Proponuje dodać hell i italy, usunąć cpl_mill lub tuskan ponieważ wnerwia to graczy jak dwie prawie takie same papy grane są jedna po drugiej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
You no napisał(a):Proponuje dodać hell i italy, usunąć cpl_mill lub tuskan ponieważ wnerwia to graczy jak dwie prawie takie same papy grane są jedna po drugiej.
Chyba sobie żartujesz!! Tuskan najlepsza mapa i cpl_mill tego napewno nie usuwać!!

PanSkiller napisał(a):You no napisał(a):Proponuje dodać hell i italy, usunąć cpl_mill lub tuskan ponieważ wnerwia to graczy jak dwie prawie takie same papy grane są jedna po drugiej.
Chyba sobie żartujesz!! Tuskan najlepsza mapa i cpl_mill tego napewno nie usuwać!!
Taka jest prawda, albo tuscan albo cpl mill, wybierajcie.
Aktualny MC
Kod: Zaznacz cały
de_dust
de_nuke
de_train
de_aztec
de_inferno
de_kabul
de_hell
de_prodigy
de_westwood
cs_office
de_eldorado
de_mirage
de_cbble
de_survivor
de_torn
de_storm
Wywalone
Kod: Zaznacz cały
de_dust
de_nuke
de_train
de_aztec
de_inferno
de_kabul
de_hell
de_prodigy
de_westwood
cs_office
de_eldorado
de_mirage
de_cbble
de_survivor
Italy dodam, dust za duzy
-- Dodano 13 maja 2012, 2012 16:40 --
-- Dodano 13 maja 2012, 2012 16:51 --
Zmieniłem eldorado na dust, chce dać jak najwięcej grywalnych map aby odbudowała się frekwencja.
de_dust
de_nuke
de_train
de_aztec
de_inferno
de_kabul
de_hell
cs_italy
de_westwood
cs_office
de_dust
de_mirage
de_cbble
de_survivor
-- Dodano 13 maja 2012, 2012 16:40 --
Kod: Zaznacz cały
de_dust
de_nuke
de_train
de_aztec
de_inferno
de_kabul
de_hell
cs_italy
de_westwood
cs_office
de_eldorado
de_mirage
de_cbble
de_survivor-- Dodano 13 maja 2012, 2012 16:51 --
Zmieniłem eldorado na dust, chce dać jak najwięcej grywalnych map aby odbudowała się frekwencja.
de_dust
de_nuke
de_train
de_aztec
de_inferno
de_kabul
de_hell
cs_italy
de_westwood
cs_office
de_dust
de_mirage
de_cbble
de_survivor
dust nie jest zgywalny. Bez ogarniętych TT, nie da się na nim grać. Jak osobiście dodał bym assaulta_upc.
| Podobne wątki | Statistics | Ostatni post |
|---|---|---|
|
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz |
2 Odpowiedzi 2304 Wyświetlone |
przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43 |
|
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje |
0 Odpowiedzi 1456 Wyświetlone |
przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13 |
|
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje |
59 Odpowiedzi 7451 Wyświetlone |
przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14 |
|
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz |
19 Odpowiedzi 3639 Wyświetlone |
przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19 |
|
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz |
0 Odpowiedzi 1947 Wyświetlone |
przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34 |
Kto przegląda forum
Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT]


