I.Gracze i drużyny
1.Każda drużyna musi mieć przynajmiej 5graczy(max.8)
2.Każdy gracz musi podac swój STEAM_ID.
3.Gracz musi grać STEAM_ID podanym wcześniej.
4.Podczas meczu każdy gracz musi mieć ustawiony TAG drużyny.
II.Mecze
1.Mecze rozgrywane systemem mr12 czyli po 12 rund po kazdej stronie CT i TT.
2.Gramy na mapy
3.Strony od której zaczniemy spotkanie wybieramy przez runde nożową.Zakaz używania HE i bronie zostawiamy na respie jeśli gracz zapomnial wyrzucić broń na respie to przeciwnik może ja podnieść.
4.Podczas meczu nie może być żadnego obserwatora oprócz administratora ligowego i hltv.
5.Na mapie drużyny muszą zagrać po stronie CT i TT
6.Na serwerze powinien być wgrany config ESL 5 ON 5 PL
7.Komenda mp_fadetoblack może być ustawiona na 0
8.Drużyna musi wrzucic ss(screenshot) każdej ćwiartki i demka
9.Terminy beda ustalone,max mozliwośc przełozenia meczu o 2h
III.Dopalacze(czity)
1.Całkowity zakaz używania czitów czyli programów/skryptów dających Ci przewage nad innymi.
2.Zakaz używania komendy net_graph 2
3.Zakaz używania komendy +duck na scrollu można używac komendy +jump
4.Zakaz używania bugów mapy grozi to w/o ćwiartki (czyli 12:0 dla przeciwnika)
5.PAMIĘTAJ! jeśli uważasz że jeden z przeciwników używa dopalaczy powiadom admina ale po meczu! mecz trzeba dokończyć oczywiście jeśli gracz używa takich dopalczy jak aim,speedkach czyli automatycznie jest w/o czyli 48:0
Jeśli myślisz że przeciwnik używał wh to powiadom admina, on oceni demka.
6.Dozwolone sa tylko skrypty na kupowanie broni.
7.Zapezpieczenia hltv+sedzia+azureus(http://azereus.pl/).
IV.Media
1.Wszystkie media w punkcie II.8 trzeba wrzucic w przeciagu 24h od rozegrania spotkania.
2.Każdy gracz musi zrobić ss smoke na respie z włączoną tabelą wyników(domyślnie TAB).
V.Gracz
1.Kazdy gracz musi mieć ustawione następujące komendy.
- cl_pitchspeed 225
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- cl_cmdrate 90-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_updaterate 80-101
- color depth 32-bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
2.Dozwolone modele - CS:CZ i CS 1.6 .
VI.Mapy dozwolone na turnieju.
-de_dust2
-de_inferno
-de_train
-de_nuke
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany regulaminu.
1.Każda drużyna musi mieć przynajmiej 5graczy(max.8)
2.Każdy gracz musi podac swój STEAM_ID.
3.Gracz musi grać STEAM_ID podanym wcześniej.
4.Podczas meczu każdy gracz musi mieć ustawiony TAG drużyny.
II.Mecze
1.Mecze rozgrywane systemem mr12 czyli po 12 rund po kazdej stronie CT i TT.
2.Gramy na mapy
3.Strony od której zaczniemy spotkanie wybieramy przez runde nożową.Zakaz używania HE i bronie zostawiamy na respie jeśli gracz zapomnial wyrzucić broń na respie to przeciwnik może ja podnieść.
4.Podczas meczu nie może być żadnego obserwatora oprócz administratora ligowego i hltv.
5.Na mapie drużyny muszą zagrać po stronie CT i TT
6.Na serwerze powinien być wgrany config ESL 5 ON 5 PL
7.Komenda mp_fadetoblack może być ustawiona na 0
8.Drużyna musi wrzucic ss(screenshot) każdej ćwiartki i demka
9.Terminy beda ustalone,max mozliwośc przełozenia meczu o 2h
III.Dopalacze(czity)
1.Całkowity zakaz używania czitów czyli programów/skryptów dających Ci przewage nad innymi.
2.Zakaz używania komendy net_graph 2
3.Zakaz używania komendy +duck na scrollu można używac komendy +jump
4.Zakaz używania bugów mapy grozi to w/o ćwiartki (czyli 12:0 dla przeciwnika)
5.PAMIĘTAJ! jeśli uważasz że jeden z przeciwników używa dopalaczy powiadom admina ale po meczu! mecz trzeba dokończyć oczywiście jeśli gracz używa takich dopalczy jak aim,speedkach czyli automatycznie jest w/o czyli 48:0
Jeśli myślisz że przeciwnik używał wh to powiadom admina, on oceni demka.
6.Dozwolone sa tylko skrypty na kupowanie broni.
7.Zapezpieczenia hltv+sedzia+azureus(http://azereus.pl/).
IV.Media
1.Wszystkie media w punkcie II.8 trzeba wrzucic w przeciagu 24h od rozegrania spotkania.
2.Każdy gracz musi zrobić ss smoke na respie z włączoną tabelą wyników(domyślnie TAB).
V.Gracz
1.Kazdy gracz musi mieć ustawione następujące komendy.
- cl_pitchspeed 225
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- cl_cmdrate 90-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_updaterate 80-101
- color depth 32-bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
2.Dozwolone modele - CS:CZ i CS 1.6 .
VI.Mapy dozwolone na turnieju.
-de_dust2
-de_inferno
-de_train
-de_nuke
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany regulaminu.





