
Zbiór oraz opis* broni dostępnych w grze Counter - Strike 1.6.
Zapraszamy do lektury oraz pisania swoich doświadczeń,opisów broni jakich oferuje najbardziej popularna gra sieciowa - CS 1.6
*opis może posiadać błędy jezykowe wynikające z tłumaczenia.
PISTOLETY ORAZ NOŻE
Nóż
Oczywiście, nóż nigdy nie jest poważną opcją iść na wojnę z. Ale mimo to, może się przydać, gdy się tego najmniej spodziewasz ... w samym ogniu walki. Jeśli ty i twój przeciwnik dostać się do niektórych Close Quarters Battle (i oba muszą celem lekcji), mogą czasami okazać, że zarówno podstawową broń i klipów pistolet emtpy, pozostawiając dwie opcje ... przeładowanie lub nóż!
Przeładunki często może być bardzo czasochłonne, w takich sytuacjach i może często opłaca się bicz nóż i cięcie od hotelu. Czy jednak należy się upewnić, że jesteś w zasięgu, bo jeśli nie twój przeciwnik po prostu zachować odejściu, podczas gdy on ładuje, game over.
USP 0,45
Jest to pistolet, że CT starcie rundy z automatycznie i jest powszechnie uważany za najlepszy pistolet dostępny, nawet powyżej Desert Eagle w oczach niektórych ludzi (w moim zestawie). Jest to bardzo trafne pistolet na całość, a także pakiet cios, gdy cel to dobrze. Jeden lub dwa strzały w głowę i przeciwnik nie będzie miał wiele szans. Wtórnych funkcji tego pistoletu jest tłumik, który może być bardzo dobrym.
Jeśli po uruchomieniu gry, CT polecam prowadzenia tego pistoletu, kupując więcej amunicji do niej i zakup kevlar vest ... które powinny stnad się w dobrej pozycji do wszystkich ważnych w pierwszej rundzie.
Glock18
Jest to pistolet T domyślne dla terrorystów, a oni mogliby zrobić to gorsze od rowu do USP lub Desert Eagle. To, co stawia Ts w nieco gorszej sytuacji na początku meczu. Jest to dość słaba broń i chociaż ma duży plik (20) dla Ciebie do zabawy, po prostu nie wyciąć go w walce pistolet w ogóle. Dodatkowa dla glock jest tryb półautomatyczny, który uruchamia 3 pociski na raz.
Moja rada (tak, znowu), jeśli spawn z tym pistoletem będzie do rowu i kupić Desert Eagle lub USP 0.45 i kilka sztuk amunicji ... jeśli CT przeciwników porządnych graczy, nie będzie miał szans w walce ich usp i zbroje z tym Glock z Ciebie.
Desert Eagle
Najmocniejszy pistolet w grze, ten pistolet jest zazwyczaj możliwość, że większość ludzi, którzy kupują pistolet w pierwszej rundzie przejść do (aby zastąpić Glock18?). Jest to jedyny pistolet, który jest w stanie przeniknąć ściany, klatki, drzwi i tym podobne. Posiada również bardzo dobrą dokładnością, tylko upadek jest 7 klip pocisk, który nie trwa długo. Cannon ręczne go podsumować.
Z dobrą dokładnością tego pistoletu powinno Ci chodzi, ale jeśli nie mają wtedy 7 kul nie będzie trwał długo i zajmie to co wydaje się wiecznością, aby przeładować. Alternatywą dla tanie pistoletu maszynowego w późniejszych rundach, jeśli jesteś oszczędzania pieniędzy na karabin.
Sig P228
Jest to najmniej używany pistolet w grze, ale chyba tylko dlatego, że gracze wolą kupić DE, lub trzymać ich broń domyślna. Jest to dość potężny pistolet, i wraz z 13 klip bullet, może być wykorzystany do bardzo dobrego wykorzystania w prawej ręce. Jeśli przeciwnik używa DE i dochodzą do punktu, gdzie trzeba odświeżyć, to kiedy masz wielką szansę wyjść na szczycie w pojedynku ... 6 pocisków więcej niż on, a nie dokładnie z grochu-shooter albo.
