#30123 przez enron
Pn, 25 paź 2010, 16:40
Fallen napisał(a):A mi się nie podoba,że każdego z góry traktujesz jak idiotę,bo wydaje Ci się,że jesteś najmądrzejszy.Zresztą niejedyny to zauważyłem.

A na co liczyłeś po takim uzasadnieniu:
Kod: Zaznacz całyeldorado=plebswuud

Więc nie z góry - opierałem się na tym co napisałeś.
#30124 przez Fallen
Pn, 25 paź 2010, 16:42
większość ludzi uważa plebswuda za syf,myślałem,że zrozumiesz o co chodzi,ale jednak nie zrozumiałeś ahhh
#30130 przez pen9r
Pn, 25 paź 2010, 18:02
Eldorado i blue - na nie, bo znowu server będzie pustoszał tak jak na np. tornie.
siege - nie, bo zanim dobiegną ct do hostów to już koniec rundy będzie...
militia - w porządku
#30134 przez undertaker
Pn, 25 paź 2010, 18:53
militia jest ciężka dla ct.... ale w sumie fajna

może byśmy tak oilriga zagrali? (choć to mapa pod tp)
#30137 przez czary_mary
Pn, 25 paź 2010, 20:02
to jest server ffa z jakims tam szczatkowym tp, i z wyborem map trzeba sie troche wczuc w typowego gracza ffa, eldorado gniecie suty bo jest nieskomplikowane i ma dobra muzyczke jeszcze sie nie spotkalem z wychodzeniem ludzi gdy ta mapa jest na innych servach ffa, blue jest dosc kamperska i pewnie by sie konczylo slayowaniem ludzi kampiacych na rurach czy gdzies po pokojach wiec moze i na nie, piranesi jest fatalna z paru powodow jest dosc duza, zadko jest grana ma innych servach dosc duzo ludzi jej nie zna i irytuje ich giniecie od ostrzalu z gory lub z okien, do tego wiele osob nie wie nawet gdzie sa bs, mapa jest ciemna i ogolnie brzydka ( to samo z Torn),
co do siege typowo nie na Reksia skonczy sie mega sleyowaniem i kampa jak na assaulcie, bedzie wbijanie ekipy statsiarskiej do jednego teamu przez co inni beda uciekac z servera

bylbym za dolaczeniem oilring tak dla testu, szczotkowe tp wystarczy zeby sie tam dobrze bawic, rundy sa szybkie co tez ma swoje plusy, mysle ze jezeli szukacie dodatkowej mapy jak nic brakuje de_dust, wiem ze zostane zjebany i zwyzywany od dust loverow, ale potrzebne jest urozmaicenie mp, nie mozna sobie pozwolic na duze lub niestandardowe mapy bo ludzie uciekaja, jak nic dust by tu pasowal, tylko tez by trzeba go bylo dobrze wpasowac np: d2,nuke,d1,inferno,aztec,oilring itp
#30138 przez hawaj
Pn, 25 paź 2010, 20:15
dust1 to porażka tt nic nie gra siędzą przed trupem bo ct raszuje szybko
#30140 przez ukcio
Pn, 25 paź 2010, 20:37
Fallen napisał(a):j.w te 2 mapy powinny byc


fallen sie ze mna zgodzil ;o


imo mozna wrzucic te 2 mapy dla sprawdzenia co bedzie sie dzialo

jestem przekonany ze z militii nie beda tak wychodzic jak z prodigy
siege jest fajna, duza, fakt ze doprowadzic hostow do savepointa to nielada wyczyn ale mapa fajna

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz
2 Odpowiedzi
2304 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje
0 Odpowiedzi
1455 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje
59 Odpowiedzi
7451 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz
19 Odpowiedzi
3639 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz
0 Odpowiedzi
1947 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT]