Ten plugin kara graczy, którzy kampią za długo.
Instalacja:
Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
Plik snore.wav dodaj do soundsmisc
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx
Cvars:
badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.
1: Uderzenie
2: Redukcja życia
4: Dźwięk
8: Oślepienie
16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
32: Atakująca pułapka
Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )
badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.
1: Chrapanie
2: Bicie serca
Optymalnie: 1 ( Chrapanie )
badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.
Optymalnie: 10 procent.
badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
Optymalnie: 35 sekund.
badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
Optymalnie: 1 procent.
badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
Optymalnie: 1
badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.
0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
1: Sprawdza oby dwa zespoły.
Optymalnie: 1
Aktualne cele, które zostały określone:
Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.
badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx....index.php/Addin ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels
Optymalnie puste, bez immunitetu.
badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp.
Optymalnie: 4.
badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.
0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
Optymalnie: 3.
badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.
Optymalnie: 4 sekundy.
badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
Optymalnie: 10
badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ).
Optymalnie: 0
badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
Optymalnie: 0
badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi.
0: Brak informowania.
1: Informowanie za pomocą czatu.
2: Informowanie za pomocą HUD.
3: Informowanie w HUD / czat.
Optymalnie: 3.
Modules:
fun
fakemeta
cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' )
csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
dodx ( wymagane pod DoD )
tfcx ( wymagane pod TFC )
Instalacja:
Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
Plik snore.wav dodaj do soundsmisc
Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx
Cvars:
badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.
1: Uderzenie
2: Redukcja życia
4: Dźwięk
8: Oślepienie
16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
32: Atakująca pułapka
Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )
badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.
1: Chrapanie
2: Bicie serca
Optymalnie: 1 ( Chrapanie )
badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.
Optymalnie: 10 procent.
badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
Optymalnie: 35 sekund.
badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
Optymalnie: 1 procent.
badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
Optymalnie: 1
badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.
0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
1: Sprawdza oby dwa zespoły.
Optymalnie: 1
Aktualne cele, które zostały określone:
Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.
badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx....index.php/Addin ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels
Optymalnie puste, bez immunitetu.
badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp.
Optymalnie: 4.
badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.
0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
Optymalnie: 3.
badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.
Optymalnie: 4 sekundy.
badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
Optymalnie: 10
badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ).
Optymalnie: 0
badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
Optymalnie: 0
badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi.
0: Brak informowania.
1: Informowanie za pomocą czatu.
2: Informowanie za pomocą HUD.
3: Informowanie w HUD / czat.
Optymalnie: 3.
Modules:
fun
fakemeta
cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' )
csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
dodx ( wymagane pod DoD )
tfcx ( wymagane pod TFC )
