#104791 przez Grooby
Wt, 26 sty 2016, 16:13

@ Refresh

Może coś byśmy podyskutowali o tych mapkach, co? :D
#104858 przez Sru
Cz, 4 lut 2016, 16:15
Aktualny:
Kod: Zaznacz całyde_inferno
cs_assault_1337
de_dust2
de_torn
de_kabul
de_nuke
de_westwood
de_train
cs_estate
cs_office
de_tuscan
de_cbble
de_dust2002
de_aztec
#104860 przez Sru
Cz, 4 lut 2016, 16:35
Na koncu?
#104862 przez `weed
Cz, 4 lut 2016, 21:26
de_mirage bym do tego dolozyl. Bardzo fajna mapka
#104876 przez Grooby
N, 7 lut 2016, 10:25
Cieszę się, że w końcu ktoś się odezwał w tym temacie :) Proponuję dodać jeszcze 'italy' ponieważ administratorzy całkiem nieźle sobie radzą z ogarnięciem 'hostów'. W zasadzie, myślałem o 'assaulcie_UPC', ale '1337' też jest git, ważne że jest jakaś nowa, ale przepatrzcie UPC, ponieważ jest bardziej korzystna dla obu stron tak mi się wydaję :D

Pozdrawiam! :p
#104878 przez Sru
N, 7 lut 2016, 12:51
inspired napisał(a):ponieważ jest bardziej korzystna dla obu stron tak mi się wydaję

1337 jest znacznie równiejsza od UPC bo ma dziury na dachu. Najlepszy jest assault_christmas ale z wiadomych względów teraz go nie wrzucę.
#104881 przez Grooby
N, 7 lut 2016, 15:07
Żeby grać 'italy' powinien być admin. Są pewne osobniki, które nie wiedzą do czego służą 'hosty'. Poza tym przy dobrym team'ie w tt, ct nie ma absolutnie żadnych szans... Ale mapa jak najbardziej w porządku i możliwa do zagrania ^^ Jeśli jest taka możliwość, żeby ją wgrać było by świetnie :D
Co do 1337, to moim zdaniem jest gorsza niż UPC (ale to tylko moja opinia), poza tym... Ważne, że jest ten assault i nie ma co drążyć tematu :D
#104884 przez yekus
N, 7 lut 2016, 19:02
Mapki ogólnie spoko oprócz paru, jak dla mnie, do wyrwania chwasta :D

cs_assault_1337 - kaszana niezła, w ogóle każdego assault, więcej niż po 5 osób w teamie nie da się grać. Dobra mapka, ale dla kafejek internetowych za starych dobrych czasów :)

de_torn - bardzo lubię tę mapę, ale odnosząc się do naszego serwera - nikt praktycznie jej nie zna :) Zamiast de_torn proponowałbym de_vertigo. Mała, szybka i fajna dla obydwu stron.

de_dust2002 - uwierz Sru, grałem na BARDZO wielu mapach w mojej karierze, ale dopiero dust2002 przyprawił mnie o obstrukcje. Najgorszy syf z jakim miałem do czynienia. Gość który ją stworzył był prawdopodobnie poważnie naćpany przez dłuższy okres swojego życia, a ja sam nie wiem co Cię pokusiło żeby ją wgrać. Strasznie niezbalansowana i nie wiem po co jest taka duża i ma miliard zakamarków skoro są tylko DWA wejścia na bs, a CT praktycznie nie musi się ruszać z respa, żeby je bronić. Usunąć i zakopać 2m pod ziemią.

Jestem zdziwiony, że nie ma tutaj paru fajnych "FFA public" mapek, które przez lata się świetnie sprawdzały na przeróżnych serwerach w Polsce i za granicą :) Oczywiście to tylko moje sugestie i opinie:

USUNĄĆ:
cs_assault_1337 (według mnie UPC lepszy, a assault zawsze będzie trudną mapą dla CT)
de_torn
de_dust2002

