fb

Regulamin działu: Procedura wrzucania screenshootów!

Twoje screenshoty znajdują się w folderze cstrike bądź cstrike_polish, pod nazwą mapy i w formacie .bmp np. de_inferno0000.bmp

Należy wrzucić je spakowane na jakiś hosting(nie obrazków!) np. przeklej.pl, speedyshare.com itp. a następnie w temacie podać link, zbanowany nick oraz ew. okoliczności. Załącz też wydruk z konsoli który pokazuje się po wejściu na serwer.
Spis banów znajduje się tu: http://bany.reksio-cs.pl
Wazne! Zawsze jest 5 screenów!
#74142 przez ReXsA
Wt, 26 cze 2012, 15:47

chcialem napisac ze mam problem gdyz widzialem jak enron robil ssy ale ich nie mam na nsie , ssy powinny byc cstrike albo cspolish... nie mam nic zobaczylem all foldery nie ma nic napisanego z inferno... pod rzad pare zdjec , mam steama zainstalowanego i nie wiem czy to moze miec jakis wplyw ze sa np. na steamie gdzies?
moglby ktos pomoc
danke

#74143 przez Fallen
Wt, 26 cze 2012, 15:49
do pjeca!

#74144 przez enron
Wt, 26 cze 2012, 15:52
jak grales na ns do masz w cstrike w katalogu cs. Ja też ma steam i gram na ns - wszystko działa.

-- Dodano 26 czerwca 2012, o 14:52 --

ReXsA napisał(a):cspolish

Na ns nie masz takiego katalogu.

#74145 przez chlopczyk
Wt, 26 cze 2012, 15:59
Uuu rexsa nie ladnie, tyle grales bez wh, a teraz wkoncu ktos Cie zlapal :)

#74146 przez ReXsA
Wt, 26 cze 2012, 16:09
a jest taka mozliwosc ze nie ma ich po prostu? jest program co robi fotki "komputerowi" to bym pokazal ze ich nie mam wyszkuwialem folderu "de_inferno" i nie ma zadnych zdjec ... ;(
moze miesza ktos w Elblagu :P?

#74147 przez enron
Wt, 26 cze 2012, 16:10
Muszą być.

#74148 przez paNicz
Wt, 26 cze 2012, 16:15
enron napisał(a):Muszą być.
Dokladnie, jezeli zostaly zrobione komus ss-y to one tam musza byc !!!

Jestes jedyna osoba ktorej "znikly"
Wybacz banalne klamstwo nikt Ci nie uwierzy.
Myśle ze sam fakt iz próbujesz nas oszukac ban powinien zostac.
Pozdrawiam.

#74149 przez ReXsA
Wt, 26 cze 2012, 16:18
dziecku nie uwierza... co nie dorosli wielcy

#74150 przez paNicz
Wt, 26 cze 2012, 16:19
no wybacz ale tego typu klamstwa smeirdza jak konskie gowno.

Ja osobiscie ngidy bym nie uwierzyl ze ssow niema. ^^^ jaja sobie robisz?

Pewnie grales na odpale, a teraz próbujesz sie wymigac od bana.

Dlamnie sprawa jest oczywista. Klamczuszek z cb i tyle.

#74151 przez ReXsA
Wt, 26 cze 2012, 16:22
nie grasz tu dlugo wiec nie wiesz wiec sie nie popisuj adminem

-- Dodano 26 cze 2012, o 15:22 --

saaaa ** sa!!!; PPP znalazlem ^^ zara wstawie :)

#74153 przez Fallen
Wt, 26 cze 2012, 16:24
ty pograłeś,ale jak widać zakończyłeś swoją karierę w najlepiej możliwy sposób.

#74155 przez ReXsA
Wt, 26 cze 2012, 16:25
no sorry ale dlaczego odrazu oskarzac kogos byly zupelnie w innym dysku nie wiem dlaczego

#74156 przez enron
Wt, 26 cze 2012, 16:27
ReXsA napisał(a):no sorry ale dlaczego odrazu oskarzac kogos byly zupelnie w innym dysku nie wiem dlaczego

Bredzisz. Jak dałeś je komuś do przerobienie to będę wiedział od razu.

#74157 przez noeee
Wt, 26 cze 2012, 16:27
Dawaj ss'y a nie

#74160 przez Fallen
Wt, 26 cze 2012, 16:30
ssy nie mogą znajdować się na innym dysku niż zainstalowany cs,ba mają być w odpowiednim tylko folderze i tyle w temacie.

Podobne wątki Statistics Ostatni post
ReXsA ssy znalezione RAR
1, 2, 3 przez ReXsA Wt, 26 cze 2012, 17:01 w Screeny
36 Odpowiedzi
1209 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Śr, 27 cze 2012, 08:42
ReXsA ssy... pilne admini patrzec
przez ReXsA Wt, 26 cze 2012, 21:47 w Screeny
1 Odpowiedzi
299 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Wt, 26 cze 2012, 21:58
SS-Y Unban ReXsA :]
przez ReXsA So, 10 gru 2011, 21:01 w Screeny
13 Odpowiedzi
539 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
So, 10 gru 2011, 21:42
SKARGA NA ENRONA ReXsA
przez fixus Śr, 27 cze 2012, 14:00 w Skargi
10 Odpowiedzi
751 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Cz, 28 cze 2012, 09:34
SS-Y ReXsA dobrowolnie od Enrona dla płaczkow
przez ReXsA Wt, 6 mar 2012, 17:54 w Screeny
3 Odpowiedzi
525 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Śr, 7 mar 2012, 20:17
ReXsA skad ta kreska looknijcie ostatni raz prosze
1, 2, 3, 4 przez rexsa plss Cz, 28 cze 2012, 13:06 w Screeny
55 Odpowiedzi
1845 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Pt, 29 cze 2012, 16:19
Ssy Srudek.! xD daje już drugi raz ssy,i ostatni
przez srudekbdg N, 17 cze 2012, 13:58 w Screeny
3 Odpowiedzi
846 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
N, 17 cze 2012, 15:35
ssy dla Mefisto dales mi ssy to wysylam . i nie oszukuje ...
przez unckown199 N, 17 sty 2016, 18:21 w Screeny
1 Odpowiedzi
525 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez puszek
N, 17 sty 2016, 22:20
ssy
przez Rokicie So, 12 sty 2013, 19:14 w Screeny
6 Odpowiedzi
601 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Rokicie
So, 12 sty 2013, 23:30
SSy
przez Idol Śr, 5 sty 2011, 21:05 w Screeny
2 Odpowiedzi
511 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Idol
Śr, 5 sty 2011, 21:51

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Tbot