#37294 przez MarkedOne
So, 29 sty 2011, 20:13
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D.
Gra łączy w sobie cechy strategii czasu rzeczywistego oraz elementy przypominające podstawy programowania (!). Zostałeś w niej postawiony w niełatwej roli kolonizatora obcych planet. W Twojej ekspedycji nie będziesz miał zbytnio dużo czasu na pogaduszki z przyjaciółmi, a nawet gdyby takowy się znalazł, byłoby to nieco trudne do zrealizowania. Powód? Jedynym wsparciem oddanym Ci do dyspozycji jest grupa robotów oczekujących na Twe rozkazy. Misja polegała będzie na eksploracji i podbijaniu kolejnych planet, przy jednoczesnym poszukiwaniu energii i materiałów potrzebnych do przetrwania, oraz, rzecz jasna, eliminacji hord prymitywnych obcych form życia, przypominających insekty, uparcie strzegących i broniących tak dla nas drogich terytoriów. Konflikt interesów pozwolą Ci rozstrzygnąć na swoją korzyść różne rodzaje broni oraz roboty, jakie masz do swojej dyspozycji. W miarę upływu czasu i rozwoju akcji, rozgrywka stawać będzie się coraz bardziej wymagająca - koniecznością stanie się zbudowanie i oprogramowanie nowych modeli Twoich elektronicznych żołnierzy, niezbędnych do wykonania coraz to nowych zadań, budowa potrzbnych infrastruktur i eksploracja coraz to nowych terenów - a wszystko to na dziewięciu diametralnie różnych planetach o specyficznych środowiskach..

Elementem, za który należy pochwalić twórców Colobot`a jest bez wątpienia innowacyjność i próby stworzenia nowych patentów, jeśli chodzi o gry RTS. Tym razem jest to możliwość programowania własnych maszyn, tak by mogły spełniać odpowiednie funkcje. Jeśli zerkniecie na screeny, z pewnością rzucą się Wam w oczy ciągi komend wprowadzanych w specjalnym oknie. Wiadomo, iż będzie można korzystać z gotowych bibliotek programów, przesyłanych z bazy w Houston na Ziemi. Podano również do wiadomości fakt dużego podobieństwa oddanego nam do dyspozycji języka programowania do C, czy Javy. Nie zostało jednak powiedziane, czy pozostawiona nam będzie większa swoboda, czy roboty zaprogramować będzie trzeba według określonych schematów. Liczę oczywiście na tą pierwszą opcję. Osoby nie mające pojęcia o programowaniu nie powinny się zniechęcać - podczas rozgrywki będziemy na bieżąco szkoleni poprzez naszych protektorów rezydujących na macierzystej planecie.

Kolejnym elementem, na jaki wypada mi zwrócić uwagę, jest grafika. Jest naprawdę ładna i nie przygnębia widokiem szaro-burych barw. Zamiast tego na ekranie będziemy mogli zobaczyć naprawdę dobre efekty świetlne, eksplozje i sceny rozrywania na małe kawałki zarówno obcych, jak i naszych botów. Z resztą - zerknijcie na screeny. Każda planet ma swój unikalny design; jedna przypomina pustynię, jeszcze inna pełna jest jeżących się niczym kolce gór...
Modele robotów i innych obiektów użytych w grze są dobrze wykonane, ocieniowane i ciekawie poteksturowane. Obrazu dopełnia spora paleta naprawdę niezłych efektów specjalnych, z których warto wymienić sypiące się iskry, błyskawice, bąbelki powietrza pozostawiane pod wodą, naprawdę ładną i realistycznie wyglądającą mgłę, ogień, wyładowania elektryczne, ślad pozostawiany na płytkiej wodzie przez sunące po niej roboty, czy też jej rozpryskiwanie. Wszystko wygląda atrakcyjnie, kolorowo i przypomina nam to, co możemy zobaczyć na filmie s-f. Brawo! Autorzy chwalą się, że engine gry, wykorzystujący DirectX8 zaprojektowany został specjalnie do przedstawiania dużych, otwartych powierzchni planet. Jeśli wierzyć scenom przedstawionym na screenach - wygląda na to, że się udało.

Jako minimalne wymagania sprzętowe, czyli to, co potrzebne do uruchomienia gry, twórcy podali następujące:

* Windows 95/98/ME/2000
Procesor P300
64MB RAM
accelerator 3D z 16MB RAM

Rozmiar : (35835 KB)



http://rapidshare.com/files/55723677/Co ... _HamPL.rar



http://rapidshare.com/files/96745978/Co ... akusei.rar

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Kartky - Odkryj pasję, która tętni w bruku
przez spyra Pn, 7 lut 2011, 17:49 w Kosz
0 Odpowiedzi
779 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez spyra
Pn, 7 lut 2011, 17:49
Grażyna Łobaszewska - Czas nas uczy pogody - Złota Kolekcja (2000)
przez wicek13 Pt, 25 lut 2011, 16:44 w Kosz
1 Odpowiedzi
1196 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez wicek13
Pt, 18 mar 2011, 16:44
Własna gra mafijna . Super gra przeglądarkowa
przez Tr@cEr_PrO Cz, 23 sie 2012, 21:31 w Wasza twórczość
0 Odpowiedzi
1728 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Tr@cEr_PrO
Cz, 23 sie 2012, 21:31
Gra
przez maszta Cz, 17 wrz 2009, 22:56 w O wszystkim i o niczym
0 Odpowiedzi
1283 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez maszta
Cz, 17 wrz 2009, 22:56
Cs-gra
przez FlameMG Śr, 26 wrz 2012, 22:29 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
848 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez FlameMG
Śr, 26 wrz 2012, 22:29
Cs-gra
przez Kudłaty So, 10 lis 2012, 17:05 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
1147 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Kudłaty
So, 10 lis 2012, 17:05
cs-gra
przez My5t1C Wt, 13 wrz 2011, 21:11 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
740 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez My5t1C
Wt, 13 wrz 2011, 21:11
cs-gra.pl
przez Seksualny So, 9 kwi 2011, 16:31 w Kosz
0 Odpowiedzi
1068 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Seksualny
So, 9 kwi 2011, 16:31
Cs-gra.pl
przez Laczek Cz, 27 sty 2011, 20:08 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
1482 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Laczek
Cz, 27 sty 2011, 20:08
CS-GRA.PL
przez GrubyJLC N, 20 maja 2012, 19:49 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
1186 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez GrubyJLC
N, 20 maja 2012, 19:49

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT]