fb

Regulamin działu: SKARGI NA ADMINÓW, NIE SCREENSHOTY
Jeśli chcesz złożyć skargę na jakiegoś admina, zrób to tworząc tu temat.

Pamiętaj aby zamieścić informacje tj. czas, dowody(screenshooty, logi z konsoli), ew. link do bana (http://bany.reksio-cs.pl/). W amxbans znajdziesz nick admina który Cie zbanował!
#19620 przez gamers_
Cz, 27 maja 2010, 17:02

Mam jedno pytanko... czy na tym serwie nikogo nie obchodzi ze ktoś czituje??
Chyba ze 4 razy dawałem znac na serwie przez team_say@ ze ktoś posiada jakieś haxxy i zawsze byla to 100% moja pewność bo nie gram od roku czy 2-och w cs`a. Zainstalujcie sobie plugin ESp możne wam pomoże w rozpoznawaniu osób grających na wspomagaczach. Jest jeszcze cos w stylu ze osoba bez Wh widzi bialy ekran a gracz z WH widzi normalnie gre. Ten program/plugin jest bardzo przydatny do wykrywania haxxow tylko zapomnialem jaka ma nazwe.

Pozdrawiam i ogarnijcie czych cziterow :D

[/url]Obrazek
#19622 przez WciSa
Cz, 27 maja 2010, 17:12
Człowieku piszesz kilka krotnie ze Z ma wh, widać ze jednak masz za mały staż, wyżej strasz niż dupę masz, taka prawda. Co do ESP, od dawna jest i nie mędrkuj już tak bo jeżeli ktoś pisze na u@ sayu ze ktoś czituje to jezeli jest admin zapewniam Cie... sprawdzi go, no chyba że tak jak Ty pisze że w tym przypadku... admin jest haxem, pozdrawiam do zamkniecia.
#19625 przez Fallen
Cz, 27 maja 2010, 17:21
z tego co wiem ten xeanor bana dostał czyż nie tak? wiec po co na spina?
#19627 przez gamers_
Cz, 27 maja 2010, 17:35
Nie wiem o jakiego "z" co chodzi a co do xeanora to temat jest zalozyny szybciej niz on dostał bana. Spinacie sie masakrycznie widze nie da sie z wami normalnie pogadać wiec po jakiego grzyba takie tematy na forum skoro plujecie sie"nie wszyscy" o byle gowno. Mam chyba prawo do własnej wypowiedzi wiec nie musisz wcisa sie tak irytować bo na mnie tym nie zrobisz wrażenia wręcz przeciwnie. Do Ciebie Fallen nie mam pretensji wlasciwie do nikogo tylko mowie, że dość często ktoś gra na haxxach.\