cpl_mill albo tuscan, zawsze wybieraliśmy jedna z nich
moze de_chateau i de_piranesi
Wiktor_z_sali_samobojcow
Ja bym zostawił takie mapy jakie są. Najpopularniejsze i jest ich sporo. Te mniej znane bardziej odstraszają ludzi niż przyciągają a nie cierpimy na przeludnienie na serwie
Brakuje "normalnych" malych map typu cs_casa. Osobiście dodałbym także de_cpl_mill i grał ol tajm na przemian z tuscanem
ooo cs_casa z bratem za dzieciaka tyle w tą mape grałem haha
Gram prawie caly czas od jakiejś 14 i ciagle westy, dusty...
Tuscan raz był.
Nie wiem czy ten koncert zyczen to ma sens
Tuscan raz był.
Nie wiem czy ten koncert zyczen to ma sens
Wiktor_z_sali_samobojcow
Moim zdaniem koncert życzeń mógłby wypadać losowo co jakąś mapę. Lepiej, żeby o mapie decydowało większość osób, a nie jeden osobnik. Załóżmy, że gra 15 osób na de_inferno, najlepsza osoba wybiera de_dust2. Gra przez połowę czasu trwania dusta, wychodzi, na jego miejsce przychodzi super gracz, który wygrywa mapę i wybiera... de_inferno. Dlaczego? Bo nie wie, że już ta mapa była grana, a ma chęć ją zagrać. I z 15 osób robi się 6, bo nie chce się ludziom grać znów tej samej mapy... Gdyby nie koncert, to każdy wybrałby sobie mapę, która najbardziej mu pasuje i po problemie.
Jeśli da się to ogarnąć, żeby koncert był co jakiś czas, to wydaje mi się, że po pierwsze człowiek, który wygrał mapę, bardziej by się cieszył z możliwości wybrania kolejnej mapy samemu (że akurat padło na niego), a po drugie, to na lepsze może serwerowi wyjść zwykłe głosowanie.
Co do map, dodałabym de_dust2_long lub mini_dust2. Dust2 jest lubianą mapą, a jej mniejszy odpowiednik sprawdziłby się przy niewielkiej liczbie graczy.
Jeśli da się to ogarnąć, żeby koncert był co jakiś czas, to wydaje mi się, że po pierwsze człowiek, który wygrał mapę, bardziej by się cieszył z możliwości wybrania kolejnej mapy samemu (że akurat padło na niego), a po drugie, to na lepsze może serwerowi wyjść zwykłe głosowanie.
Co do map, dodałabym de_dust2_long lub mini_dust2. Dust2 jest lubianą mapą, a jej mniejszy odpowiednik sprawdziłby się przy niewielkiej liczbie graczy.
Ja dodałbym de_hell, kiedyś była i była fajna, może nadal jest fajna? I traina zamienił na tego co kiedyś był, Dewalt go chyba proponował.
Reksiowy Lewak
Miłość! Wolność! Tolerancja!
Nie wierzę w happy end, widzę same negatywy
Ciągle ranię innych, często nieświadomie,
Obdarty z empatii, aspołeczny pojeb,
Miłość! Wolność! Tolerancja!
Nie wierzę w happy end, widzę same negatywy
Ciągle ranię innych, często nieświadomie,
Obdarty z empatii, aspołeczny pojeb,
AluSsa napisał(a):Moim zdaniem koncert życzeń mógłby wypadać losowo co jakąś mapę. Lepiej, żeby o mapie decydowało większość osób, a nie jeden osobnik. Załóżmy, że gra 15 osób na de_inferno, najlepsza osoba wybiera de_dust2. Gra przez połowę czasu trwania dusta, wychodzi, na jego miejsce przychodzi super gracz, który wygrywa mapę i wybiera... de_inferno. Dlaczego?
Taka sytuacja nie ma prawa wystąpić, bo nie można wybierać trzech ostatnio granych map
Sru napisał(a):AluSsa napisał(a):Moim zdaniem koncert życzeń mógłby wypadać losowo co jakąś mapę. Lepiej, żeby o mapie decydowało większość osób, a nie jeden osobnik. Załóżmy, że gra 15 osób na de_inferno, najlepsza osoba wybiera de_dust2. Gra przez połowę czasu trwania dusta, wychodzi, na jego miejsce przychodzi super gracz, który wygrywa mapę i wybiera... de_inferno. Dlaczego?
Taka sytuacja nie ma prawa wystąpić, bo nie można wybierać trzech ostatnio granych map
To powiększ do 4 lub 5 i po problemie
LuKoIl napisał(a):To powiększ do 4 lub 5 i po problemie
Jeszcze chwile musi tak pobyć, jak zwiększymy ilość map do 5, to ustawie na 5, bo inaczej gracz ma za mało map do wyboru
Można jeszcze dodać cs_max i jak już ktoś wspomniał, cs_wiocha.
Podobne wątki | Statistics | Ostatni post |
---|---|---|
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz |
2 Odpowiedzi 2199 Wyświetlone |
przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43 |
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje |
0 Odpowiedzi 1386 Wyświetlone |
przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13 |
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje |
59 Odpowiedzi 7126 Wyświetlone |
przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14 |
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz |
19 Odpowiedzi 3495 Wyświetlone |
przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19 |
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz |
0 Odpowiedzi 1871 Wyświetlone |
przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34 |
Kto przegląda forum
Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT]