fb

Regulamin działu: Listę dostępnych map znajdziesz na stronie serwera
#22087 przez Fallen
Wt, 29 cze 2010, 23:40

zgadzam się z zerem admini na nick pisałem już o tym wcześniej,bo niektórzy zmieniają co chwila i muszę się domyślać kto to jest?
#22089 przez Fallen
Wt, 29 cze 2010, 23:59
to nie komuna! bo to jest przesada połowa ma nicki połowa na IP i Ci niektórzy co mają na IP zmieniają nicki co chwilę i nawet nie wiem z kim gadam.Czasem mnie to irytuje
#22090 przez zchiz
Śr, 30 cze 2010, 00:00
zero napisał(a):wiecej cbble ! mapka mega niedoceniana, a tak genialna ... nie rozumiem czemu ludzie nie lubia jej grac ;/

ta mapa jest niezrównoważona, kumate CT bije na wszystko co się rusza
zero napisał(a):dłuzsze rundy w sumie tez sa dobrym pomyslem, jestem za

szczególnie na mapkach cs_ gdzie ledwie można do zakładników dojść

zero napisał(a):admin na nick - widzialem gdzies dyskusje na ten temat i naprawde ciezko jest to ogarnac. z jednej strony jak ktos widzi admina na serwerze to sie kryje, a z drugiej grajac na fake mozna tych kryjacych sie scignac ..

Ja bym był za adminem na nick

zero napisał(a):WYWALIC de_rats.... !!

Koniecznie !!!
#22096 przez Sru
Śr, 30 cze 2010, 09:21
Na cs_ już od dawna jest wydłużony czas rundy.Obrazek
Adminów na nick stopniowo wprowadzam.
Nie rozumiem co masz na myśli mówiąc więcej cbble... Przecież są voty i lud pracujący wybiera następną mapę. Demokracja.
ratsy out
#22099 przez zero
Śr, 30 cze 2010, 10:33
mozna zmusic ludzi biczowaniem na wybieranie cbble !
zchiz: ogarniete terro zrobi sieke na cbble. mapa jest duza, jest milion sposobow na dostanie sie na bs..
#22157 przez die AKA
Śr, 30 cze 2010, 18:44
moze by tak troche zasady zmienic ze trzeba wykonywac cele mapy a nie np. na inferno cale terro przekampi runde w domku ..
#22161 przez hawaj
Śr, 30 cze 2010, 19:01
A jest gdzieś napisane że NIE MA CELÓW MAPY! SIEDŹCIE LUDZIE W DOMKU! Nie ma, każdy normalny człowiek zna cele mapy, ale nie tutaj na reksiu gdzie wiek graczy to od 7-12 lat z autokampą w ręku w kącie. Można dać zasady jak wchodzisz akceptujesz wiesz co Cię czeka jeśli nie będziesz ich przestrzegał.
Jestem za.
#22170 przez zero
Śr, 30 cze 2010, 21:06
cofam to co mowilem o cbble. ta mapa nie jest na reksia .. mylilem sie :( ale mix na niej chetnie bym zagral <mmm>

zasady taak! mozna dac tez jakies powiadomienie co jakis czas .. nie wiem jak sie to fachowo nazywa, ale aby przypominalo ze wykonujemy cele mapy, a jak nie to banicja, o ;p
#22179 przez Fallen
Śr, 30 cze 2010, 23:11
grałem dzisiaj na cbblu zajebiscie terro gra KAMPA NA RESPIE!! yoł ye yoł normalnie mowie dawac matrixem! a CI co to matrix! dziekuje dobranoc ;]

jestem za zasadami niech tylko ktos napisze i wstawi zoabczymy czego bedzie brakowac i dopiszemy
#22184 przez tomkje
Śr, 30 cze 2010, 23:29
brakuje kamp-metru chociaż to FFA ale ludzie nie powinni własnie tak jak mówisz zostawać na respie, może rank na ID a nie na nick ewentualnie zupełnie go wyłączyć. Trochę rozszerzyć mappack...
#22185 przez Fallen
Śr, 30 cze 2010, 23:33
mi nie odpowiada na ID ;p a kamp meter to tez lipa ,poniewaz CT bedzie latalo po mapie zamiast pilnowac bsow lub odwrotnie na mapach cs terro bedzie latac po respach.
#22189 przez tomkje
Śr, 30 cze 2010, 23:43
a na de_cbble nie było tak źle, przesadzasz :) generalnie może nie wiem czy jest coś takiego ale strefa w takim miejscu do którego gracze danej drużyny nie mogą wrócić w tym wypadku resp (na przykład resp CT), czyli terro mogło by przejść przez niego ale CT nie mogło by przejść, zawsze można coś takiego napisać.

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Co byście zmienili na forum
1, 2 przez Sru Pn, 28 cze 2010, 21:38 w Informacje i nowości
17 Odpowiedzi
2106 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Wt, 29 cze 2010, 10:22
Czego byście oczekiwali po forum...
1 ... 6, 7, 8 przez Sru Pt, 6 sie 2010, 22:31 w Problemy i propozycje
111 Odpowiedzi
8324 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pn, 25 kwi 2011, 19:26
Ankieta - co byście chcieli wygrać w konkursie.
przez luk. N, 22 sie 2010, 15:35 w O wszystkim i o niczym
9 Odpowiedzi
1443 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez balu
Pt, 27 sie 2010, 19:37

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Tbot, Zimek !