From Dust (2011) SKIDROW

- INFORMACJE -
Ubisoft Studios ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
strategiczne
17 sierpnia 2011 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
17 sierpnia 2011 ( data premiery w USA )
- OPIS -
Stworzona pod kierownictwem Erica Chahi, autora kultowego Another World, rozbudowana strategia, w której gracze próbują okiełznać siły przyrody, by zapewnić bezpieczeństwo i rozwój plemienia ludzi.
Po siedmiu latach milczenia Eric Chahi, twórca takich hitów jak Another World i Heart of Darkness, przygotował we współpracy z Ubisoft Studios nową produkcję, tematycznie nawiązującą do serii Populuos i Black & White. W przeciwieństwie do typowej zabawy w wirtualnego boga, From Dust kładzie jednak nacisk na interakcje graczy z otoczeniem, a nie postaciami w grze.
Fabuła From Dust koncentruje się wokół plemienia, które utraciło swoją pamięć. Pozbawieni kultury, historii, tradycji i cywilizacji ludzie pozostają na łasce nieprzyjaznych sił natury. Ich jedyną szansą na przetrwanie jest ostatni zapamiętany rytuał, który pozwala przywołać Breath – tajemniczą moc, potrafiącą zmieniać otoczenie. Ma ona formę czarnej kuli z jasnym, połyskującym ogonem komety i w praktyce pełni funkcję kursora.
Manipulując Breath gracze mogą dokonywać transformacji terenu – usypywać ziemię, rozlewać wody, powodować wypływ lawy, sadzić drzewa itp. Siły natury w From Dust rządzą się jednak określonymi prawami. Dla przykładu, woda potrafi wymywać ziemię i zawsze szuka swego ujścia, a w kontakcie z nią lawa zastyga tworząc skały. Odpowiednie wykorzystanie tych praw stanowi klucz do zwycięstwa. Głównym zadaniem gracza jest bowiem opiekowanie się plemieniem i doprowadzenie go w miejsce, gdzie ludzie mogliby się bezpiecznie osiedlić.
W trybie kampanii głównej rozgrywka podzielona jest na szereg etapów. Każdy z nich ulokowano na innej wyspie. Warunkiem wyruszenia w dalszą podróż jest poznanie tajemnic danego miejsca. Na wyspach członkowie plemienia mogą natknąć się na starożytne totemy. Pozwalają one aktywować specjalne moce ochronne bądź zmieniające właściwości otoczenia (np. zamiana wód oceanu w półpłynną substancję, po której można chodzić).
Przedstawiony w From Dust świat, odznacza się dużą zmiennością i podlega ciągłej ewolucji. Po kilkudziesięciu minutach zabawy w odwiedzonych wcześniej miejscach mogą pojawiać się nowe formy skalne, rzeki, roślinność, a nawet zwierzęta. Dynamicznie zachodzące zmiany w otoczeniu praktycznie cały czas wymagają kontroli ze strony gracza. Dodatkowo siły natury od czasu do czasu zaskakują potężnymi kataklizmami jak wybuch wulkanu czy tsunami, które mogą zniweczyć dotychczasowe wysiłki.
Kampania główna w From Dust, przeznaczona do rozgrywki solowej, pozwala na 10-15 godzin zabawy. Po jej ukończeniu gracze mogą jednak wrócić na dowolną odwiedzoną wcześniej wyspę i zająć się jej dalszą transformacją.
Oprawa audiowizualna gry stoi na wysokim poziomie. Zastosowany silnik graficzny pozwala generować spektakularnej jakości krajobrazy, w tym animacje lawy i wody. Korzystne wrażenie robią też filmowe przerywniki utrzymane w nieco baśniowej stylistyce.
- SCREENY -
- WYMAGANIA SPRZĘTOWE -
Core Core i7 2.66 GHz, 1 GB RAM (3 GB - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
- OPIS UPLOADU -
- JAK URUCHOMIĆ GRĘ -
- DOWNLOAD -
From Dust (2011) SKIDROW
- jedno wypakowanie - brak hasła - testowane archiwa -
- 1% danych naprawczych - party można sciągać na przemian -

- INFORMACJE -
Ubisoft Studios ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
strategiczne
17 sierpnia 2011 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
17 sierpnia 2011 ( data premiery w USA )
- OPIS -
Stworzona pod kierownictwem Erica Chahi, autora kultowego Another World, rozbudowana strategia, w której gracze próbują okiełznać siły przyrody, by zapewnić bezpieczeństwo i rozwój plemienia ludzi.
Po siedmiu latach milczenia Eric Chahi, twórca takich hitów jak Another World i Heart of Darkness, przygotował we współpracy z Ubisoft Studios nową produkcję, tematycznie nawiązującą do serii Populuos i Black & White. W przeciwieństwie do typowej zabawy w wirtualnego boga, From Dust kładzie jednak nacisk na interakcje graczy z otoczeniem, a nie postaciami w grze.
