fb

#41350 przez Gogi1995
Cz, 17 mar 2011, 16:27

Mam prośbę jeśli ktoś z was miał by konto w BZ WBK czy mógł by na moje konto wpłacić 1,23zł gdyż potrzebuje wpłaty o tej wysokości żebym mógł wypłacić okrągłą sumę z konta.Z góry dziękuje i zapewniam że w 100% oddam.
nr konta.88 1090 1199 0000 0001 1560 4768
#41351 przez Sru
Cz, 17 mar 2011, 16:37
mBank moze byc?
#41362 przez Gogi1995
Cz, 17 mar 2011, 21:30
No ziomuś chodzi tylko to głupie 1,23zł :cool:
Może być chodzi tylko o to żeby wpłacić ta kasę.
Bo iść do banku wpłacić 1,23 zł to trochę głupio a jak ktoś mi przez neta zrobi przelew to będzie prościej i wgl.A to siano to i tak na 100% ci oddam więc spoko.
#41367 przez ysy
Cz, 17 mar 2011, 21:48
Zwałuje was, mówię wam. ;D
#41368 przez Gogi1995
Cz, 17 mar 2011, 21:51
Jak ktoś z was wpłacił to zapewniam że oddam.:cool:
Tylko napisz to dam + :D
#41370 przez Gogi1995
Cz, 17 mar 2011, 22:10
enron napisał(a):napisałem Ci ze wysłałem



Spoko.
Dzięki leci +
Niedługo oddam

[hr]
ysy napisał(a):Zwałuje was, mówię wam. ;D


Nie spinaj :cool:
Jeszcze się zdziwisz
#41372 przez enron
Cz, 17 mar 2011, 22:17
Spoko nie trzeba.[hr]
ysy napisał(a):Zwałuje was, mówię wam. ;D


Zrobić w wała na 2 zeta ? To trzeba naprawdę być idiotą.
#41373 przez ulan_32
Cz, 17 mar 2011, 22:38
wyśle mi ktoś 315 zł ?
oddam jutro
#41374 przez Gogi1995
Cz, 17 mar 2011, 22:40
enron napisał(a):Spoko nie trzeba.[hr]
ysy napisał(a):Zwałuje was, mówię wam. ;D


Zrobić w wała na 2 zeta ? To trzeba naprawdę być idiotą.



Nie wiem co z tobą jest.
Nie umiesz czytać potrzebuje do okrągłej kwoty.
Weź się ogarnij i nie wcinaj się w nie swoje sprawy
#41385 przez hawaj
Pt, 18 mar 2011, 00:46
Grosz do grosza będzie kokosza. ha!
#41386 przez ulan_32
Pt, 18 mar 2011, 01:13
nie lepiej iśc do banku wplacic 2 zł na konto ?
#41399 przez Gogi1995
Pt, 18 mar 2011, 10:20
ulan_32 napisał(a):nie lepiej iśc do banku wplacic 2 zł na konto ?

Jak ja dokładnie potrzebuje 1,23zł.
I co mam iść do banku wpłacić to śmieszne 1,23 zł ?
Wszystko masz napisane w moich postach, czytanie nie boli !!!

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Cs-WbK.pl ~ Promocja DD2 Only! ZAPRASZAM
przez PetruS Cz, 5 sie 2010, 09:28 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
367 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez PetruS
Cz, 5 sie 2010, 09:28

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Google[BOT], Tbot