Strona 97 z 110

Re: Mapcycle

PostNapisane: Wt, 26 sty 2016, 16:13
przez Grooby
@ Refresh

Może coś byśmy podyskutowali o tych mapkach, co? :D

Re: Mapcycle

PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 16:15
przez Sru
Aktualny:
Kod: Zaznacz całyde_inferno
cs_assault_1337
de_dust2
de_torn
de_kabul
de_nuke
de_westwood
de_train
cs_estate
cs_office
de_tuscan
de_cbble
de_dust2002
de_aztec

Re: Mapcycle

PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 16:35
przez BrokenNote
? A gdzie jest Astek?

Re: Mapcycle

PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 16:35
przez Sru
Na koncu?

Re: Mapcycle

PostNapisane: Cz, 4 lut 2016, 21:26
przez `weed
de_mirage bym do tego dolozyl. Bardzo fajna mapka

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 10:25
przez Grooby
Cieszę się, że w końcu ktoś się odezwał w tym temacie :) Proponuję dodać jeszcze 'italy' ponieważ administratorzy całkiem nieźle sobie radzą z ogarnięciem 'hostów'. W zasadzie, myślałem o 'assaulcie_UPC', ale '1337' też jest git, ważne że jest jakaś nowa, ale przepatrzcie UPC, ponieważ jest bardziej korzystna dla obu stron tak mi się wydaję :D

Pozdrawiam! :p

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 12:51
przez Sru
inspired napisał(a):ponieważ jest bardziej korzystna dla obu stron tak mi się wydaję

1337 jest znacznie równiejsza od UPC bo ma dziury na dachu. Najlepszy jest assault_christmas ale z wiadomych względów teraz go nie wrzucę.

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 13:06
przez BlueBarry
nom cs_italy dobra mapka... mogłaby sie w niedługim czasie pojawic :)

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 15:07
przez Grooby
Żeby grać 'italy' powinien być admin. Są pewne osobniki, które nie wiedzą do czego służą 'hosty'. Poza tym przy dobrym team'ie w tt, ct nie ma absolutnie żadnych szans... Ale mapa jak najbardziej w porządku i możliwa do zagrania ^^ Jeśli jest taka możliwość, żeby ją wgrać było by świetnie :D
Co do 1337, to moim zdaniem jest gorsza niż UPC (ale to tylko moja opinia), poza tym... Ważne, że jest ten assault i nie ma co drążyć tematu :D

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 19:02
przez yekus
Mapki ogólnie spoko oprócz paru, jak dla mnie, do wyrwania chwasta :D

cs_assault_1337 - kaszana niezła, w ogóle każdego assault, więcej niż po 5 osób w teamie nie da się grać. Dobra mapka, ale dla kafejek internetowych za starych dobrych czasów :)

de_torn - bardzo lubię tę mapę, ale odnosząc się do naszego serwera - nikt praktycznie jej nie zna :) Zamiast de_torn proponowałbym de_vertigo. Mała, szybka i fajna dla obydwu stron.

de_dust2002 - uwierz Sru, grałem na BARDZO wielu mapach w mojej karierze, ale dopiero dust2002 przyprawił mnie o obstrukcje. Najgorszy syf z jakim miałem do czynienia. Gość który ją stworzył był prawdopodobnie poważnie naćpany przez dłuższy okres swojego życia, a ja sam nie wiem co Cię pokusiło żeby ją wgrać. Strasznie niezbalansowana i nie wiem po co jest taka duża i ma miliard zakamarków skoro są tylko DWA wejścia na bs, a CT praktycznie nie musi się ruszać z respa, żeby je bronić. Usunąć i zakopać 2m pod ziemią.

