Regulamin działu: Aby zostać adminem pamiętaj o zastosowaniu się do wzoru!
Aby zostać adminem nie trzeba płacić żadnych składek, ani też nie można go kupić!
Kod: Zaznacz cały[b]Ile grasz w cs[/b]-
[b]Nick[/b]-
[b]Ile grasz na Reksiu[/b]-
[b]Doświadczenie w adminowaniu(jeśli brak nie pisz nic)[/b]-
[b]Dlaczego Ty?[/b]-
[b]SteamID[/b]-
[b]Wiek[/b]-
[b]Linki do swoich statystyk gametracker.com z naszego serwera:[/b]-
[b]O sobie[/b]-
#42188 przez Audi.
Śr, 30 mar 2011, 19:53

Z tego co pamiętam Skaner nie podlizywał się, tylko wykazał się dużą kulturą na forum i często grał na serwie. Sory za OT w Twoim temacie :).

Zamknijcie, niech Kolega spróbuje za jakiś czas :).
#42193 przez ironixxx
Śr, 30 mar 2011, 20:56
............................................................
[/quote]
dla reklamy:)
Zrób tak jak skaner , podlizuj się / napisz kilka komentarzy na forum i graj , a adma dostaniesz

[/quote]

ulan, no teraz to juz jest przesada.
czy chociaz masz jakiekolwiek ( nawet znikome) pojecie o czym piszesz i jak doszlo do tego ze skaner dostal admina?
bo po obserwacjach widze ze NIE MASZ. i piszac taki post obrazasz nie tylko skanera jako gracza, ale i jako admina przed wszystkimi graczami z serwera.
przemysl to.

btw. osobiscie dostalem admina rowniez po napisaniu chyba 3 postow na forum. widzisz moze tez jakis problem? czy zawsze ilosc postow jest adekwatna do postepow w przyszlosci? ciekawi mnie to i jakie masz na ten temat zdanie.
#42198 przez GrAbErO
Śr, 30 mar 2011, 21:14
rowniez sorry, ale skaner dawal demka graczy, wykazywal sie duzym zainteresowaniem serwera, gdzie nic nie mial obiecanego, a jego zaslugi zostaly dostrzezone....
#42204 przez pussssy
Śr, 30 mar 2011, 21:24
Ja to tylko się dziwie że mówicie że rekrutacja zamknięta itd . A jak przyjdzie co do czego to admina nie ma na serwie.. Na reksiu jest bardzo dużo adminów którzy nie grają albo wchodzą raz na parę tygodni , więc już chyba lepiej dać następnego admina niż mówić rekrutacja off :) Wiem że nie mam nic do gadania , ale bez przesady
#42210 przez WciSa
Śr, 30 mar 2011, 21:55
Ulan Ty za to jesteś fenomenem tego serwa, nie wiem czyś jest sąsiad Sru, czy może jakiś przydupas ( ^^ ) ale Ty to się na admina akurat nie nadajesz, generalnie Twoje wypowiedzi można porównać z poziomem dziecka z podstawówki. Zamknijcie bo syf się robi :)
#42211 przez undertaker
Śr, 30 mar 2011, 22:00
ulan_32 napisał(a):
MAXXX napisał(a):
WciSa napisał(a):W chwili obecnej sklad jest wystarczająco kompletny, ponad to ja rzadko Cie widuje :)


Okej spoko. Tylko wytłumaczcie mi w takim razie PO CO na serwerze pojawił się komunikat, który wyskakuje co 2 min i informuje wszystkich, że REKRUTACJA NA ADMINÓW OTWARTA ... coś tam coś tam .... czy to oby nie jest bez sensu ? :)



dla reklamy:)
Zrób tak jak skaner , podlizuj się / napisz kilka komentarzy na forum i graj , a adma dostaniesz



Albo tak jak ty, nie graj prawie w ogóle, rzucaj bany z dupy, okazuj swoje postępujące upośledzenie a wtedy nawet po obelgach w rzuconych w matkę innego admina będzie poparcie samego h@, nie?
#42213 przez ironixxx
Śr, 30 mar 2011, 22:12
enron napisał(a):Proponuję przeniesienie dyskusji do działu as.


enron masz racje. (wielokrotnie podkreslalem, zeby tego typu dyskusje umieszczac w AS) ale nalezalo tak zrobic juz od razu piszac 'oskarzenia'. teraz jak juz kazdy przeczytal, zapoznal sie i zakodowal w glowie, ze tak wlasnie jest - to proponuje tez, zeby KAZDY mial sie prawo wypowiedziec zupelnie swobodnie. zeby KAZDY z graczy mial taka mozliwosc, nie tylko admin, bo jak widac opinie wielu sa bardzo stronnicze i odbiegajace znacznie od rzeczywistosci.
#42215 przez NN'
Śr, 30 mar 2011, 22:27
Na prośbę składającego zamykam.

Zainteresowanych zapraszam do AS.

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Podanie o admina
przez T3O Cz, 30 kwi 2015, 18:09 w Podania
10 Odpowiedzi
866 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez manaskal
Wt, 14 lis 2017, 19:20
podanie o admina
przez router Pt, 29 sie 2014, 12:55 w Podania
3 Odpowiedzi
538 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 29 sie 2014, 16:39
Podanie o Admina
przez DyMeK So, 10 kwi 2010, 14:16 w Podania
0 Odpowiedzi
412 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez DyMeK
So, 10 kwi 2010, 14:16
Podanie o Admina
1, 2 przez Hudy^^ Pn, 8 lut 2010, 18:11 w Podania
16 Odpowiedzi
3066 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Wt, 9 lut 2010, 21:11
Podanie o admina
przez Bekeleke So, 17 lis 2012, 23:19 w Podania
5 Odpowiedzi
618 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
N, 18 lis 2012, 00:00
Podanie o admina
przez WciSa Cz, 11 lut 2010, 00:37 w Podania
11 Odpowiedzi
1935 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez GZO
Śr, 17 lut 2010, 23:18
Podanie o admina.
przez suche N, 29 cze 2014, 20:01 w Podania
13 Odpowiedzi
1068 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Gruby !
Pn, 30 cze 2014, 19:39
podanie o admina
1, 2 przez KowaL wsp Wt, 24 sie 2010, 11:12 w Podania
20 Odpowiedzi
1949 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Śr, 25 sie 2010, 08:23
Podanie o admina
przez H4rdstyle Pt, 13 cze 2014, 20:08 w Podania
11 Odpowiedzi
1027 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 14 cze 2014, 19:33
Podanie o admina.
przez suche Śr, 21 lis 2012, 23:50 w Podania
12 Odpowiedzi
856 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez enron
Pt, 23 lis 2012, 22:30

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Tbot