Strona 2 z 3
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 24 lis 2010, 22:46
przez szumi
Może choinka zamiast paki? ;d
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 24 lis 2010, 22:51
przez KowaL wsp
ja jestem za ;d ciekawy pomysł..
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 24 lis 2010, 22:53
przez Sru
szumi napisał(a):Może choinka zamiast paki? ;d
będzie choinka/prezent/bałwan/inna choinka na zmianę/losowo.
zresztą sam zobacz
[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0O7lmzPwuBo[/video]
RE: Zimowe mapy
Napisane:
So, 27 lis 2010, 19:24
przez Damian0o
Zapomnieliście o de_dust2_christmas! POlecam naprawdę;]
RE: Zimowe mapy
Napisane:
So, 27 lis 2010, 19:28
przez Sru
No przecież nawet na filmiku własnie dd2 ch jest...
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 15:35
przez J Dilla
jest taka możliwość by piosenka na aim_xmas nie restartowała sie co runde tylko leciała do końca? gdy runda trwa 15 sekund jest to troche denerwujące.
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 15:49
przez Sru
nie da rady
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 19:26
przez pen9r
Ustaw sobie stopsound pod jakimś klawiszem (ja np. mam pod pokazywaniem statów) i na początku każdej rundy masz wszystkie melodyjki z bani. To tyczy się także innych map, typu italy (na respie terro).
Przykład:
bind "TAB" "+showscores; stopsound; room_type 0" (room_type 0 czasami się przydaje jak jest echo na mapie)
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 19:50
przez Zmora
a może dla adminów kostiumy Świętego Mikołaja ?:)) co wy na to?:)
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 19:57
przez pen9r
A jak odróżnisz Mikołajów w dwóch rożnych teamach? W ct dasz mu niebieską czapkę? Według mnie bez sensu.
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 20:10
przez Audi.
Totalny bezsens, po co gracze mają wiedzieć, że jest admin na serwie
.
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 20:51
przez Qwerty ?
No własnie
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 23:08
przez Zmora
i tak i tak was jest 40 więc zawsze ktoś jest ...
z czego połowa nie wie co to skill ( bez obrazy)
nie to nie ja tylko wysunołem propozycję
wy róbcie co chcecie
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 23:08
przez czary_mary
szczerze? snieg wkurwia bo trzeba go co mape wylaczac i pewnie tylko jakies nieogary tego nie robia, balwana da sie zniesc gorsza jest choinka przez ktora gowno widac i czesto gesto bez skana ( zdradzajac swoja pozycje ) nie jestem w stanie stwierdzic czy cos za nia jest, mapy jeden z aimow tak krytykowany na ktorym kazdy napierdalal z respa zostal zamieniony ( czy dodany zostal ) na nowego aima jeszcze gorszego, bo nie ma broni od razu pod reka tylko trzeba wziasc ze skrzynki, radosnie pod ostrzalem z drugiej strony, do tego mapa ma jakis limit slotow i jak jest 10/10 to zabija przed respawnem, ogolnie dalibyscie mapki sloneczne plazowe a nie na dworze pizdziawa - 20, czlowiek wchodzi na cs i to samo zygac sie chche, a i ta melodyjka na tym aimie doprowadza do .... po prostu wkurwia
RE: Zimowe mapy
Napisane:
Śr, 1 gru 2010, 23:12
przez Sru
czary_mary napisał(a):szczerze? snieg wkurwia bo trzeba go co mape wylaczac i pewnie tylko jakies nieogary tego nie robia, balwana da sie zniesc gorsza jest choinka przez ktora gowno widac i czesto gesto bez skana ( zdradzajac swoja pozycje ) nie jestem w stanie stwierdzic czy cos za nia jest, mapy jeden z aimow tak krytykowany na ktorym kazdy napierdalal z respa zostal zamieniony ( czy dodany zostal ) na nowego aima jeszcze gorszego, bo nie ma broni od razu pod reka tylko trzeba wziasc ze skrzynki, radosnie pod ostrzalem z drugiej strony, do tego mapa ma jakis limit slotow i jak jest 10/10 to zabija przed respawnem, ogolnie dalibyscie mapki sloneczne plazowe a nie na dworze pizdziawa - 20, czlowiek wchodzi na cs i to samo zygac sie chche, a i ta melodyjka na tym aimie doprowadza do .... po prostu wkurwia
odpowiem tylko co do choinki-> gdzie ty ją widzisz, bo ja mam w pluginie jasno zdeifniowany 1 model bałwana i żadnej choinki nie ma, chyba CI sie serwery pomyliły.