Komendy konsoli administratora serwera
ah 1 Włącza Auto-Help (daje wskazówkę wiadomości gracz w trakcie gry) - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off". cl_observercrosshair 1 Ustaw na "1" aby włączyć celownik w trybie obserwatora, '0 ', aby wyłączyć.
dm 1 Przełącza wyświetlanie map odprawy po załadowaniu nowej mapy - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
cl_hidefrags 0 Włącza każdy ukrywanie innego ocenę z wyjątkiem własnych - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
drawradar Sprawdz że radar jest dostepny
fastsprites 0 ustawia złożoność sprites dymu granat dymny - zasięg 0-2 z 0 patrząc jak najbardziej rzeczywiste dymu
hud_centerid 0 Włącza centrowanie tekstu auto-ID - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off"
Lefthand 0 Włącza użycie broni gospodarstwa w lewej ręce - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off"
listmaps Lista map dostępnych na serwerze, że klient może głosować na - admina serwera określa, jakie mapy się z nami poprzez edycję pliku mapcycle.txt.
max_shells 300 Ustawia liczbę pocisków widoczne w jednym czasie (0-500)
max_smokepuffs 300 Ustawia liczbę pociągnięć dymu widoczne w jednym czasie (0-500)
noktowizorem Bind to aby przełączyć korzystania z gogli noktowizyjnych
stawka 2500 Ustawia ile danych / informacji otrzymanych z serwera, do którego są podłączone do - za 14,4 połączenie, ustaw szybkość do 1500 - 33.6K używać połączenia 3000 - modem 56k wykorzystania 3500 - ISDN powinny być 5000 - szybciej niż wszystkie połączenia , które powinny być od 5000 do 9999
vgui_menus setinfo 1 Włącza menu VGUI - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
timeleft Ile czasu pozostało na konkretnej mapie
votemap Pozwala klientowi do głosowania na konkretnej mapie
Komendy konsoli serwera
rcon_password password Zamień hasło rcon serwera, aby uzyskać dostęp do wszystkich poleceń rcona.
changelevel nazwa_mapy Zmiana poziomu Polecenie to pozwala na zmianę mapy.
users Status obecnego nazwiska graczy z id i wonid.
kick name Jeśli chcesz wyrzucic z serwera gracza o danym nicku .
kick # Aby wyrzucić z serwera wieksza ilosc graczy rozdziel nicki znakiem #
banid time Banowanie określonego sid na okreslony czas
sv_password password Zabezpieczenie hasłem zmiany hasł serwera.
sv_restart Resart gry obu drużyn oraz pieniędzy,punktów.
sv_restartround Resart rundy max 5.
mp_friendlyfire Zmień,na 1 jeśli chcesz włączyć friendly fire,lub 0 aby go wyłączyć.
mp_forcechasecam Zmień,na 1 jeśli chcesz aby śledzić żywych raczy w trybie kamery lub 0, aby wyłączyć go.
mp_roundlimit Ogranicze liczbę zmian możlwość dokonywania zmian.
mp_roundtime Czas rozgrwywanej rundy w minutach (możliwosc ustawienia 3-15)
mp_timelimit Ogranicza czas na wykonywanie zmian na każdej nowej mapie.Wybranie wartości 0 jest równoważne z brakiem ograniczeń.
cm_say @@r text Komunikat który zostanie wyświetlony na środka ekranu. Kolor można zmienić stosując pierwszą litere kolorów po angliesku.
quit - Restart serwera.
mp_startmoney Wartość ta kontroluje ilość całkowitą, że gracze zaczynają się na początku nowej mapy lub gdy dołączają serwera. 800 jest domyślny i wartość minimalną, a 16000 jest maksymalna.
mp_logdetail Użyj tej bitowe SVAR do kontroli głębokości dzienników. Uważaj, te opcje mogą pochłonąć miejsca na dysku i cykle procesora. Użyj 0, domyślnie, aby zalogować się żadnych ataków, od 1 do dziennika atakami wroga, 2 zalogować ataki drużyny, a 3 się zalogować obu.