Jestem zdziwiony, że nie ma tutaj paru fajnych "FFA public" mapek, które przez lata się świetnie sprawdzały na przeróżnych serwerach w Polsce i za granicą :) Oczywiście to tylko moje sugestie i opinie:

USUNĄĆ:
cs_assault_1337 (według mnie UPC lepszy, a assault zawsze będzie trudną mapą dla CT)
de_torn
de_dust2002

DODAĆ LUB ROZWAŻYĆ DODANIE:
de_vertigo
de_storm (ta mapka jak dobrze pamiętam już była)
de_prodigy (dziwię się, że jej nie ma, jak dla mnie to priorytet do dodania, łącznie z de_vertigo)
de_cpl_mill (de_tuscan jest jej przeróbką, ale to wciąż świetna mapa)
de_clan2_fire
de_vegas
cs_italy (świetna mapa na FFA)
cs_militia
cs_arabstreets
as_oilrig (chyba najlepsza mapa as_ jaką zrobiono - dziwne, że nie ma chociaż jednej as_ na serwerze, as_oilrig zdecydowanie zasługuje na to miejsce ^^ mnóstwo zabawy w eskortowaniu VIP'a, warto spróbować ;) )

Re: Mapcycle

PostNapisane: N, 7 lut 2016, 23:52
przez Grooby
Ciekawie kolega się rozpisał, ale muszę się z tobą nie zgodzić w paru kwestiach.
Co do assaulta, wyraziłem swoją opinie, UPC lepszy, ale jak kto woli.
De_torn... Nie mam pojęcia co ci przeszkadza w tej mapie, jeśli ktoś nie zna, jego problem. W końcu pozna, poza tym nie rozumiem co to za problem wejść na 'specta' i błyskawicznie obczaisz mapę... Jak dla mnie mogą być obie mapy, nie przeszkadza mi to i podejrzewam, że reszcie graczy też (w końcu im więcej tym lepiej)
Kolego jak możesz mówić cokolwiek o dd2002... Ta mapa jest świetna, ja radze sobie w tt jak i w ct tak samo, bez znaczenia... Mapa jest wyrównana mimo, że są 2 wejścia, podczas gry (a gram często, ze względu na przestój w robocie) nie zauważyłem, aby ktoś się skarżył (może dlatego, że rzadko umieram :D). Jak dla mnie to ta mapa powinna zostać, w ogóle nie powinna być tutaj wymieniona.
Co do wymienionych map, nie sądzę aby się przyjęły. 'prodigy, cpl' bankowo były co do reszty nie jestem pewien, ale ogólnie to nie przyjęły się zbyt dobrze. Militia... dyskutowaliśmy kiedyś razem ze Sru o tej mapie, wywnioskowaliśmy, że raczej ta mapa odpada. Mapa jest duża, wiele wolnej przestrzeni i nie jestem pewien czy gracze poradziliby sobie z hostami w 2 minuty :)
Co do takich map jak: 'vertigo, clan2, italy' nie posiadam absolutnie żadnych zastrzeżeń, mapy są dobre, nawet bardzo. Oilrig, kompletnie zapomniałem o tej mapie. Sru, proszę o wgranie tej mapy :D Niesamowicie przyjemnie się nią gra, kiedy ma się ze sobą 2 ogarniętych graczy, mapa przynosi sporo zabawy. :)
Ogólnie obecny wybór map jest nudny, osobiście wybieram byle którą, bo nie ma to żadnego znaczenia... I tak były grane wszystkie po parę razy ^^
Pozdro ziomki.

Re: Mapcycle

PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 17:02
przez Sru
Torn znalazł się przypadkiem, nawet go nie było w MC tak naprawdę. Jak nie chcecie tego assaulta to mogę go wywalić, UPC zawsze źle był przyjmowany na serwerze.

Orliga mogę wgrać, vertigo też było jakiś czas ale zawsze serwer pustoszał. Zastanowił bym się też nad prodigy.

Re: Mapcycle

PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 17:39
przez Grooby
Sru jestem naprawdę często na serwerze i to nie od dziś, ani nie od tygodnia. Śmiem stwierdzić, że prodigy to zły pomysł. Torn'a nie widziałem w ogóle w wyborze map, ani razu. Zamiast assaulta możesz wgrać inne mapy, nikt go nie wybiera, a jeśli już, to serwer pustoszeje w piorunującym tempie :)

Re: Mapcycle

PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 18:40
przez Sru
Co w takim razie proponujesz, vertigo narazie odpada.

Re: Mapcycle

PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 22:37
przez Grooby
Moja propozycja to usunięcie assaulta, a wgranie:
-de_clan2_fire;
-as_oirlig;
-cs_italy;
-de_cpl_mill
Myślę, że te mapy powinny się spodobać graczom, a na pewno stałym bywalcom. :)