Całkiem przyzwoite dokładności, ale potem znowu, żaden z pistoletów są to też źle w tym departamencie ... oh wait, mówił zbyt szybko.
Dual Beretta elit
Są zdecydowanie pistolety dostępne i naprawdę nie mogę uzasadnić konieczność wydawania 1000 dolarów na nich najwięcej innacurate. Każda broń posiada 15 naboi w klipie, co oznacza 30 ogólnej, która jest przydatna, ale myślę, że będziesz go potrzebować, gdy te pistolety są tak słabe, jak oni. To potrwa dobrych kilka strzałów do wykupienia swojego przeciwnika, chyba że masz szczęście / dobre i ziemi głowę.
Ale nadal, to miło, biegał z pistoletów okrakiem więc polecam próbuje je przynajmniej raz! Wyglądają super i czuje się dobrze, dopóki możesz wziąć udział w bitwie, będziesz pamiętał, dlaczego zawsze musisz kupić USP / DE. Tylko terrorystów.
Five Seven
Inną godną pistolet dla CT, tym razem w postaci 20 klip rundzie 5-7. To nie jest tak silny, jak kilka pistoletów, ale to nie jest słaby albo, w odniesieniu do dokładności to bardzo dobrze.
Tylko CT, i znów są wykorzystywane w pistolet, podejrzewam, ze względu na lepsze alternatywy. Ponieważ została dodana do gry widziałem mieszane odpowiedzi na temat tego pistoletu, ale moim zdaniem jest to przyzwoity broń przyboczna. Można zrobić gorzej niż kupić jedną z tych podczas strzelania ... klip 20 kula ci kupić jakiś czas się wycofać i dostać w lepszej pozycji strzelania jeśli wrogowie są atakować.
PISTOLETY MASZYNOWE
M3 Super
Jest to najtańszy z dwóch strzelby dostępne, i zasługuje na to. Jeśli masz zamiar na górze jest z desek Wynik ten po prostu nie broni zrobić to z to ... to nic, ale bardzo powolny przeładować i szybkostrzelność oznacza, że jeżeli skarga jest gruby i szybko nadchodzi, to prawdopodobnie wygrał 't ostatnio tylko 8 rund w klipie.
Jest to dość potężny pistolet, ale i mogą być przydatne w Close Quarters Battle (CQB), ale nie tak dobre, jak to odpowiednik, XM1014. To oczywiście bardzo dokładne, jak można się spodziewać z powolne ognia, w pewnym zakresie oczywiście.
XM1014
Jeśli chcesz, shotgun, jest to jedno, aby przejść do .... jeśli masz 3000 $ do stracenia. Ma tylko 7 klip rundy, który opróżnia się bardzo szybko, więc musisz się z nim strony zimnica, ale poza tym to bardzo dobry pistolet. Ponownie, jest to dość potężny, ale tym razem stawka ogień jest bardziej wystarczające, gdy trzeba pozbyć się przestrzeni zamkniętej. Jest to dobra broń dla każdego małego, mapy zamknięte, ale to nie jest do wykorzystania w dowolnie duże odległości, oczywiście.
Co również bardzo przydatny jest, że można jeszcze ogień podczas przeładunku, jak w m3 super, co oznacza, że nadal będziesz mieć jakieś pokrycie (choć wolniej odpaleniem jak reload), aż znajdziesz pokrycie przeładować w pełni.
PISTOLETY MASZYNOWE
MP5
Jest to najbardziej powszechnie stosowane wszystkich karabinów maszynowych do tej pory, i chyba najczęściej używanych broni w grze. To bardzo niezawodny pistolet z dobrą celnością i mocą. Jeśli masz cel i następnie MP5 będzie dobrą broń dla ciebie, jeśli nie można korzystać z mp5 .... No cóż ... uczą!
