PTC przedstawiła część oferty, która ma być dostępna po starcie marki T-Mobile. Mocno promowane mają być usługi w roamingu.
Wszędzie rozmawiaj - minuty przychodzące, wychodzące, SMS-y i MMS-y w roamingu. Będą pakiety o określonej wielkości na określoną ilość dni.
Wszędzie w sieci - określona liczba transmisji, aktywowana w momencie pierwszego użycia. Ma to być najtańsza oferta transmisji danych. Pakiety działające we wszystkich sieciach w UE - dzienne 4 i 40 MB oraz tygodniowe 0,5 i 1 GB. W dużych pakietach transmisja danych po przekroczeniu limitu będzie ograniczana pod względem prędkości, ale nie będą pobierane dodatkowe opłaty.
Zawsze rozmawiaj, Zawsze w kontakcie, Zawsze biznes, Zawsze biznes Max - nielimitowane rozmowy do sieci T-Mobile na świecie (w tym do USA i Wielkiej Brytanii). Oferty będą dostępne we wszystkich segmentach (abonament, mix, prepaid). Aktywacja kodami SMS lub przez iBOA. Ceny usług mają zostać ujawnione po starcie sieci.
TakTak zostaje jako marka. Dla prepaida dojdzie oferta Zawsze blisko - 2 tys. minut na określony czas dla rozmów wewnątrzsieciowych.
Nowa oferta ma dotyczyć wszystkich segmentów - abonament (prywatny / biznesowy), mix i prepaid. Na pytanie TELEPOLIS.PL, czy dotychczasowi klienci związani kontraktem będą mieli możliwość przejścia do nowej oferty i czy będą do tego zachęcani, Miroslav Rakowski, prezes PTC, powiedział krótko Tak!.
Teraz jest temat T-Mobile, ale Heyah będzie dalej rozwijana. To mocna marka i zależy nam na niej - odpowiedział Rakowski na pytanie o przyszłość "czerwonej łapy".
Walka ma odbywać się głównie na polu międzynarodowym, na położeniu nacisku na ceny usług międzynarodowych, aż do, jak wynika ze słów prezesa, wręcz absurdalnego poziomu. W usługach krajowych walki cenowej raczej nie będzie.
źródło: http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Pie ... caid=1c566
Wszędzie rozmawiaj - minuty przychodzące, wychodzące, SMS-y i MMS-y w roamingu. Będą pakiety o określonej wielkości na określoną ilość dni.
Wszędzie w sieci - określona liczba transmisji, aktywowana w momencie pierwszego użycia. Ma to być najtańsza oferta transmisji danych. Pakiety działające we wszystkich sieciach w UE - dzienne 4 i 40 MB oraz tygodniowe 0,5 i 1 GB. W dużych pakietach transmisja danych po przekroczeniu limitu będzie ograniczana pod względem prędkości, ale nie będą pobierane dodatkowe opłaty.
Zawsze rozmawiaj, Zawsze w kontakcie, Zawsze biznes, Zawsze biznes Max - nielimitowane rozmowy do sieci T-Mobile na świecie (w tym do USA i Wielkiej Brytanii). Oferty będą dostępne we wszystkich segmentach (abonament, mix, prepaid). Aktywacja kodami SMS lub przez iBOA. Ceny usług mają zostać ujawnione po starcie sieci.
TakTak zostaje jako marka. Dla prepaida dojdzie oferta Zawsze blisko - 2 tys. minut na określony czas dla rozmów wewnątrzsieciowych.
Nowa oferta ma dotyczyć wszystkich segmentów - abonament (prywatny / biznesowy), mix i prepaid. Na pytanie TELEPOLIS.PL, czy dotychczasowi klienci związani kontraktem będą mieli możliwość przejścia do nowej oferty i czy będą do tego zachęcani, Miroslav Rakowski, prezes PTC, powiedział krótko Tak!.
Teraz jest temat T-Mobile, ale Heyah będzie dalej rozwijana. To mocna marka i zależy nam na niej - odpowiedział Rakowski na pytanie o przyszłość "czerwonej łapy".
Walka ma odbywać się głównie na polu międzynarodowym, na położeniu nacisku na ceny usług międzynarodowych, aż do, jak wynika ze słów prezesa, wręcz absurdalnego poziomu. W usługach krajowych walki cenowej raczej nie będzie.
źródło: http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Pie ... caid=1c566