DODAĆ LUB ROZWAŻYĆ DODANIE:
de_vertigo
de_storm (ta mapka jak dobrze pamiętam już była)
de_prodigy (dziwię się, że jej nie ma, jak dla mnie to priorytet do dodania, łącznie z de_vertigo)
de_cpl_mill (de_tuscan jest jej przeróbką, ale to wciąż świetna mapa)
de_clan2_fire
de_vegas
cs_italy (świetna mapa na FFA)
cs_militia
cs_arabstreets
as_oilrig (chyba najlepsza mapa as_ jaką zrobiono - dziwne, że nie ma chociaż jednej as_ na serwerze, as_oilrig zdecydowanie zasługuje na to miejsce ^^ mnóstwo zabawy w eskortowaniu VIP'a, warto spróbować ;) )
#104885 przez Grooby
N, 7 lut 2016, 23:52
Ciekawie kolega się rozpisał, ale muszę się z tobą nie zgodzić w paru kwestiach.
Co do assaulta, wyraziłem swoją opinie, UPC lepszy, ale jak kto woli.
De_torn... Nie mam pojęcia co ci przeszkadza w tej mapie, jeśli ktoś nie zna, jego problem. W końcu pozna, poza tym nie rozumiem co to za problem wejść na 'specta' i błyskawicznie obczaisz mapę... Jak dla mnie mogą być obie mapy, nie przeszkadza mi to i podejrzewam, że reszcie graczy też (w końcu im więcej tym lepiej)
Kolego jak możesz mówić cokolwiek o dd2002... Ta mapa jest świetna, ja radze sobie w tt jak i w ct tak samo, bez znaczenia... Mapa jest wyrównana mimo, że są 2 wejścia, podczas gry (a gram często, ze względu na przestój w robocie) nie zauważyłem, aby ktoś się skarżył (może dlatego, że rzadko umieram :D). Jak dla mnie to ta mapa powinna zostać, w ogóle nie powinna być tutaj wymieniona.
Co do wymienionych map, nie sądzę aby się przyjęły. 'prodigy, cpl' bankowo były co do reszty nie jestem pewien, ale ogólnie to nie przyjęły się zbyt dobrze. Militia... dyskutowaliśmy kiedyś razem ze Sru o tej mapie, wywnioskowaliśmy, że raczej ta mapa odpada. Mapa jest duża, wiele wolnej przestrzeni i nie jestem pewien czy gracze poradziliby sobie z hostami w 2 minuty :)
Co do takich map jak: 'vertigo, clan2, italy' nie posiadam absolutnie żadnych zastrzeżeń, mapy są dobre, nawet bardzo. Oilrig, kompletnie zapomniałem o tej mapie. Sru, proszę o wgranie tej mapy :D Niesamowicie przyjemnie się nią gra, kiedy ma się ze sobą 2 ogarniętych graczy, mapa przynosi sporo zabawy. :)
Ogólnie obecny wybór map jest nudny, osobiście wybieram byle którą, bo nie ma to żadnego znaczenia... I tak były grane wszystkie po parę razy ^^
Pozdro ziomki.
#104889 przez Sru
Pn, 8 lut 2016, 17:02
Torn znalazł się przypadkiem, nawet go nie było w MC tak naprawdę. Jak nie chcecie tego assaulta to mogę go wywalić, UPC zawsze źle był przyjmowany na serwerze.

Orliga mogę wgrać, vertigo też było jakiś czas ale zawsze serwer pustoszał. Zastanowił bym się też nad prodigy.
#104890 przez Grooby
Pn, 8 lut 2016, 17:39
Sru jestem naprawdę często na serwerze i to nie od dziś, ani nie od tygodnia. Śmiem stwierdzić, że prodigy to zły pomysł. Torn'a nie widziałem w ogóle w wyborze map, ani razu. Zamiast assaulta możesz wgrać inne mapy, nikt go nie wybiera, a jeśli już, to serwer pustoszeje w piorunującym tempie :)
#104891 przez Sru
Pn, 8 lut 2016, 18:40
Co w takim razie proponujesz, vertigo narazie odpada.
#104893 przez Grooby
Pn, 8 lut 2016, 22:37
Moja propozycja to usunięcie assaulta, a wgranie:
-de_clan2_fire;
-as_oirlig;
-cs_italy;
-de_cpl_mill
Myślę, że te mapy powinny się spodobać graczom, a na pewno stałym bywalcom. :)

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Mapcycle rotator - mapcycle dzienny i nocny
przez Sru N, 6 wrz 2009, 17:08 w Kosz
2 Odpowiedzi
1100 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 27 lis 2010, 13:43
Mapcycle
przez ziela Śr, 22 cze 2011, 01:12 w Propozycje
0 Odpowiedzi
747 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez ziela
Śr, 22 cze 2011, 01:13
Mapcycle, ostatecznie
1, 2, 3, 4 przez Sru Pt, 16 kwi 2010, 15:18 w Propozycje
59 Odpowiedzi
4628 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez hawaj
Wt, 4 maja 2010, 21:14
Nowy mapcycle?
1, 2 przez MEFSON Cz, 12 sie 2010, 10:07 w Kosz
19 Odpowiedzi
2010 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez NN'
Pt, 13 sie 2010, 15:19
2 mapcycle - dzienny i nocny
przez Sru Pt, 4 gru 2009, 20:34 w Kosz
0 Odpowiedzi
1117 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Pt, 4 gru 2009, 20:34

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: 37s, Google[BOT], Sogou [Bot]