fb

#72835 przez noeee
So, 26 maja 2012, 22:08

Witam, otóż dręczą mnie moje fps'y i chciałbym coś z tym zrobić. Posiadam niby te 100 fps, ale one nie są stabilne 98-100 czasami jak raszuje, badź gram na aztecu fps'y spadaja do 60. Znalazłem gdzieś w googlach, komendy na płynnosć gry, a oto one:

7. Komendy zwiększające liczbę FPS.

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’).
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.

I pytanie do was, wpisywać czy nie? . (proszę bez zbędnych komentarzy typu "kup komputer")

Dane kompa (ma 6 lat :) ) :1. http://www.picshot.pl/public/view/119617 2. http://www.picshot.pl/public/view/119618
#72840 przez Fallen
N, 27 maja 2012, 09:37
~fps_max 101 nie 100 ,ale co ma jakość 'spreja' do fpsow.
~cl_weather 0 sam używam,bo denerwuje mnie deszcz na aztecu
Jak to wpiszesz to będzie jakieś minecraft niż cs.

zmniejsz grafike na 640 lub troszke wiekszą(860),oczywiście openGL
#72843 przez noeee
N, 27 maja 2012, 09:53
Fallen napisał(a):zmniejsz grafike na 640 lub troszke wiekszą(860),oczywiście openGL


Nigdy w życiu, 800x600 i już odechciewa się grać.
#72845 przez Fallen
N, 27 maja 2012, 11:21
to czego oczekujesz? Jak masz słabego PC... ja gram na 800 i zawsze na takiej grałem i nie narzekam.
#72847 przez Blink123
N, 27 maja 2012, 12:39
Noe najlepiej sie gra na 800x600 ;] pozatym nie wpisuj tych komend (chyba ze 3-4 najbardziej potrzebne). A i pamietaj ze odswiezanie monitora tez duzą roznice robi ;]
#72852 przez noeee
N, 27 maja 2012, 13:57
Blink123 napisał(a):Noe najlepiej sie gra na 800x600 ;] pozatym nie wpisuj tych komend (chyba ze 3-4 najbardziej potrzebne). A i pamietaj ze odswiezanie monitora tez duzą roznice robi ;]


Już dawno to mam, ale 800x600 jakoś mnie nie przekonuje, wolałbym mieć już gorszą grafikę.

Podobne wątki Statistics Ostatni post
CS-SPARTA.PL 1000 FPS i 500 FPS
przez Legionik N, 5 lut 2012, 13:38 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
545 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Legionik
N, 5 lut 2012, 13:41
FPS serwera - czyli jak wycisnąć z serwera więcej fps.
przez Sru Cz, 21 sty 2010, 15:40 w Kosz
0 Odpowiedzi
3339 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
Cz, 21 sty 2010, 15:40
Brak ssów
przez Dreams;-) N, 12 mar 2017, 22:07 w Screeny
1 Odpowiedzi
634 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez manaskal
N, 12 mar 2017, 22:22
Brak Zdjęć ;(
przez witojas94 Pt, 29 lip 2011, 13:24 w Screeny
9 Odpowiedzi
884 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez witojas94
So, 30 lip 2011, 16:00
brak ssów
przez pytyky Cz, 30 mar 2017, 14:48 w Screeny
1 Odpowiedzi
662 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez manaskal
Cz, 30 mar 2017, 15:44
brak OpenGLy
przez beniz N, 8 mar 2015, 12:57 w Problemy z CS
1 Odpowiedzi
718 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
N, 8 mar 2015, 13:20
brak ub
przez jasmin2313 Wt, 4 wrz 2012, 19:31 w Screeny
2 Odpowiedzi
594 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez jasmin2313
Śr, 5 wrz 2012, 15:10
Perm. Brak ssów.
przez starco Wt, 24 wrz 2013, 18:01 w Skargi
3 Odpowiedzi
637 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez grzywA
Śr, 25 wrz 2013, 13:48
Zbanowany. Brak Ssów
przez Obeliks N, 22 wrz 2013, 15:08 w Skargi
8 Odpowiedzi
743 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez makelele
Pn, 23 wrz 2013, 21:50
Autokampa i brak adminów
przez MyronQQ So, 2 paź 2010, 18:07 w Propozycje
6 Odpowiedzi
990 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez NN'
So, 2 paź 2010, 23:50

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Tbot