Nawet gdy sprawy nie idą tak dobrze, zazwyczaj można sobie pozwolić MP5 i to jest wielki temat, zawsze będziesz miał mp5 to sposób na kopanie Ciebie i Twojego zespołu z otworu. Ma 30 klip okrągłych, które wystarczy mieć Cię przez większość walki ogień, mają na czele i to nie powinno być zbyt trudne, aby dostać kilka zabija na klip (oczywiście, to, jeśli jesteś dobry w unikaniu śmierci przede wszystkim) . Jest to także przyzwoity dla średniej klasy bitew.
TMP
To jest jak wersja pistoletu maszynowego z glock 18, ma dobrą szybkostrzelność, ale jest bardzo słaby, najsłabsze ze wszystkich infact SMGS. Również wielkość pliku to 30, ale to nie pomaga albo dużo, jeśli spojrzeć na prawdziwość tego pistoletu. To jest bardzo tandetne i odrzutu takiej broni małe jest straszne.
Czasami z powodu ograniczeń pieniędzy, nie można sobie pozwolić MP5 i pozostają z tego pistoletu, ale myślę, że nawet wtedy jesteś najlepszy zakupu Desert Eagle(reksio-cs.pl) i nadzieją, że może podnieść broń po drodze, w ten sposób można " ll być oszczędności pieniądze w następnej rundzie też. Jednym plusem jest to, że jest wyciszony więc jeśli jesteś zdolny, by można zakraść się za przeciwnika, rozporządzania nim i ukraść jego AK47 ..... ten pistolet jest tylko CT.
P90
Godnej SMG, niegdyś był to najczęściej używany karabin w grze ... do zespołu CS stonowanych go nieco, bo był na używane. To było bardzo dokładne i wydajne co niezwykle łatwy w użyciu. Teraz jednak zajmuje dużo więcej umiejętności korzystania z P90, jak to mniej wydajne i dużo mniej dokładne niż dotychczas. Prawdopodobnie najlepiej w Close Quarters Battle ten pistolet ma bardzo ładne szybkostrzelność, a także potężny 50 klip bullet, co oznacza, nadal będziesz odpaleniem drogi, a jego przeciwnik przeładowuje MP5.
Jestem przekonany o prawdziwości tego pistoletu ... czasami może się wydawać ok, ale przez większość czasu z niej korzystać, nie zajdziecie zbyt daleko, które nie są dobre, jeśli Właśnie spędził ponad 2300 dolarów za to .
Mac 10
Jest to kolejna broń, która nie otrzymuje bardzo często stosowana w CS, w porównaniu z innymi broń. It's ok stawki remizy i trzyma w dziedzinie energii, ale dokładność, gdzie spada .... źle! Dokładność na ten pistolet sprawia, że warto oszczędność pieniędzy do kolejnej rundy, śmierć jest nieuchronna, niezależnie.
To naprawdę nie jest tak źle jak sądzę, po prostu ochotę dramatyzowaniu hehe. Ta broń jest ok, jeśli pędzi, przeciwników Nie spodziewam się, można uzyskać szybki głowę w CQB. Poza tym, daje mu brakuje, a jeśli nie kupić, odebrać pierwszą alternatywę pistolet zobaczysz .... chyba że jest to TMP, ale nawet wtedy jest to trudne rozmowy.
UMP
Ta broń jest powolne ognia i tylko 25 strzałów na klip, oznacza, że niektórzy ludzie mają tendencję do omijać go tam gdzie możliwe. To jednak, opakowanie w kilka ciekawych prawidłowości i sporo mocy ... w prawej ręce, może to być bardzo przyzwoity pistolet.
Prawdopodobnie najlepiej w połowie zakresu, a nie CQB jednak, ze względu na jego dokładność i niskie tempo spalania. Jeśli nie kończy się w zamkniętej przestrzeni to nie będzie trwać tak długo, zanim konieczne będzie ponowne załadowanie, który również trwa dość długo, więc staraj się unikać tego scenariusza. Nie jest zły na wszystkich pistolet do 1700 dolarów zapłacisz.
KARABINY
AK47
Tutaj mamy jeden z najbardziej popularnych broni się, że ludzie albo kochać albo nienawidzić, ale zdecydowana większość reagują pozytywnie, gdy wprowadzą się tematem AK. Jest to najtańszy karabin w grze tylko 2500 dolarów na pewno okazja, zwłaszcza jeśli wziąć pod uwagę, że jest to najbardziej potężny karabin szturmowy, a także o 30 kul w klipie.