Fabuła From Dust koncentruje się wokół plemienia, które utraciło swoją pamięć. Pozbawieni kultury, historii, tradycji i cywilizacji ludzie pozostają na łasce nieprzyjaznych sił natury. Ich jedyną szansą na przetrwanie jest ostatni zapamiętany rytuał, który pozwala przywołać Breath – tajemniczą moc, potrafiącą zmieniać otoczenie. Ma ona formę czarnej kuli z jasnym, połyskującym ogonem komety i w praktyce pełni funkcję kursora.
Manipulując Breath gracze mogą dokonywać transformacji terenu – usypywać ziemię, rozlewać wody, powodować wypływ lawy, sadzić drzewa itp. Siły natury w From Dust rządzą się jednak określonymi prawami. Dla przykładu, woda potrafi wymywać ziemię i zawsze szuka swego ujścia, a w kontakcie z nią lawa zastyga tworząc skały. Odpowiednie wykorzystanie tych praw stanowi klucz do zwycięstwa. Głównym zadaniem gracza jest bowiem opiekowanie się plemieniem i doprowadzenie go w miejsce, gdzie ludzie mogliby się bezpiecznie osiedlić.
W trybie kampanii głównej rozgrywka podzielona jest na szereg etapów. Każdy z nich ulokowano na innej wyspie. Warunkiem wyruszenia w dalszą podróż jest poznanie tajemnic danego miejsca. Na wyspach członkowie plemienia mogą natknąć się na starożytne totemy. Pozwalają one aktywować specjalne moce ochronne bądź zmieniające właściwości otoczenia (np. zamiana wód oceanu w półpłynną substancję, po której można chodzić).
Przedstawiony w From Dust świat, odznacza się dużą zmiennością i podlega ciągłej ewolucji. Po kilkudziesięciu minutach zabawy w odwiedzonych wcześniej miejscach mogą pojawiać się nowe formy skalne, rzeki, roślinność, a nawet zwierzęta. Dynamicznie zachodzące zmiany w otoczeniu praktycznie cały czas wymagają kontroli ze strony gracza. Dodatkowo siły natury od czasu do czasu zaskakują potężnymi kataklizmami jak wybuch wulkanu czy tsunami, które mogą zniweczyć dotychczasowe wysiłki.
Kampania główna w From Dust, przeznaczona do rozgrywki solowej, pozwala na 10-15 godzin zabawy. Po jej ukończeniu gracze mogą jednak wrócić na dowolną odwiedzoną wcześniej wyspę i zająć się jej dalszą transformacją.
Oprawa audiowizualna gry stoi na wysokim poziomie. Zastosowany silnik graficzny pozwala generować spektakularnej jakości krajobrazy, w tym animacje lawy i wody. Korzystne wrażenie robią też filmowe przerywniki utrzymane w nieco baśniowej stylistyce.
- SCREENY -
Kod: Zaznacz cały
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=9753- WYMAGANIA SPRZĘTOWE -
Core Core i7 2.66 GHz, 1 GB RAM (3 GB - Vista/7), karta grafiki 512 MB (GeForce 9800 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7
- OPIS UPLOADU -
Kod: Zaznacz cały
rozmiar: 1,44 GB
kompresja: .RAR
party: 500 MB
zawartość uploadu: .ISO
wersja językowa: eng
brak hasła
dane naprawcze: 1%
nfo:
http://www.iv.pl/images/13315480581644734216.jpg- JAK URUCHOMIĆ GRĘ -
Kod: Zaznacz cały
1. Rozpakuj
2. Zamontuj albo wypal
3. Zainstaluj
4. Skopiuj wszystko z katalogu SKIDROW do folderu instalacyjnego
5. Graj- DOWNLOAD -
From Dust (2011) SKIDROW
- jedno wypakowanie - brak hasła - testowane archiwa -
- 1% danych naprawczych - party można sciągać na przemian -
Kod: Zaznacz cały
http://ul.to/1zpz4d10
http://ul.to/vs4k8xcv
http://ul.to/45nwqyr8Kod: Zaznacz cały
http://www.wupload.com/file/112352034
http://www.wupload.com/file/112352031
http://www.wupload.com/file/112352022Kod: Zaznacz cały
http://www.filesonic.com/file/1716841971
http://www.filesonic.com/file/1716842081
http://www.filesonic.com/file/1716842001Kod: Zaznacz cały
http://www.uploadstation.com/file/aPDjW3y
http://www.uploadstation.com/file/QbfuzJZ
http://www.uploadstation.com/file/Gu2Fdg3Kod: Zaznacz cały
http://www.fileserve.com/file/vgFjY9s
http://www.fileserve.com/file/ahfHtBG
http://www.fileserve.com/file/GNSPbdN