fb

#74643 przez Sru
Śr, 4 lip 2012, 13:18

Czyli po prostu wolne. Pochwalcie się gdzie, na ile, kiedy wyjeżdzacie. Może uda się kogoś spotkać. :-)

Ja dziś wyjeżdzam na 3 tygodnie na obóz na mazury jako sternik, więc w każdym tygodniu od poniedzialku do srody bede na obecny w większych kurortach tj. mikołajki, giżycko, etc. Jeśli ktoś się również wybiera, kontakt PW, można się zgadać. :-)
#74644 przez schreeder
Śr, 4 lip 2012, 13:51
Sru napisał(a): mikołajki

O byłem tam niedawno, bardzo ładne miejsce. W jednym miejscu budują hotel na środku jeziora, ciekawie to wygląda. Kraina wód, szaleństwo dla ludzi żyjących pływaniem różnymi łódkami,statkami, rowerami wodnymi.
Ja osobiście w najbliższym czasie, jadę prawdopodobnie do Międzyzdroi, skąd może udam się na chwilę do Niemiec. Co do późniejszych terminów, jeszcze nie mam planów.
#74646 przez noeee
Śr, 4 lip 2012, 15:45
schreeder napisał(a): Co do późniejszych terminów, jeszcze nie mam planów.


Ty, czy twoi rodzice ? ;n
#74652 przez schreeder
Śr, 4 lip 2012, 17:34
noeee napisał(a):Ty, czy twoi rodzice ? ;n

mamY, wspólnie ustalamy
#74654 przez sikor
Śr, 4 lip 2012, 18:38
Chorwacja z moją EX <33
#74669 przez kicha
Śr, 4 lip 2012, 22:41
Jak wszystko wypali to przyjade do Polski we wrzesniu i Hiszpania na 9 dni :) atka pozatym to moze tutaj do Kornwali wyskocz :)
#74700 przez enron
Pt, 6 lip 2012, 06:29
Ja też mam wakacje zaplanowane. Tydzień w gdańsku, 3 dni w warszawie, 4 w Krakowie, 2 w Katowicach - prowadzę szkolenie :(.
#74704 przez Amb(r)ozja
Pt, 6 lip 2012, 11:16
Tez wybieram się nad morze z Narzeczoną prawdopodobnie do Władysławowa :cool:
#75489 przez luk.
N, 22 lip 2012, 20:58
Ja tegoroczny urlop prawdopodobnie wykorzystam na wczasy w październiku
#75496 przez Fallen
N, 22 lip 2012, 23:04
możecie pokazac fajne fotki z wakacji.
#75497 przez luk.
N, 22 lip 2012, 23:10
W tamtym roku na wakacjach w oto takiej scenie przygotowywałem ognisko :)

Obrazek
#76148 przez Krak84
Pt, 10 sie 2012, 18:56
enron napisał(a):Ja też mam wakacje zaplanowane. Tydzień w gdańsku, 3 dni w warszawie, 4 w Krakowie, 2 w Katowicach - prowadzę szkolenie :(.

jakie szkolenia prowadzisz ?
#76154 przez enron
So, 11 sie 2012, 09:38
Krak84 napisał(a):
enron napisał(a):Ja też mam wakacje zaplanowane. Tydzień w gdańsku, 3 dni w warszawie, 4 w Krakowie, 2 w Katowicach - prowadzę szkolenie :(.

jakie szkolenia prowadzisz ?

Office, bd, vb.
#95134 przez Sru
So, 2 sie 2014, 12:56
Jak spędzacie wakacje? Ja ponad 3 tygodnie jako instruktor byłem na obozie żeglarskim. Jeśli ktoś widział na mazurach łajbe z taką banderą, to byłem ja. ;)

Obrazek
#95144 przez Gruby !
So, 2 sie 2014, 15:31
A mozna Sru u Ciebie patent zaltwic ?

Podobne wątki Statistics Ostatni post
cs wakacje
przez MarTen N, 1 gru 2013, 14:31 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
598 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez MarTen
N, 1 gru 2013, 14:31
sc-wakacje
przez small936 So, 23 lut 2013, 21:29 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
623 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez small936
So, 23 lut 2013, 21:29
Cs Wakacje
przez LemoN.. Pt, 16 sie 2013, 20:57 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
875 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez LemoN..
Pt, 16 sie 2013, 20:57
Cs-Wakacje
przez Zielen! Pt, 14 wrz 2012, 16:11 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
795 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Zielen!
Pt, 14 wrz 2012, 16:11
cs-wakacje
przez Cswakacje Śr, 1 lip 2015, 18:07 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
434 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Cswakacje
Śr, 1 lip 2015, 18:07
Cs Wakacje
przez LemoN.. N, 25 sie 2013, 11:00 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
631 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez LemoN..
N, 25 sie 2013, 11:00
Cs Wakacje
przez czopek:) Pt, 14 lis 2014, 18:04 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
346 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez czopek:)
Pt, 14 lis 2014, 18:04
CS-Wakacje.pl
przez Pudzian. Wt, 7 paź 2014, 15:10 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
381 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Pudzian.
Wt, 7 paź 2014, 15:12
Cs-Wakacje.pl
przez Obama :** So, 9 sie 2014, 13:11 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
456 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Obama :**
So, 9 sie 2014, 14:13
Cs-Wakacje Zaprasza
przez Easer So, 11 paź 2014, 10:47 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
242 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Easer
So, 11 paź 2014, 10:47

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Exabot, Google[BOT]