Najlepszy serwer cs 1.6 koncertem życzeń: 193.33.177.14:27051. Reksio to społeczność ponad 60 tyś użytkowników. Na naszym forum znajdziesz serwery counter strike. http://reksio-cs.pl/
Poszukuje jakiegoś fachowca od programów do edycji muzyki, znającego zasady używania auto-tune itp. Jest tutaj jakiś?
Napisane: Cz, 27 gru 2012, 14:25
przez Sru
Co dokładnie chcesz wiedzieć? AT możesz nałożyć w postaci wtyczki VSTi(bodaj wersja której używa t-pain) lub bawić się sprzętowym.
FL Studio, Acid Pro, T-Pain, Auto-tune
Napisane: Pt, 28 gru 2012, 12:38
przez BrokenNote
Jeśli chodzi o produkcję muzyczną i wszelkie pytania odnośnie jej powstawania - możesz śmiało walić. Auto-tune'a nie używałem nigdy, jak wszelkie inne narzędzia do pitchowania - bo tym jest auto-tune, tyle że wg. narzuconych algorytmów. Swoją drogą - w FLS od wersji bodajże 9 masz ciekawego AT w standardzie.
Napisane: Pt, 28 gru 2012, 14:41
przez Sru
BrokenNote napisał(a):Swoją drogą - w FLS od wersji bodajże 9 masz ciekawego AT w standardzie.
Powiedz gdzie bo jestem ciekaw, jest vocoder, ale z AT nie ma to za wiele wspólnego AT to nie jest żaden pitch, tylko obcięcie w pewnym momencie wokalu i wyrównanie. Masz tu przykład, dopiero gdy wokal wchodzi na wyższe tonacje auto-tune go "spłaszcza" i jest taki efekt.
Napisane: Pt, 28 gru 2012, 15:01
przez BrokenNote
W FLS nazywa się to po prostu Pitcher. Oczywiście, że Vocoder z AT nie ma nic wspólnego
- Dokladnie tak, z tym że w w FL'owskim pitcher ustawiasz progi w wysokości tonacji - działanie takie same - jest to po prostu zautomatyzowany pitcher, który włącza się po przekreczeniu pewnego progu.
I nie jest to przecież żadne "spłaszczanie" - jest to zwykły pitch na wokalu, który właśnie działa jak wspomnieliśmy obaj - po przekroczeniu pewnego progu na gamie.
Spójrz, tym samym Gor chwalił się w swojej prezentacji promującej swoje nowe dziecko na oficlanym kanale Image Line, stosując właśnie Pitcher
Natomiast to o czym mówisz, czyli "obcinanie" czy "spłaszczanie" robi już extrymalnie ustawiony kompresor lub limiter, który nie pozwala danej ścieżce "rozwinąć swoje skrzydła" w ten sposób zapobiegamy np, przesterom.