[align=center]FAST DOWNLOAD[/align]
Jest to szybkie ściąganie map, muzyczek itp. z serwera. Przeciętny transfer pobieranych plików z naszego serwera nie przekracza 3k/s, można jednak ominąć to ograniczenie i jednocześnie zwolnić nasz serwer z wysyłania niestandardowych plików gry do każdego gracza. Dzięki czemu obciążenie transferu i CPU zmaleje a gracze szybciej połączą się z naszym serwerem
I. Serwer www
Na początek będzie nam potrzebny serwer www z kontem ftp, czym większy transfer tym lepiej.
Stwórz na ftp katalog cstrike a w nim models, maps, sound, gfx i wrzuć pliki z serwera, (mapy, dźwięki, modele, muzyczki itp.).
II. Serwer gry
Teraz musimy określić ścieżkę naszego serwera www np.:
Musimy wejść do serwer.cfg i dopisać:
Od teraz mamy na serwerze FAST DOWNLOAD.
Jest to szybkie ściąganie map, muzyczek itp. z serwera. Przeciętny transfer pobieranych plików z naszego serwera nie przekracza 3k/s, można jednak ominąć to ograniczenie i jednocześnie zwolnić nasz serwer z wysyłania niestandardowych plików gry do każdego gracza. Dzięki czemu obciążenie transferu i CPU zmaleje a gracze szybciej połączą się z naszym serwerem
I. Serwer www
Na początek będzie nam potrzebny serwer www z kontem ftp, czym większy transfer tym lepiej.
Stwórz na ftp katalog cstrike a w nim models, maps, sound, gfx i wrzuć pliki z serwera, (mapy, dźwięki, modele, muzyczki itp.).
II. Serwer gry
Teraz musimy określić ścieżkę naszego serwera www np.:
Kod: Zaznacz cały
http://adres.pl/cstrike
Musimy wejść do serwer.cfg i dopisać:
Kod: Zaznacz cały
sv_downloadurl "http://reksio-cs.pl/cstrike" - przykład
sv_allowdownload "1"
Od teraz mamy na serwerze FAST DOWNLOAD.