producent: Fireglow
wydawca: cdv Software Entertainment AG
dystrybutor PL: Cenega Poland
Data Premiery:
Świat: 08 sierpnia 2002
Polska: 28 lipca 2003
ryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1-4
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D
Opis gry:
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu (teraz jest pięć, oprócz Rosjan, Anglików, Niemców i Amerykanów wprowadzono jeszcze siły zbrojne Japonii) liczba jednostek zwiększyła się o czterdzieści, włączając w to nawet pilotów kamikadze. Cała grafika została bardziej dopracowana, nadal jest to jednak rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie autorzy gry odpowiednio odtworzyli florę i faunę typową dla Azji i małych wysepek Pacyfiku.
W Sudden Strike 2 pod kontrolą gracza znajdują się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Wszystkie jednostki bojowe, pojazdy
i nawet czołgi mogą zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostali we współczynnik „morale”, który wpływa na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto w części drugiej doświadczenie ma dużo większy wpływ na rozgrywkę niż miało to miejsce poprzednio - przykładowo czołg może prowadzić tylko żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Unowocześnieniu uległ model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Teraz działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, poruszająca się za czołgiem piechota nie ginie od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie strzelają bezmyślnie do czołgów. Samoloty
zaś nie pojawiają się z nikąd (z za planszy) tylko startują i lądują na lotniskach. Oczywiście wszystkie kampanie oparte są na historycznych bitwach i zdarzeniach z czasów II Wojny Światowej.
wydawca: cdv Software Entertainment AG
dystrybutor PL: Cenega Poland
Data Premiery:
Świat: 08 sierpnia 2002
Polska: 28 lipca 2003
ryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet | liczba graczy: 1-4
nośnik: 1 CD
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 450MHz, 128MB RAM, 16MB akcelerator 3D
Opis gry:
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci). W związku z przeniesieniem akcji na nowe tereny i wprowadzeniem nowych stron konfliktu (teraz jest pięć, oprócz Rosjan, Anglików, Niemców i Amerykanów wprowadzono jeszcze siły zbrojne Japonii) liczba jednostek zwiększyła się o czterdzieści, włączając w to nawet pilotów kamikadze. Cała grafika została bardziej dopracowana, nadal jest to jednak rzut izometryczny znany z części pierwszej. Naturalnie autorzy gry odpowiednio odtworzyli florę i faunę typową dla Azji i małych wysepek Pacyfiku.
W Sudden Strike 2 pod kontrolą gracza znajdują się nie tylko wojska lądowe ale także jednostki nawodne, okręty wojenne, itp. Wszystkie jednostki bojowe, pojazdy
i nawet czołgi mogą zostać przejęte przez wroga i z powodzeniem wykorzystywane w walce. Żołnierze wyposażeni zostali we współczynnik „morale”, który wpływa na ich efektywność i przebieg walki. Ponadto w części drugiej doświadczenie ma dużo większy wpływ na rozgrywkę niż miało to miejsce poprzednio - przykładowo czołg może prowadzić tylko żołnierz posiadający doświadczenie powyżej 500 (w skali od 0 do 1000). Unowocześnieniu uległ model zniszczeń pojazdów oraz komputerowe A.I. Teraz działo przeciwpiechotne nie zrobi praktycznie nic ciężkiemu czołgowi, poruszająca się za czołgiem piechota nie ginie od ostrzału z karabinu znajdującego się przed czołgiem, a snajperzy nie strzelają bezmyślnie do czołgów. Samoloty
zaś nie pojawiają się z nikąd (z za planszy) tylko startują i lądują na lotniskach. Oczywiście wszystkie kampanie oparte są na historycznych bitwach i zdarzeniach z czasów II Wojny Światowej.
http://rapidshare.com/files/140275431/S ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/140275874/S ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/140276257/S ... .part3.rar
http://rapidshare.com/files/140276734/S ... .part4.rar
http://rapidshare.com/files/140277809/S ... .part5.rar
http://rapidshare.com/files/173339448/S ... .PL.7z.001
http://rapidshare.com/files/173352829/S ... .PL.7z.002
http://rapidshare.com/files/173364884/S ... .PL.7z.003
http://rapidshare.com/files/173376846/S ... .PL.7z.004
http://rapidshare.com/files/173379707/S ... .PL.7z.005
Part = 100 mb
http://rapidshare.com/files/211278212/_ ... .part1.rar
http://rapidshare.com/files/211280499/_ ... .part2.rar
http://rapidshare.com/files/211282595/_ ... .part3.rar
http://rapidshare.com/files/211284838/_ ... .part4.rar
http://rapidshare.com/files/211286794/_ ... .part5.rar

