fb

Regulamin działu: Procedura wrzucania screenshootów!

Twoje screenshoty znajdują się w folderze cstrike bądź cstrike_polish, pod nazwą mapy i w formacie .bmp np. de_inferno0000.bmp

Należy wrzucić je spakowane na jakiś hosting(nie obrazków!) np. przeklej.pl, speedyshare.com itp. a następnie w temacie podać link, zbanowany nick oraz ew. okoliczności. Załącz też wydruk z konsoli który pokazuje się po wejściu na serwer.
Spis banów znajduje się tu: http://bany.reksio-cs.pl
Wazne! Zawsze jest 5 screenów!
#42610 przez eMeS526
N, 3 kwi 2011, 13:54

Screeny wrzucone drugi raz bo za pierwszym razem posadzone ze sa modyfikowane (zarzuty kierowane do NN ), nie mam pojecia jak mozna modyfikowac takie screeny nie jestem zadnym grafikiem wiec udowodnijcie mi ze sa one modyfikowane :) na screenach jestem czysty wiec UB powinien byc (ale go nie mam)... Wyjasnijcie mi czemu mam nadal bana... ;/

http://www42.zippyshare.com/v/47254398/file.html
#42623 przez ulan_32
N, 3 kwi 2011, 14:36
ss'y czyste , a interp jaki?
jak chcesz tego unbana to podaj ip !
Do innych jak coś znajdziecie to zawsze mozna mu bana dać jeszcze raz[hr]
steam_0:0:22969293
jesgo steam, nie rozumie tego?
jeśli znaleźlicie dowody, żę wcześniejsze ss'y modyfikował to czemu mu bana w tedy nie daliście?![hr]
znaleźli[ś]cie dla pajaców
#42661 przez enron
N, 3 kwi 2011, 19:42
Każdy plik ma niepoprawną datę zapisu/modyfikacji (czyli inną niż ta wynikająca z chronologii). Od kiedy to dajemy ub w takiej sytuacji ?
#42666 przez NN'
N, 3 kwi 2011, 19:57
enron napisał(a):Każdy plik ma niepoprawną datę zapisu/modyfikacji (czyli inną niż ta wynikająca z chronologii). Od kiedy to dajemy ub w takiej sytuacji ?