serwer cs

serwer cs

#28705 przez SwietejPam
So, 2 paź 2010, 18:36
Parę mitów o pedałach

...z perspektywy pedała


W ramach coraz bardziej nasilającego się wkurzenia na stereotypy wszelakie, postanowiłem z jednym z nich trochę powalczyć i coś tam sobie napisać. A zatem:


1. Feminizacja. Nie zachowuję się jak kobieta. Nie chodzę w obcisłych ciuszkach. Nie znam się na modzie. Nie mówię jak ciota. W ogóle to jestem całkiem normalny. Nikt mnie nie wyzywa od pedałów. Nikt ze znajomych się nie domyśla, że jestem gejem.


2. Parady. Nigdy nie byłem i nie będę. Nie znoszę Biedronia i innych pozerów, którzy wykłócają się o swoje „prawa”. Tylko nam robią czarny PR, przez co większość społeczeństwa myśli o gejach tak jak myśli. W sensie, że niby jesteśmy ekshibicjonistami pokazującymi tyłki na ulicach i wykłócającymi się byle gówno. Biedroń do geja ma się tak jak terrorysta do Araba, albo jak moher do katolika.

Nie epatuję swoją seksualnością. To moja prywatna sprawa.


3. Prawa. No właśnie. Naprawdę nie potrzebuję absolutnie żadnej regulacji państwa w dziedzinie moich „związków”. Kodeks rodzinny mówi, że „małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny” i niech tak zostanie. Dzieciom adopcyjnym lepiej będzie w „normalnych” rodzinach (nie dlatego, że geje mieliby je gorzej wychować; po prostu takie dziecko nie przeżyłoby spokojnie gimnazjum, gdyby „koledzy” się o tym dowiedzieli; a dopóki koledzy Biedronia robią z nas potworów w oczach ludzi, dopóty reakcja społeczeństwa będzie ogólnie negatywna).

Geje mają dokładnie takie same prawa jak heterycy. Nie możemy walczyć o więcej, bo więcej nam się po prostu nie należy.

Natomiast jestem za tym, aby po każdym obywatelu mógł dziedziczyć każdy, kogo ten wskaże. I żeby mógł go odwiedzać w szpitalu każdy, kogo ten wskaże. Nie trzeba przecież z kimś sypiać, ani brać z nim ślubu, żeby być z tą osobą w bliskich stosunkach.