Więc dlaczego tak tanio? dobrze, nie mówiąc już o recoil jeszcze .... na full auto tej broni jest tak niedokładne, gdyż pochodzą. Dopiero po opanowaniu jak używać tej broni będziemy wdzięczni jak to dobrze. W Close Quarters Battle to jest super, to mocny, dobry szybkostrzelności i na full auto można opróżnić małej przestrzeni bardzo szybko. Dla mnie jednak, gdzie jest zasięg AK47 przoduje, jeśli używasz odpaleniem serii. Ta broń może być używany jako karabin snajperski, ale bez zakres, to jak to dobrze z dystansu. Dwa lub trzy precyzyjne strzały z tego pistoletu w średnim i dłuższym odległość zakres zaszkodzi przeciwnik bardzo źle, stop, niech celownik odzyskać, a ogień dwa lub trzy i będzie martwy .... często, że będzie martwe, zanim jeszcze dostać się do pożaru w ostatnich kilku kul. Dowiedz się, jak poradzić sobie z odrzutu i pokochasz ten pistolet. T tylko.
SG552 Commando
Podobnie jak w AK47, ten pistolet jest dobry zarówno w CQB zakres scenariuszy i długo, ale wydaje się być dużo bardziej dokładne, jeżeli śpią na wybuch pożaru oczywiście. Jest słabszy od AK, ale jest wyposażony w wbudowany w zakresie, aby pomóc w długich walkach zakresie. Po powiększeniu szybkostrzelność nie spadek, ale dokładność jest odczuwalnie pomógł czego chcesz od zakresu.
O wiele mniej wysiłku wymaga, aby dowiedzieć się jak korzystać z tego pistoletu od AK, ponownie ze względu na odrzut problemów, ogólnie dobry pistolet .... Terroryści powinni czuć się bezpiecznie w tym 30 przez cały pistolet w ręku. To jest droższe niż AK47, ale to nie znaczy, że jest to lepsze broń, może to tylko łatwiejsze w obsłudze. T tylko.
Colt M4A1
Pistolet ulubieńcem mas CT, colt jest wielki pistolet i częściej niż nie mogą być porównywane z AK, a nie Commando. Jest to najtańszy z dwóch karabinów CT i stanowi większą wartość dla pieniędzy, niż jest to odpowiednik CT, sierpień Ma 30 klip rundy i jest cholernie mocny.
Dokładność na colt może być dość nieobliczalny na pełnym spray, więc jesteś najlepszym ponownie jest trzymać z odpaleniem wybuch, chyba że w CQB. Główną różnicą między Colt i innych karabinów jest tłumik jest wyposażony w. To może być świetne narzędzie stosowane skutecznie i przed wrogiem może pracować, gdzie idziesz ze mogą być prawie martwy. Tłumik może Colt nieco słabsze, ale sprawia, że coraz bardziej zabójcze. Tylko CT.
Steyr AUG
Ta broń jest bardzo popularne, podobnie jak wszystkie karabiny szturmowe i jest CT odpowiednik SG552 Commando. To jest droższe niż Colt, który jest prawdopodobnie głównie do niego o dodatkowe możliwości do wykorzystania.
Jest to dość potężny pistolet z dobrą szybkostrzelność, która ponownie jest spowolniony, gdy jesteś powiększony, choć nie potrwać nieco dłużej, aby przeładować niż Colt ma lub komandosów T o to chodzi. Ogólnie jednak, wielki pistolet i warte swojej ceny, czy można sobie na to pozwolić, jak to bardzo trafne, a nawet lepsze wybuchy. Sierpnia na full auto będzie jasne mały pokój cholernie szybko. Tylko CT.
