Kolejna odsłona AntyRashera by Miczu, tym razem dodany multilang oraz zmieniona komenda /zasadymapy na /rules
Instalacja:
M_Antirusher_2.5.amxx wklej do addons/amxmodx/plugins/
otwórz addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisz na końcu M_Antirusher_2.5.amxx
wklej M_antirusher.txt do addons/amxmodx/data/lang
zrestartuj serwer lub zmień mapę i gotowe!
Opis pluginu i konfiguracja:
Konfiguracja:
*Edytujemy plik amxx.cfg znajdujący się w katalogu addons/amxmodx/configs.
*Dodajemy do niego poniższe komendy i odpowiednio konfigurujemy.
amx_antirusher_action 10
// 0 - upomnienie słowne
// 1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
// 2 - zabija każdego w strefie
// 3 - kikuje rashera
// 4 - banuje rashera
// 5 - spowalnia rashera
// 6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
// 7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
// 8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
// 9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
// 10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie
amx_antirusher_cash 50 // ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50)
amx_antirusher_cash_end 1 // 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy “1″ to 1/25 kasy co powinno wziąść, a gdy “5″ to zabiera tyle hp co kasy powinno brać.
amx_antirusher_sound 1 // 0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu 1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie)
amx_antirusher_sound_mode 0 // ile osób słyszy dźwięk rashu 0 - tylko rasher (domyślne), 1 - Cały serwer
amx_antirusher 1 // czy plugin ma być włączony lub nie (domyślnie 1)
amx_antirusher_slap 5 // zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej)
amx_antirusher_time 60 // jak długo nie wolno rashowac
amx_antirusher_immunity 0 // czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0)
amx_antirusher_warn 1 // czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1)
amx_antirusher_freq 0.1 // czestotliwosc sprawdzania czy ktos rashuje (domyslnie 0.1)
amx_antirusher_zasady 1 // czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)
Dodatkowe:
say /rules - wyswietla zasady dla obecnie granej mapy
Antirusher menu:
Całkowita kontrola nad plugiem osiągamy przez wpisanie:
say /antirusher_menu
1. Antirush cvar control - zmienianie wszystkimi cvarami nie związanymi z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]
2. Antirush Punishments - wszystko zwiazane z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]
3. Antirush Zone Creator - tworzenie, edytowanie, usuwanie, zapisywanie nowych stref rashu [ADMIN_RCON wymagany]
Tworzenie stref rush’u by MiczuPL:
1. Wpisujemy w czat(say) /antirusher_menu
2. Wybieramy Antirush Zone Creator (3.)
I widzimy takie o to menu:
3. Wybieramy Tworz nowa strefe(5.)
I widzimy menu edycji stref:
I. Przyciskiem 1. zmieniamy sciane ktora ma byc edytowana
-Koordynat X - wzdluz osi X
-Koordynat Y - wzdluz osi Y
-Koordynat Z - wzdluz osi Z (Wysokosc strefy)
II.
A) Przyciski 2. i 3. odnosza sie do scianki zaznaczonej na czerwono.
Przyciski 4. i 5. odnosza sie do scianki zaznaczonej na żółto.
Gdzie zmniejsz oznacza przesuniecie sciany do srodka trefy, a zwieksz przesuniecie w strone przeciwna.
III. Przycisniecie klawisza 7. spowoduje zmiane wielkosci przesuniecia scianki (mozna przesuwac o: 1,10,100 i 1000 jednostek).
IV. Przycisniecie klawisza 9. spowoduje wyjście
Instalacja:
M_Antirusher_2.5.amxx wklej do addons/amxmodx/plugins/
otwórz addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisz na końcu M_Antirusher_2.5.amxx
wklej M_antirusher.txt do addons/amxmodx/data/lang
zrestartuj serwer lub zmień mapę i gotowe!
Opis pluginu i konfiguracja:
Konfiguracja:
*Edytujemy plik amxx.cfg znajdujący się w katalogu addons/amxmodx/configs.
*Dodajemy do niego poniższe komendy i odpowiednio konfigurujemy.
amx_antirusher_action 10
// 0 - upomnienie słowne
// 1 - obniżanie hp 10-krotności wartości w ciągu 1 sekundy [polecam liczbę miedzy 2-10)
// 2 - zabija każdego w strefie
// 3 - kikuje rashera
// 4 - banuje rashera
// 5 - spowalnia rashera
// 6 - Oślepia gracza kolorowymi flashami - ok 2-3% widoczności zostaje
// 7 - pole siłowe (blokuje dostęp do strefy)
// 8 - otwarcie ognia w strefie rashu zabija
// 9 - Utrudnia w niezwykle skuteczny sposób celowanie
// 10 - Zabiera rasherowi kasę a w razie jej braku życie
amx_antirusher_cash 50 // ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50)
amx_antirusher_cash_end 1 // 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy “1″ to 1/25 kasy co powinno wziąść, a gdy “5″ to zabiera tyle hp co kasy powinno brać.
amx_antirusher_sound 1 // 0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu 1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie)
amx_antirusher_sound_mode 0 // ile osób słyszy dźwięk rashu 0 - tylko rasher (domyślne), 1 - Cały serwer
amx_antirusher 1 // czy plugin ma być włączony lub nie (domyślnie 1)
amx_antirusher_slap 5 // zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej)
amx_antirusher_time 60 // jak długo nie wolno rashowac
amx_antirusher_immunity 0 // czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0)
amx_antirusher_warn 1 // czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1)
amx_antirusher_freq 0.1 // czestotliwosc sprawdzania czy ktos rashuje (domyslnie 0.1)
amx_antirusher_zasady 1 // czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)
Dodatkowe:
say /rules - wyswietla zasady dla obecnie granej mapy
Antirusher menu:
Całkowita kontrola nad plugiem osiągamy przez wpisanie:
say /antirusher_menu
1. Antirush cvar control - zmienianie wszystkimi cvarami nie związanymi z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]
2. Antirush Punishments - wszystko zwiazane z karaniem graczy [ADMIN_CVAR wymagany]
3. Antirush Zone Creator - tworzenie, edytowanie, usuwanie, zapisywanie nowych stref rashu [ADMIN_RCON wymagany]
Tworzenie stref rush’u by MiczuPL:
1. Wpisujemy w czat(say) /antirusher_menu
2. Wybieramy Antirush Zone Creator (3.)
I widzimy takie o to menu:
3. Wybieramy Tworz nowa strefe(5.)
I widzimy menu edycji stref:
I. Przyciskiem 1. zmieniamy sciane ktora ma byc edytowana
-Koordynat X - wzdluz osi X
-Koordynat Y - wzdluz osi Y
-Koordynat Z - wzdluz osi Z (Wysokosc strefy)
II.
A) Przyciski 2. i 3. odnosza sie do scianki zaznaczonej na czerwono.
Przyciski 4. i 5. odnosza sie do scianki zaznaczonej na żółto.
Gdzie zmniejsz oznacza przesuniecie sciany do srodka trefy, a zwieksz przesuniecie w strone przeciwna.
III. Przycisniecie klawisza 7. spowoduje zmiane wielkosci przesuniecia scianki (mozna przesuwac o: 1,10,100 i 1000 jednostek).
IV. Przycisniecie klawisza 9. spowoduje wyjście
