fb

Regulamin działu: SKARGI NA ADMINÓW, NIE SCREENSHOTY
Jeśli chcesz złożyć skargę na jakiegoś admina, zrób to tworząc tu temat.

Pamiętaj aby zamieścić informacje tj. czas, dowody(screenshooty, logi z konsoli), ew. link do bana (http://bany.reksio-cs.pl/). W amxbans znajdziesz nick admina który Cie zbanował!

#88218 przez maniek.
Pn, 16 wrz 2013, 22:41

Jeśli to Ja Ci dałem bana a po ssach jesteś czysty to leci natychmiastowe ub ale wiedz ze będziesz obserwowany. Proszę o zamkniecie tematu

-- Dodano 16 wrz 2013, o 21:41 --

Dałem Ci bana za to ze grałeś na info wraz z "Kurwiak z grzywo" ale niewiem czy tak mozna czy nie...

#88219 przez allach
Pn, 16 wrz 2013, 23:09
to chyba normalne, ze gralismy z info skoro siedzielismy na ts. to chyba legalne, prawda?

#88220 przez maniek.
Pn, 16 wrz 2013, 23:24
Niech "góra" się wypowie na ten temat

#88221 przez makelele
Wt, 17 wrz 2013, 06:25
to niedozwolone.

#88222 przez allach
Wt, 17 wrz 2013, 06:58
mozna wytlumaczyc doglebniej dlaczego? czyli nie moge porozumiewac sie z kims z kim siedze na ts i jednoczesnie gramy na tym samym serwerze? to jest logiczne? czyli jak gracie z kolegami i siedzicie na ts, to po deadzie grobowa cisza? jest w ogole taki punkt w regulaminie, ktory zabrania komunikacji na komunikatorach glosowych?

#88223 przez chlopczyk
Wt, 17 wrz 2013, 07:34
Uzywaj sobie komunikatora jakiego tylko sobie chcesz, tylko zachowajcie chociaz troche fair play ok ? Chcialbys aby wszyscy na serwerze wiedzieli wszystko ? Dla was jest ok bo sobie podpowiadacie, postaw sie w sytuacji przeciwnikow, to bardziej wku... niz WH jak dla mnie :)

#88225 przez Amb(r)ozja
Wt, 17 wrz 2013, 09:48
makelele napisał(a):to niedozwolone.
Proste , zalicza to się jako wspomagacz na serwerach tp ffa itp. Komunikatory służą do mixów eslów oraz sparingach . Myślisz że to fajnie jak gracie na reksiu siedzicie na ts-ie dajmy na to jesteś w ct kolega w tt , padasz i ? dajesz info na tsie koledze gdzie jest reszta z twojej drużyny . TO NIE DOZWOLONE był już taki temat w sprawie ts-ów ventrillo itp. Dla mnie perm się należy tak jak również twojemu koledze z którym się komunikowałeś ;n

#88226 przez allach
Wt, 17 wrz 2013, 10:37
ja sie pytalem, gdzie to jest ustalone w regulaminie serwera, a nie o wasze prywatne przemyslenia. nie rozumiem. chce milo spedzic czas z kolega, siedzimy sobie na ts, wbijamy na ffa i nagle musimy przestac sie bawic, bo to niby niedozwolone? pozatym jaki jest sens dawac info koledze z przeciwnego teamu? po to zeby wybil cala twoja ekipe i zebys nie mial nawet na mp5?... to mija sie z celem. jezeli juz sie ktos przykleja o tego tsa to dawalismy sobie info tylko wtedy kiedy bylismy w 1 teamie. nie mozecie mi udowodnic, ze bylo inaczej.

#88227 przez maniek.
Wt, 17 wrz 2013, 12:11
Ale za sam fakt, że się przyznałeś do tego ze wraz z kolega graliście na tsie i to wystarczy...

#88230 przez allach
Wt, 17 wrz 2013, 16:23
wystarczy do czego?

#88231 przez SEBEK:-)
Wt, 17 wrz 2013, 17:23
Ze Ban Zostaje:)

#88235 przez allach
Wt, 17 wrz 2013, 18:02
tak? to prosze w nastepnym poscie usmiescic punkt regulaminu, ktory zabrania uzywania komunikatorow glosowych, o ktory z reszta prosilem wczesniej :)

edit.
nie rozumiem drugiej rzeczy. rozchodzilo sie tu o nieuczciwego bana, za niby cheaty, a teraz temat zszedl na komunikatory glosowe. czekam na punkt regulaminu, ktory oznajmia, ze uzywanie komunikatorow glosowych jest zabronione i grozi za to ban permanentny.

#88236 przez *Pompa*
Wt, 17 wrz 2013, 18:10
To dajcie mu ub jak nie wiedzial , a najwyzej jak by dalej korzystal to dostanie perma.

#88237 przez allach
Wt, 17 wrz 2013, 18:21
tu juz nawet nie chodzi o bana, ale o to, ze admini sami ustalaja swoj regulamin. poprosilem o podanie punktu regulaminu, ktory zabrania korzystania z komunikatorow glosowych na serwerze, za co grozi ban permanentny.

#88239 przez maniek.
Wt, 17 wrz 2013, 20:05
Gracz o nicku "Kurwiak z grzywo" czepiał się do mnie ze dałem Ci bana za darmo bo on Ci tylko podpowiadał...

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Maja po raz 2gi :D
przez maja Śr, 2 maja 2012, 18:04 w Screeny
1 Odpowiedzi
482 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Śr, 2 maja 2012, 19:27
ban ; o
przez Fafer Cz, 29 kwi 2010, 15:22 w Skargi
2 Odpowiedzi
372 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Fafer
Cz, 29 kwi 2010, 16:33
Ban
przez IOIEK Śr, 19 wrz 2012, 21:57 w Screeny
8 Odpowiedzi
524 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Krak84
Cz, 20 wrz 2012, 14:02
ban
przez scyth01 Pt, 3 sie 2012, 21:58 w Screeny
4 Odpowiedzi
437 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez makelele
N, 5 sie 2012, 16:12
ban
przez scyth01 Pt, 3 sie 2012, 19:36 w Screeny
1 Odpowiedzi
367 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Bakurano
Pt, 3 sie 2012, 19:38
ban
przez nsx- Pt, 20 lip 2012, 14:09 w Screeny
1 Odpowiedzi
356 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez noeee
Pt, 20 lip 2012, 16:04
Ban
przez Sitarz Pt, 29 paź 2010, 15:20 w Skargi
2 Odpowiedzi
422 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 29 paź 2010, 15:48
ban
1, 2 przez ank Pt, 6 lip 2012, 12:32 w Screeny
15 Odpowiedzi
1041 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Amb(r)ozja
Pn, 9 lip 2012, 16:20
ban
przez ank Pt, 6 lip 2012, 10:48 w Screeny
1 Odpowiedzi
315 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez You no
Pt, 6 lip 2012, 11:00
ban
przez scyth01 Pn, 2 lip 2012, 12:08 w Screeny
5 Odpowiedzi
422 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Wt, 3 lip 2012, 22:44

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Tbot