mp_playerid Ta zmienna kontroluje co gracze widzą, umieścić ich na celownik przeciwnika, zakładników, lub drużyny. Na 0 (ustawienie domyślne), gracz zobacz wszystko wyskakujące okna w kolorach zespołu. Na 1, gracz widzi swoich kolegów z drużyny oraz zakładników, w barwach zespołu. Na 2, gracze nie widzą pop-upów.
mp_fadetoblack Fading to również do zwalczania "duszki", ale jest bardziej surowa. 0 nie będzie miało wpływu na grę, a 1 wyłączyć chasecam i jakichkolwiek cam śmierci w ogóle. Klienta do czarnego ekranu znika natychmiast . Jednym z dobrodziejstwem tego ustawienia jest to, że wokół zwłok pobyt dla całej rundy. Przydatne do meczy klanowych.
mp_buytime Czas zmiennoprzecinkowych (wartość dziesiętna) wartość w celu określenia kupić czas w minutach. Np. "1 0.25 'równa jednej minuty i piętnaście sekund czasu kupna (to nie jest przerwa, ale czas, w którym jest to legalne
nabycie rzeczy). Minimalna wartość to 0,25 i nie ma maksimum.
mp_winlimit To, oczywiście, jest liczbą całkowitą (liczby całkowitej). Kiedy zespół osiąga takiej ilości zwycięstw (przed timelimit lub roundlimit osiągnięto), to zdobył mapie. 0 lub niepełnosprawnych, jest domyślny.
allow_spectators Ustawienie na 1 pozwoli widzów, a 0 uniemożliwi im. Te nie są w widzów, a nie zmarłych.
mp_autokick Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza automatyczne team-killer zakazu i kopiąc bezczynności klientów - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off".
mp_autoteambalance Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza zmuszając klientów do przyłączenia zespołów sprawiają, że zrównoważony - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off".
mp_c4timer Zmienna ta jest domyślnie 45. Ustawia czas pomiędzy C4 miejsca i jego wybuchu - waha się pomiędzy 15 i 90 sekund.
ah 1 Włącza Auto-Help (daje wskazówkę wiadomości gracz w trakcie gry) - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off". cl_observercrosshair 1 Ustaw na "1" aby włączyć celownik w trybie obserwatora, '0 ', aby wyłączyć.
dm 1 Przełącza wyświetlanie map odprawy po załadowaniu nowej mapy - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
cl_hidefrags 0 Włącza każdy ukrywanie innego ocenę z wyjątkiem własnych - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
drawradar Sprawdz że radar jest dostepny
fastsprites 0 ustawia złożoność sprites dymu granat dymny - zasięg 0-2 z 0 patrząc jak najbardziej rzeczywiste dymu
hud_centerid 0 Włącza centrowanie tekstu auto-ID - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off"
Lefthand 0 Włącza użycie broni gospodarstwa w lewej ręce - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off"
listmaps Lista map dostępnych na serwerze, że klient może głosować na - admina serwera określa, jakie mapy się z nami poprzez edycję pliku mapcycle.txt.
max_shells 300 Ustawia liczbę pocisków widoczne w jednym czasie (0-500)
max_smokepuffs 300 Ustawia liczbę pociągnięć dymu widoczne w jednym czasie (0-500)
noktowizorem Bind to aby przełączyć korzystania z gogli noktowizyjnych
stawka 2500 Ustawia ile danych / informacji otrzymanych z serwera, do którego są podłączone do - za 14,4 połączenie, ustaw szybkość do 1500 - 33.6K używać połączenia 3000 - modem 56k wykorzystania 3500 - ISDN powinny być 5000 - szybciej niż wszystkie połączenia , które powinny być od 5000 do 9999
vgui_menus setinfo 1 Włącza menu VGUI - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off"
timeleft Ile czasu pozostało na konkretnej mapie
votemap Pozwala klientowi do głosowania na konkretnej mapie
Komendy konsoli serwera
rcon_password password Zamień hasło rcon serwera, aby uzyskać dostęp do wszystkich poleceń rcona.
