fb

#26053 przez Fallen
Cz, 26 sie 2010, 00:02

Otóż jestem posiadaczem gwiazdki czyli Mercedesa W124 200D.

Mam taki problem,że samochód nie gaśnie,muszę go dusić na chama(czyt. gaszenie za pomocą biegu lub dźwignią obok zgaszaka do awaryjnego gaszenia samochodu).Czy powodem może być zepsuty zgaszak czy może uciekające podciśnienie(zauważyłem po zgaszeniu samochodu syczenie wywodzące się z przewodu płynu od wspomagania).
Czytałem na forum Mercedesa o tym,ale nie ma tam dokładnie opisane jak samochód się zachowuje,gdy zgaszak nie działa czy podciśnienie szwankuje.
Jak ktoś coś by wiedział bardzo bym prosił o informację.
#26087 przez Audi.
Cz, 26 sie 2010, 13:37
Kurde szkoda, że nie mogę Ci pomóc :(, gdyby to było auto z grupy VAG to mógłbym coś powiedzieć, a w ogóle pytałeś jakiegoś mechanika?
Może warto by było zarejestrować się na jakimś forum mietka i opisać problem :).
#26088 przez Fallen
Cz, 26 sie 2010, 13:59
Pytałem się,że to możliwe jest zgaszak. Naprawa u mechanika 200zł,więc dziękuje im za pomoc. Jak sama część kosztuje 50zł bodajże,ale jest też opcja,że trzeba wymienić przewód gdzieś gdzie podciśnienie się traci.

PS. w sygnaturze twoje Audi?
#26089 przez Sru
Cz, 26 sie 2010, 14:03
Pozazdrościć mesia, piękne auto.
#26091 przez Sru
Cz, 26 sie 2010, 14:12
Fallen napisał(a):Jeżeli to jego oczywiście.

Mówie o twoim:P
#26096 przez Audi.
Cz, 26 sie 2010, 14:57
To nie moje auto, ale ja na co dzień je użytkuję i w niego inwestuje.
W sygnaturce jest zrobione małe VT auta, tzw. dodany schawrz pakiet, czyli nie ma wokół drzwi listwy chromowanej, ściągnięte oznaczenia s- line z grilla i drzwi i fela inna (z modelu RS4 18", oczywiście replika), chciałem zrobić ją tak jak jest na fotce, ale mam ważniejsze sprawy, poza tymi wymienionym rzeczami to moje auto :).
#26098 przez Audi.
Cz, 26 sie 2010, 15:01
Jak dałbyś radę sam wymienić ten zgaszak, to można spróbować, bo koszt nie jest wielki.
Jak Ty go gasisz? Wrzucasz bieg i puszczasz sprzęgło? czy jak?
Swoją drogą fajny mieciu, moim zdaniem ostatnie modele, które były nie do zajechania i jeszcze kubusie, jak coś pomyliłem to sorry :).[hr]
Zaraz mogę wstawić, tylko chyba raczej nie w tym temacie, nie będziemy OT walili :).
#26122 przez balu
Cz, 26 sie 2010, 19:12
kaszanka ten mietek jak chuj nie lubie tych modeli a sporo ich widziałem w akcji szczególnie jak kopciły na rondzie
#26132 przez Audi.
Cz, 26 sie 2010, 19:31
Balu stare diesle kopcą, BA! nawet te nowsze i najnowsze kopcą taki ich urok po prostu z tym że te nowsze o wiele mniej (jedynie przy solidnym bucie puści batorego) w innym przypadku jest coś nie tak.
Tego mietka uważam za ostatni wypust mercedesów, które były nie do zarżnięcia i oczywiście kubusie jeszcze :).
W temacie dymków niebieskich, siwych, jasno szarych, czarnych, białych dosyć dobrze się znam.
#26133 przez Sru
Cz, 26 sie 2010, 19:34
Dokładnie, jescze stare 'beczki' dokręcają do miliona kilometrów i nie ma większych problemów. Auta nie do zarżnięcia. :)
#26146 przez Fallen
Cz, 26 sie 2010, 21:12
rekord "beczki" to 4.5mln km. trochę dużo. balu mercedesy albo się kocha albo nienawidzi. Ja nic nie mam do swojego tylko jedno,ale jest wolny. Przy masie 1930kg jest tylko 75km. Wolałbym 300D ale cóż jest jak jest

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Szybka naprawa roweru by sru/szumi
przez Sru Wt, 22 mar 2011, 18:38 w Kosz
0 Odpowiedzi
650 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Wt, 22 mar 2011, 18:38
Naprawa błędu - Failed to initalize authentication interface
przez szalony1 Pn, 10 lis 2014, 19:46 w Poradniki
0 Odpowiedzi
692 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez szalony1
Pn, 10 lis 2014, 19:46

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników