Regulamin działu: Procedura wrzucania screenshootów!

Twoje screenshoty znajdują się w folderze cstrike bądź cstrike_polish, pod nazwą mapy i w formacie .bmp np. de_inferno0000.bmp

Należy wrzucić je spakowane na jakiś hosting(nie obrazków!) np. przeklej.pl, speedyshare.com itp. a następnie w temacie podać link, zbanowany nick oraz ew. okoliczności. Załącz też wydruk z konsoli który pokazuje się po wejściu na serwer.
Spis banów znajduje się tu: http://bany.reksio-cs.pl
Wazne! Zawsze jest 5 screenów!
#109797 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:06
WITAM SERDECZNIE ZNOWU
>WRACASZ SOBIE DO GRY PO MIESIACU
>ROBISZ ROZGRZEWKE, WCHODZISZ NA REKSIA
>WIKT0R Z SALI SAMOBUJCUW.JPG
>BANICJA "CZITOWANIE" PO ZAGRANIU DOSŁOWNIE MNIEJ NIŻ PÓŁ GODZINY
>XD

-- Dodano So, 8 gru 2018, 00:31 --

ps. proszę o rozpisanie demka :*

-- Dodano So, 8 gru 2018, 00:36 --

nie wiem czy człowiek który gra jak bot powinien zajmować się banowaniem cheaterów, serio
to źle się kończy jak widać

-- Dodano So, 8 gru 2018, 00:50 --

no zrobi on coś czy nie?
bo czekam
moze od razu mnie odbanujcie najlepiej

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:06 --

http://97965.hltv2.pukawka.pl/hltv-1812 ... 223300.zip
demko calkowicie czyste
nawet nie ma fajerwerek
nie wiem za co on mnie zbanowal XD
#109799 przez esus1992lw
So, 8 gru 2018, 01:18
Dziwne, w zwolnionym tepie widac ze celujesz calkiem gdzie indziej a pociski ukladaja sie w okolicy glowy przeciwnika... Po 2-3 pestkach dopiero przelatuje celownik... Dziwny ten rozrzut... Ogladam dalej

Np 4:33, czegos takiego to nie widzialem jescze... Moim zdaniem odpal, ale ja sie tam ch*ja znam wiec sami zobaczcie.
Ostatnio edytowano So, 8 gru 2018, 01:25 przez esus1992lw, łącznie edytowano 2 razy
#109800 przez wiktor.domański
So, 8 gru 2018, 01:19
Nie jestem bezkompromisowym adminem jakimś co się spina, wręcz przeciwnie.
Chyba Cię nawet broniłem niedawno jeśli to Ty byłeś.
Zawsze miałeś taki nick?
Gram jak bot głównie dlatego że mam zepsutą myszkę.
Jeszcze nigdy się nie pomyliłem jeśli chodzi o te sprawy.
#109801 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:28
esus1992lw napisał(a):Dziwne, w zwolnionym tepie widac ze celujesz calkiem gdzie indziej a pociski ukladaja sie w okolicy glowy przeciwnika... Po 2-3 pestkach dopiero przelatuje celownik... Dziwny ten rozrzut... Ogladam dalej

Np 4:33, czegos takiego to nie widzialem jescze... Moim zdaniem odpal, ale ja sie tam ch*ja znam wiec sami zobaczcie.

no czesto tak jest na tych demkach i tez sie zdziwilem jak to strzelilem ingame xD
po prostu rozrzut tak sie no

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:28 --

wiktor.domański napisał(a):Nie jestem bezkompromisowym adminem jakimś co się spina, wręcz przeciwnie.
Chyba Cię nawet broniłem niedawno jeśli to Ty byłeś.
Zawsze miałeś taki nick?
Gram jak bot głównie dlatego że mam zepsutą myszkę.
Jeszcze nigdy się nie pomyliłem jeśli chodzi o te sprawy.

sorry za bycie toxic, ale denerwuja mnie juz te bany troche
nie obraz sie na mnie czasem czy cos, ale postaw sie w mojej sytuacji
#109802 przez esus1992lw
So, 8 gru 2018, 01:35
Jakos u innych nie widze zeby celowali 6 sylwetek obok przeciwnika a pociski trafialy w cel...
#109803 przez wiktor.domański
So, 8 gru 2018, 01:38
Jeszcze nigdy mojego bana nikt nie cofnął, wiec bylbys 1.
Tu moja renoma nieomylnosci ucierpialaby.
Nie dałem Ci go pochopnie. Z 5 min patrzylem przed faktem.
Ale nie jestem nieomylny, jestem czlowiekiem. :)
Jak Cie odbanuja to przyjme to normalnie.
Juz nie ode mnie to zalezy.
Masz duza determinacje ogolnie, to sie moze podobac, ze chcialo Ci sie taki post napisac.
Zalezy Ci.
#109804 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:41
6 sylwetek obok celownika?
gdy gram to nie odczuwam takiego czegoś jakbym 6 sylwetek od kogos strzelal tylko strzelam w hitboxy po prostu
ogladnalem cale demko i tez normalnie wszystko wyglada mimo ze pozniej zlagowane odziwo

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:41 --

^ zależy mi na uczciwości
pewnie dziwnie brzmi to z ust cheatera, no ale cóż
jakbym wiedział za co te bany dostaje, to bym się nawet nie odwoływał

przez chwile się zastanawiałem, czy warto już pisać tutaj odwołanie bo i tak za każdym razem tak samo się kończy
#109805 przez wiktor.domański
So, 8 gru 2018, 01:44
Serio nie daje banow od tak.
Raczej nie daje duzo banow, jak juz daje to daje.
Ogolnie musze byc pewny.
Poczulem to COS, poparte wzrokową intucja i wiedza i to zrobilem.
Mea kulpa x3 jakby cos...
Moge sie w piekle smazyc.
Teraz bedzie dyskusja.
I slusznie.
#109806 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:48
też czasami czuję to coś
daje sobie bana a później dostaję drugą szansę od samego siebie
co xd

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:48 --

po prostu dajcie mi immunitet od banów na zawsze za to, że tak dobrze kryje mój AIM ASSIST boży i tyle xD
dostałem już tu tyle banów

od ssów aż po aimbota i zawsze zostałem odbanowany
Ostatnio edytowano So, 8 gru 2018, 01:48 przez loyd, łącznie edytowano 1 raz
#109807 przez wiktor.domański
So, 8 gru 2018, 01:48
Ja Cie bronilem, pamietam. Chyba bylem w mniejszosci.
Ale dzis zobaczylem to cos, jak objawienie.
Ale ten Twoj celownik serio razi w oczy. Te pojedyncze strzaly, itd
To nie jest sporadyczne, to jest systematyczne.
#109808 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:51
wiem
wiele ludzi mówi mi, że cheatuje a później stwierdza, że jestem po prostu insane

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:49 --

widziałeś tego flicka przy anarchii jak miałem celownik gdzieś 5cm od przeciwnika na ekranie, wyszedł i od razu w niego strzeliłem?

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:50 --

mam lepszy refleks od Hinaty Shoyo, tylko rudy nie jestem typie.

-- Dodano So, 8 gru 2018, 01:51 --

trzymam się jednej taktyki strzelania, rzadko strzelam full auto bo nie jest dla mnie efektywne (kontrola recoilu w 1.6 to gówno, i wolę bursty/onetap)
#109809 przez wiktor.domański
So, 8 gru 2018, 01:52
Ja Cie nie bede oceniał.
To jest fakt, zbanowalem Cię.
Teraz niech inni sobie poogladaja HLTV i w sobote czyli dzis bedziesz znał odpowiedz.
Teraz noc, to i tak bys nie pogral bo pusto.
Masz troche postow napisanych na forum, widac ze chcesz byc w rodzine reksia.
Tylko ile w tym wszystkim prawdy?
Oto jest pytanie.
#109810 przez loyd
So, 8 gru 2018, 01:56
ja jestem ciekawy ile ludzi już przeze mnie rozwaliło coś ze swojego sprzętu
np. klawiaturę, myszkę
rzuciło szklanką o ścianę, ewentualnie matką

jestem szczery, że aż przezroczysty
#109812 przez esus1992lw
So, 8 gru 2018, 01:58
Wiktor ma racje, to jest systematyczne, ale zeby miec taki reflex ze nawet celownik nie nadazy za Twoim ruchem... Lucky luck, szybszy od wlasnego cienia... Nie wazne, niech inni sie wypowiedza!
#109813 przez loyd
So, 8 gru 2018, 02:00
nie jest tak zawsze
kiedys bylo lepiej
teraz czesto sie zamyslam

-- Dodano So, 8 gru 2018, 02:00 --

czasem typ mi przebiega albo jest przede mna a ja go nie widze abo strzelam mu po nogach/nad glowa

Podobne wątki Statistics Ostatni post
czitowanie 4
przez LATWYFRAG Pt, 22 cze 2012, 21:06 w Skargi
6 Odpowiedzi
611 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Pt, 22 cze 2012, 21:30
poranne czitowanie!
przez adk Wt, 8 kwi 2014, 08:29 w Screeny
3 Odpowiedzi
433 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Gruby !
Wt, 8 kwi 2014, 19:22
Ban za "czitowanie" ...
przez k20z4 Cz, 25 gru 2014, 15:47 w Skargi
6 Odpowiedzi
801 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez kaczus
So, 27 gru 2014, 17:13

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Sogou [Bot], Sru, Xamnalim