fb

Regulamin działu: Procedura wrzucania screenshootów!

Twoje screenshoty znajdują się w folderze cstrike bądź cstrike_polish, pod nazwą mapy i w formacie .bmp np. de_inferno0000.bmp

Należy wrzucić je spakowane na jakiś hosting(nie obrazków!) np. przeklej.pl, speedyshare.com itp. a następnie w temacie podać link, zbanowany nick oraz ew. okoliczności. Załącz też wydruk z konsoli który pokazuje się po wejściu na serwer.
Spis banów znajduje się tu: http://bany.reksio-cs.pl
Wazne! Zawsze jest 5 screenów!
#33355 przez Neff
N, 19 gru 2010, 15:20

Obrazek
Shot at 2010-12-19

Obrazek
Shot at 2010-12-19
Obrazek
Shot at 2010-12-19
Obrazek
Shot at 2010-12-19
Obrazek
Shot at 2010-12-19

Czekam na ub :)

P.S Fajne hosty xD?
#33357 przez pen9r
N, 19 gru 2010, 15:40
Screeny trochę lipa zrobione...
#33360 przez Sru
N, 19 gru 2010, 15:47
etasz to, to już em powinien zadbać i moment w którym robi ss...
ub
#33374 przez -em-
N, 19 gru 2010, 18:34
hahahah
w perfidnie zlym momencie ale byles kolego odpalony na 100%
zlapie cie jeszcze nie boj zabki
jak bylo ub to close a tak wogole to nie wiem czemu tak smiesznie wyszlo, troche wczesniej myslalem ze robi xd
#33380 przez -em-
N, 19 gru 2010, 19:04
hahaha
wiedzialem ze wtracisz swoje zasrany tekst gowniarza tkorym jestes, juz brak mi slow na twoje zachowanie -.-
ogarnij sie xd
#33381 przez Qwerty ?
N, 19 gru 2010, 19:10
-em- napisał(a):hahaha
wiedzialem ze wtracisz swoje zasrany tekst gowniarza tkorym jestes, juz brak mi slow na twoje zachowanie -.-
ogarnij sie xd


O co ci chodzi co ?? gówniarzu ?? Popatrz na swoje zachowanie a potem mów o innych !!!
#33395 przez Audi.
N, 19 gru 2010, 21:27
Chyba nie do Ciebie to było...
#33397 przez Sru
N, 19 gru 2010, 21:42
morda

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: esus1992lw, Google[BOT], Sogou [Bot], Tbot