_cpl_mill
de_dust2
de_inferno
de_kabul
de_nuke
de_train
de_tuscan
de_westwood
de_aztec
de_dust

Zmiany? W mysl starej zasady wywaliłem sporo map aby trochę graczy więcej przyciągnć, a potem w miare bede sukcesywnie dodawał co proponujecie.


de_cbble - wywaliłbym, z racji tej że mapa jest nie lubiana przez graczy cs'a, a idzie to ze zmiejszeniem się ludnosci na tej mapie ...

ale wreszcie myślisz i dajesz mapy 'standardowe' +
#87308 przez Sru
Cz, 8 sie 2013, 19:15
Cbble wywalone, aktualnie
cs_assault_upc
cs_office
de_cpl_mill
de_dust2
de_inferno
de_kabul
de_nuke
de_train
de_tuscan
de_westwood
de_aztec
de_dust

sikor napisał(a):ale wreszcie myślisz i dajesz mapy 'standardowe' +

nie wreszcie myślę bo zawsze gdy były problemy z serwerem wrzucałem nawet w kółko dd2, azteca i inferno i w miesiąc frekwencja była odbudowana.
#87309 przez SztynX
Cz, 8 sie 2013, 19:20
'INExx napisał(a):ja proponuje dac mapy takie jak: de_dust2, de_nuke, de_train, de_mirage, de_inferno, de_tuscan, de_cpl_mill, de_forge

Ty masz perma za haxy z tego co pamiętam?

@topic
fy_snow czy ten drugi aim był naprawdę przydatny w godzinach porannych gdy grało po 10 osób, czy też w nocy. Żeby to połączyć z jakimś "pluginem" który udostępnia te aimy w godz. 24-10 to by była bomba, ale to nie moja liga :D nie znam się na pisaniu pluginów.
#87310 przez *Pompa*
Cz, 8 sie 2013, 19:49
Tego upc tez bym wywalił bo nikt tego nie lubi
mirage mógł byś wrzucić do tego
Cs_italy tez by mogło powrócić , myślę że przyciągło by to graczy
#87311 przez Zuberek
Cz, 8 sie 2013, 20:52
asslaut_upc bym zostawił, fajna mapka ;)

Dodać można jak wyżej cs_italy
#87315 przez Sru
Cz, 8 sie 2013, 21:24
Gdybanie nt. tego czy mapa jest fajna można zostawić na potem, teraz skupmy się na tym aby zostały maksymalnie grywalne mapy które gwarantują zapełnienie serwera.

Nowy gracz patrzy bardziej na to ile osób gra a nie czy jest nowa dla niego mapa.:-)
#87326 przez LuKoIl
Pt, 9 sie 2013, 00:29
Mapy assalut sa ciezkie dla ct i wedlug mnie nie przez to sa nie lubiane. Cs italy i de mirage powinno sie jeszcze dodac i na tym zakonczyc edycje mapcycle.
#87337 przez SztynX
Pt, 9 sie 2013, 13:52
Sru, jak się pojawiało italy (gdy pewien admin dawal vote ^^) to wszystkim się podobało "wreszcie coś innego", więc może warto dodać. Grywalna jest i standardowa :)
#87347 przez patryk00
Pt, 9 sie 2013, 15:06
SRU dodaj jeszcze cs_rio i bedzie git malina :D
#87348 przez Sru
Pt, 9 sie 2013, 22:10
Na razie tylko standardowe.

-- Dodano 9 sie 2013, 2013 21:10 --

Stworzyłem dwa mapcykle, nocny i dzienny, czekam na propozycje map do nocnego.
#87375 przez sikor
Pt, 9 sie 2013, 23:00
nocny to te mapy esl;

-de_dust2
-de_nuke
-de_inferno
-de_train
#87376 przez Krak84
Pt, 9 sie 2013, 23:20
sikor napisał(a):nocny to te mapy esl;

-de_dust2
-de_nuke
-de_inferno
-de_train

zamiast traina lepiej azteca
#87378 przez Krak84
Pt, 9 sie 2013, 23:27
aim_map
aim_map2
aim_map_deagl
aim_map_usp
Narazie tyle mi przychodzi do głowy

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz
2 Odpowiedzi
2304 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje
0 Odpowiedzi
1456 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje
59 Odpowiedzi
7451 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz
19 Odpowiedzi
3639 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz
0 Odpowiedzi
1947 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Sogou [Bot]