Scout
Biednych karabin snajperski, nie bardzo, ale jeśli jest mało gotówki to karabin snajperski prawdopodobnie nie będzie poza twoim zasięgiem (2750 dolary). Jeden pocisk scout może zrobić wiele szkód na niczego nie podejrzewających ofiar po drugiej stronie mapy, ale może równie łatwo je zabić, jeśli uzyska się w głowę ..... jeśli nie, to dwie różne zdjęcia powinny robić to samo . Posiada dwie funkcje zoom wtórnym ognia, by to, że trochę łatwiej.
Jeśli jesteś fanem oka i mogą być bardzo dokładne, jest to świetna broń dla pieniędzy płacisz ... to dokładne (oczywiście), ale co ważniejsze to nie jest takie nieprawdziwe, gdy jesteś w ruchu. Oczywiście nie można biegać i skakać wokół podczas fotografowania i spodziewać się kogoś uderzyć, ale jeśli jesteś na gąsienicach lub nawet pieszo to jesteś w z szansą (w przeciwieństwie do bardzo AWM). 10 naboi w każdym pliku powinno wystarczyć, jeżeli masz możliwość pobytu z dala od wszelkich CQB.
AWM / P
Istnieją niekończące dyskusje na temat tej broni tak jak wielu ludzi kocha, a jednak tak wiele osób go nienawidzą i oczywiście wiele kulisy opieki. Kiedyś tak, że jeden strzał w dowolnym miejscu ciała byłby zabić, dopóki nie został złagodzony, tak aby nogi / strzał ramię już nie zabije. To jeszcze ok czynienia moim zdaniem jeśli na podstawie 5000 dolarów na broń, która zabije, jeśli możesz trafić przeciwnika głowy lub klatki piersiowej.
Jeśli chcesz strzelania będziesz więcej niż prawdopodobne, miłość AWM, to wielki karabin snajperski (znowu 2 funkcje zoom) i można było z wielką mocą Desert Eagle jako broń przyboczna / backup. Ma wolniej ognia niż scout, ale z daleka można sobie pozwolić na czekanie trochę więcej. Trzymaj się z dala CQB dobrze, bo gdy jesteś pomniejszeniu nie będzie miał celownik (wyłączone przez zespół CS aby zniechęcić ludzi do pchania na małe obszary na łatwe zabija).
G3/SG1
Nie jestem fanem tej broni w ogóle, i nie sądzę, większość graczy CS są albo jak to jest powszechnie stosowane w. Biorąc pod uwagę ten pistolet ma dwie funkcje zoom i kosztuje fortunę (5000 dolarów,reksio-cs.pl), będzie to myślisz, że to mają dobrą dokładność ..... źle. Wydaje się ok, ale czasami zbyt często będzie koniec martwe myśli "czekaj, ja powinienem go uderzyć co najmniej 6 razy!".
Godna szybkostrzelność na karabin snajperski i jest wystarczająco silny, ale nie warto kupić naprawdę, sędzia dla siebie. Będziesz rzadko znaleźć gracza, który przysięga na niego i może zrobić się bardzo dobrze, ale może nawet nie tak często, jak to. T tylko.
SG550
Podobnie jak w G3, tego pistoletu jest dość rzadko spotykane w CS. Głównie chodzi o funkcje, takie jak G3, ale jest tylko CT, jest tańszy i jest również mniej rozbudowane.
Nie jestem przekonany, ze tego typu broń, nie jest idealnym rozwiązaniem dla oka ale z pewnością nie jest dobre z bliska i za pieniądze płacić nie będzie się bardzo długowieczności w zamian, jak będziesz martwy na tyle wcześnie, jeśli trzymać tego pistoletu (niektórzy nie zgadzają, ale większość ludzi się nie podoba). Zdecydowanie nie pistolet, aby przejść do jeśli masz dużo pieniędzy do dyspozycji, spróbuj sierpnia lub AWP?
CIĘŻKI KARABIN MASZYNOWY
Para
Jedno słowo, które mogłyby opisać tego pistoletu moim zdaniem jest "zabawa". Nie jest to szczególnie dobra broń, choć być może doprowadzić do, że tak się cena ($ 5750). Generalnie nie będzie widać wiele par w grze albo, aż dojdzie do sytuacji, w której zespoły mają więcej pieniędzy niż potrzeba i są one dominujące. Kolejnym etapem w cyklu jest wyciągnąć pkt i zabawy.