changelevel nazwa_mapy Zmiana poziomu Polecenie to pozwala na zmianę mapy.
users Status obecnego nazwiska graczy z id i wonid.
kick name Jeśli chcesz wyrzucic z serwera gracza o danym nicku .
kick # Aby wyrzucić z serwera wieksza ilosc graczy rozdziel nicki znakiem #
banid time Banowanie określonego sid na okreslony czas
sv_password password Zabezpieczenie hasłem zmiany hasł serwera.
sv_restart Resart gry obu drużyn oraz pieniędzy,punktów.
sv_restartround Resart rundy max 5.
mp_friendlyfire Zmień,na 1 jeśli chcesz włączyć friendly fire,lub 0 aby go wyłączyć.
mp_forcechasecam Zmień,na 1 jeśli chcesz aby śledzić żywych raczy w trybie kamery lub 0, aby wyłączyć go.
mp_roundlimit Ogranicze liczbę zmian możlwość dokonywania zmian.
mp_roundtime Czas rozgrwywanej rundy w minutach (możliwosc ustawienia 3-15)
mp_timelimit Ogranicza czas na wykonywanie zmian na każdej nowej mapie.Wybranie wartości 0 jest równoważne z brakiem ograniczeń.
cm_say @@r text Komunikat który zostanie wyświetlony na środka ekranu. Kolor można zmienić stosując pierwszą litere kolorów po angliesku.
quit - Restart serwera.
mp_startmoney Wartość ta kontroluje ilość całkowitą, że gracze zaczynają się na początku nowej mapy lub gdy dołączają serwera. 800 jest domyślny i wartość minimalną, a 16000 jest maksymalna.
mp_logdetail Użyj tej bitowe SVAR do kontroli głębokości dzienników. Uważaj, te opcje mogą pochłonąć miejsca na dysku i cykle procesora. Użyj 0, domyślnie, aby zalogować się żadnych ataków, od 1 do dziennika atakami wroga, 2 zalogować ataki drużyny, a 3 się zalogować obu.
mp_playerid Ta zmienna kontroluje co gracze widzą, umieścić ich na celownik przeciwnika, zakładników, lub drużyny. Na 0 (ustawienie domyślne), gracz zobacz wszystko wyskakujące okna w kolorach zespołu. Na 1, gracz widzi swoich kolegów z drużyny oraz zakładników, w barwach zespołu. Na 2, gracze nie widzą pop-upów.
mp_fadetoblack Fading to również do zwalczania "duszki", ale jest bardziej surowa. 0 nie będzie miało wpływu na grę, a 1 wyłączyć chasecam i jakichkolwiek cam śmierci w ogóle. Klienta do czarnego ekranu znika natychmiast . Jednym z dobrodziejstwem tego ustawienia jest to, że wokół zwłok pobyt dla całej rundy. Przydatne do meczy klanowych.
mp_buytime Czas zmiennoprzecinkowych (wartość dziesiętna) wartość w celu określenia kupić czas w minutach. Np. "1 0.25 'równa jednej minuty i piętnaście sekund czasu kupna (to nie jest przerwa, ale czas, w którym jest to legalne
nabycie rzeczy). Minimalna wartość to 0,25 i nie ma maksimum.
mp_winlimit To, oczywiście, jest liczbą całkowitą (liczby całkowitej). Kiedy zespół osiąga takiej ilości zwycięstw (przed timelimit lub roundlimit osiągnięto), to zdobył mapie. 0 lub niepełnosprawnych, jest domyślny.
allow_spectators Ustawienie na 1 pozwoli widzów, a 0 uniemożliwi im. Te nie są w widzów, a nie zmarłych.
mp_autokick Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza automatyczne team-killer zakazu i kopiąc bezczynności klientów - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off".
mp_autoteambalance Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza zmuszając klientów do przyłączenia zespołów sprawiają, że zrównoważony - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off".
mp_c4timer Zmienna ta jest domyślnie 45. Ustawia czas pomiędzy C4 miejsca i jego wybuchu - waha się pomiędzy 15 i 90 sekund.