Parę słów od siebie na temat 'legit' cziterów tzn. takich co korzystają z płatnych czitów niewykrywalnych przez nic typu HL1 Framework. Nie wykrywalnych przez nic to jak ich rozpoznać? To proste!
Otóż są takie 2 czynniki w CS 1.6 o nazwie efficiency zaznaczone na obrazku na czerwono oznaczające czujność / skuteczność / efektywność i accuracy zaznaczone na obrazku na zielono oznaczające celność / dokładność / trafność / precyzja.
Gdy gramy jako ludzie bez żadnych czitów, dopalaczy, haxów jak np. HL1 Framework bądź MPH Aimbot nasze wartości eff. i acc. będą zawsze lub często liczbami nie-dziesiętnymi to znaczy: nie będą liczbami zaokrąglonymi jak np: 10, 20, 40, 80, 100 tylko liczbami jak np: 34, 56.78, 75, 41 (głównie właśnie dla wartości eff. czyli efficiency = czujność / skuteczność).
Rzadko kiedy zdarza się sytuacja abyśmy mieli równe wartości jak 80 lub 50, a co już w ogóle jest niemożliwością to mieć takie statystyki 5-6 razy pod rząd co rundę! Chyba że nasi zawodnicy stoją w miejscu i się nie ruszają, a my stoimy obok nich 1 metr aby ładnie zapakować headshot'a
Skąd to wiem? Obserwujcie najlepszych graczy i oglądajcie najlepsze mecze / najlepsze momenty top graczy z całego świata którzy także zabijają 50 tys. ludzi co rundę (mówiąc bardzo fantazyjnie) jednak ich eff. i acc. co rundę jest zawsze inne! (lub delikatnie się różniące ale zawsze jest to +1 lub -1 punkt).
Albo sami ściągnijcie sobie wyżej wymieniony czit dla testów i sprawdźcie jakie będziecie mieli statystyki na serwerze z funkcją /rankstats.
Natomiast gdy korzystamy z aimbotów (ale tych perfekcyjnych działających na zasadzie pixel aimbot lub pixel vector, co oznacza że nasz aimbot skanuje teren pixel w pixel) to nasze wartości eff. i acc. będą zawsze perfekcyjnie okrągłe! Czyli będą wynosić np. 40, 50, 60, 80% i tak do 100. NIGDY ALE TO NIGDY NIE BĘDZIE ŻADNEJ WARTOŚCI PO PRZECINKU!!!!
Więc więc więc.. kończąc mój monolog, jeśli zaobserwujecie osobę która nie wali cały czas headshotów, ale co rundę będzie najlepszą osobą i jej wynik będzie wyświetlany i przez kilka rund będzie miała statystyki takie jak podałem wyżej, już możecie myśleć o tym, że osoba korzysta z jakiegoś wspomagacza typu: aimbot.
A najlepiej to zauważyć gdy tej osobie zwrócimy uwagę, a ta oczywiście odburknie lecz już w następnych rundach będzie jakby "automatycznie" słabsza i już statystyki tej osoby przestają robić się takie 'okrągłe'
Także można porównać osoby z top15 które mają podobne statystyki lecz istnieje tu duża wartość błędu, ponieważ top15 kumuluje nam wszystkie dotychczasowe osiągi i podaje średnią więc jeśli nasza rozbieżność w eff. i acc. wynosi do +3/+4 lub -4 punktów wtedy możemy mieć piękne zaokrąglone liczby. Jednak! Zawsze można sprawdzać, prawda?
Poradnik nie jest mojego autorstwa, ale myslę że się przyda
Otóż są takie 2 czynniki w CS 1.6 o nazwie efficiency zaznaczone na obrazku na czerwono oznaczające czujność / skuteczność / efektywność i accuracy zaznaczone na obrazku na zielono oznaczające celność / dokładność / trafność / precyzja.
Gdy gramy jako ludzie bez żadnych czitów, dopalaczy, haxów jak np. HL1 Framework bądź MPH Aimbot nasze wartości eff. i acc. będą zawsze lub często liczbami nie-dziesiętnymi to znaczy: nie będą liczbami zaokrąglonymi jak np: 10, 20, 40, 80, 100 tylko liczbami jak np: 34, 56.78, 75, 41 (głównie właśnie dla wartości eff. czyli efficiency = czujność / skuteczność).
Rzadko kiedy zdarza się sytuacja abyśmy mieli równe wartości jak 80 lub 50, a co już w ogóle jest niemożliwością to mieć takie statystyki 5-6 razy pod rząd co rundę! Chyba że nasi zawodnicy stoją w miejscu i się nie ruszają, a my stoimy obok nich 1 metr aby ładnie zapakować headshot'a
Skąd to wiem? Obserwujcie najlepszych graczy i oglądajcie najlepsze mecze / najlepsze momenty top graczy z całego świata którzy także zabijają 50 tys. ludzi co rundę (mówiąc bardzo fantazyjnie) jednak ich eff. i acc. co rundę jest zawsze inne! (lub delikatnie się różniące ale zawsze jest to +1 lub -1 punkt).
Albo sami ściągnijcie sobie wyżej wymieniony czit dla testów i sprawdźcie jakie będziecie mieli statystyki na serwerze z funkcją /rankstats.
Natomiast gdy korzystamy z aimbotów (ale tych perfekcyjnych działających na zasadzie pixel aimbot lub pixel vector, co oznacza że nasz aimbot skanuje teren pixel w pixel) to nasze wartości eff. i acc. będą zawsze perfekcyjnie okrągłe! Czyli będą wynosić np. 40, 50, 60, 80% i tak do 100. NIGDY ALE TO NIGDY NIE BĘDZIE ŻADNEJ WARTOŚCI PO PRZECINKU!!!!
Więc więc więc.. kończąc mój monolog, jeśli zaobserwujecie osobę która nie wali cały czas headshotów, ale co rundę będzie najlepszą osobą i jej wynik będzie wyświetlany i przez kilka rund będzie miała statystyki takie jak podałem wyżej, już możecie myśleć o tym, że osoba korzysta z jakiegoś wspomagacza typu: aimbot.
A najlepiej to zauważyć gdy tej osobie zwrócimy uwagę, a ta oczywiście odburknie lecz już w następnych rundach będzie jakby "automatycznie" słabsza i już statystyki tej osoby przestają robić się takie 'okrągłe'
Także można porównać osoby z top15 które mają podobne statystyki lecz istnieje tu duża wartość błędu, ponieważ top15 kumuluje nam wszystkie dotychczasowe osiągi i podaje średnią więc jeśli nasza rozbieżność w eff. i acc. wynosi do +3/+4 lub -4 punktów wtedy możemy mieć piękne zaokrąglone liczby. Jednak! Zawsze można sprawdzać, prawda?
Poradnik nie jest mojego autorstwa, ale myslę że się przyda
Ostatnio edytowano Pn, 10 lut 2014, 17:26 przez grzywA, łącznie edytowano 2 razy
Kiedy zaczynałem grać w Counter-Strike'a nawet w najśmielszych marzeniach nie dochodziłem do momentu, gdzie gra mogłaby stać się moim sposobem na podróżowanie, poznawanie ludzi, zarabianie pieniędzy, że mogłaby stać się częścią mojego życia. - Neo