Ma ogromny 100 klipu etapie, który jest więcej niż wystarczająco dla każdej sytuacji, i jest bardzo dobry w dziedzinie energii. To nie spadają nieznacznie szybkostrzelność i czas przeładowania, ale to można się spodziewać. Jest to także (reksio-cs.pl) bardzo niedokładne, gdy idziesz full auto, ale może to dobrze, jeśli jesteś w bardzo Close Quarters Battle i chcesz pusty pokój. Jeśli nie zabić wszystkich tam wtedy pokój będzie jeszcze puste jak musisz bać je z hałasem rzeczy. Nie wiem, dlaczego hałas zastrasza ludzi, jednak, jak ludzie zwykle nie dostaniesz bardzo daleko z ust .... chyba, że naprawdę przy ss * p i baty wszelkich broni.
GRANATY
High Explosive (HE)
Są to znakomite dodatki do dowolnego gracza arsenał broni (jeden jest maksymalnie można nosić), w miarę możliwości staram się kupić w każdej rundzie tylko dla pierwszego czynnika szkody. Jeśli są Państwo w drodze na ogniu walki, co lepiej osłabić przeciwnika niż dobrze czasie granat High Explosive. Jeśli masz szczęście / specjalisty, może on być niższy niż 50 zdrowia, zanim jeszcze go zobaczyć, co oznacza, że jesteś w z wielką szansę na wygranie każdej bitwie i nawet nie odpalił pocisk jeszcze.
Może być również stosowany w wręcz przeciwnie i można zachować wszelkie HE Grens dopóki nie jesteś pewien, że facet jest bliski śmierci (być może po długiej walce zakresie z tobą?). Podczas obu kryć się, aby przeładować przełączyć się do Gren i lob w jego kierunku .... jeśli ląduje gdzieś w pobliżu niego to twój szczęśliwy dzień hehe. Inną dobrą rzeczą jest to, że Doświadczonych nie ogranicza się do uszkodzenia jednej osoby (oczywiście), więc lob jeden w tłum rannych przeciwników i oglądać zabija rack (uwaga, jeśli friendly fire jest włączony).
Flashbang (FB)
Znowu, staram się kupować co najmniej jeden z tych na rundę (maksymalnie 2), jak krok po kroku, wielki, kiedy atakują lub nawet podczas odwrotu. W ataku nie ma nic lepszego rzucić jeden w pokoju / tunelu i wybuchają tylko znaleźć przeciwnika, który jest twarzą do ściany, natrysk z pistoletu i nie ma pojęcia, gdzie jesteś ....... mówić o łatwo zabić.
W defensywie, to bardzo efektywne użycie jednego z tych przed albo przeładowanie lub spróbować zrobić dash do bezpieczniejszego obszaru (może być z powrotem wśród swojego zespołu). Przy zastosowaniu tego jednak nie być świadomy swojej drużyny ..... oni się bardzo nieszczęśliwy bardzo szybko jeśli nadal oślepia ich. W sumie to najlepiej jest trzymać FB, gdy może ich naprawdę potrzebują, jest wiele osób, które marnować je wrzucając ich przy pierwszej okazji dostać. Być może nawet czekać aż usłyszysz nieprzyjaciela, masz wskazanie miejsca, gdzie one są.
Smoke Grenade (SG)
Najmniej używane granat z 3 dostępnych, ale nadal bardzo przydatne w pewnych sytuacjach. Jednym z najbardziej typowych zastosowań dla tych Grens jest oczywiście do celów, obejmujące zwłaszcza wobec snajperów. Snajper może blokować trasę trzeba przekroczyć, aby przeniknąć miejscu bomba / pokój zakładników ..... to szybkie granat dymny jego zdaniem powinno się kupować czas potrzebny, aby wyprawa przez niego zakres.
Może być również dobry jako rozrywkę, na przykład, chcesz biec w lewo, ale rzut Gren dymu w prawo zwrócić uwagę przeciwnika pozwala na prześliźnie i za liniami wroga.