fb

#77852 przez enron
Pt, 14 wrz 2012, 08:53

PIETR@S napisał(a):
enron napisał(a):
PIETR@S napisał(a):zgoda ... specjalnie dla Ciebie go wyklucze...


Od wykluczeń jestem ja.


bez obrazy enron ale chodzi mi że z mojego TEAMU. potem będą gadać że łamie regulamin i mi zjadą dupe na forum. Ale kaczus wejdzie w miejsce skoro tak. on juz raczej ma staz na serwerze > . <

Z Twojego teamu oczywiście wywalasz kogo chcesz. Nie doczytałem widocznie.

-- Dodano 14 września 2012, o 07:53 --

Bakurano napisał(a):o jest bez sensu bo oni grali na reksiu a na forum chyba po razie ssy tylko wklejali nie wiem jak nie mozemy sie zapisac to lipa to rezygnuje

Skoro grali/grają na serwerze to gdzie widzisz problem ?
#77864 przez pen9r
Pt, 14 wrz 2012, 14:39
Chciałbym uzyskać trochę informacji od organizatorów:
1)
PIETR@S napisał(a):Gramy do 12 rund. Po 6 rundach zmiana.

Możesz mi wytłumaczyć jak to działa i co to za system? Skoro po 6ciu rundach zmiana, to gra się np. najpierw ct, potem terro, potem znowu ct? Jeśli tak to potem pistoletówka znowu po 6ciu rundach? Bo jedyną opcją żeby wygrać do 12 rund jest wygrana 12-0 (6 rund po stronie ct i terro). Nie lepiej wprowadzić standardowy mr12 (czyli gra się 12 rund jedną połówkę) a potem jak ktoś osiągnie 13ście to koniec? Ewentualnie już do końca czyli 24 rundy. Mr6 to trochę rządzi przypadek (np. dwie przegrane fartownie pistoletówki, co daje zazwyczaj 2x eco a połówka 6rund)
2) Proszę o wypisanie map, na jakich będzie toczyła się rozgrywka. I propozycja żeby losowanie toczyło się metodą eliminacji.
3) Jak chcecie walczyć z fejkami? Skoro turniej też NoSteam także to chyba jakoś po ip? A do tego potrzebny jest plugin, czyli na serverze metamod będzie włączony?
4) Dema rozumiem obowiązkowe? Sceenami statusu i połówek zajmie się zapewne sędzia. I czy da załatwić server na 8 slotów (wtedy HLTV)? Co to w ogóle za server? Chodzi mi o hosting.
5) Czy mecze będą rozgrywane tylko w weekendy czy też w dni powszednie? Proszę o jakiś przedział czasowy w jakich godzinach spodziewać się terminarza.
6) O wybieraniu połówki na mapie rozumiem, że decyduje nożówka?
7) Pauza dozwolona podczas freezetime'a i na końcu rundy jakby kogoś wywaliło/zawiesił się komp?
8) mp_fadetoblack 0 czy 1? Przydałby się jakiś config servera wklejony do odpowiedniego tematu.
9) Przydałaby się też jakaś wzmianka o ustawieniach graczy, żeby nie zapierdalali po mapie jak w matrixie (czyli np. poprawny interp, rate, 32bity) oraz wzmianka o zakazie bugowania.

Aby uniknąć niedomówień i kłótni proszę o odniesienie się do tekstu powyżej. Pytań z czasem pewnie będzie przebywać o ile coś mi wpadnie do głowy.
Pozdro.
#77866 przez knv
Pt, 14 wrz 2012, 15:27
Moje spostrzeżenia;

1) Za pewne jak to pisał miał na myśli mr12
2) Proponuję mapy eslowe:
de_mirage
de_forge
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
de_tuscan
3) Narazie nie ma wielkiego zainteresowania turniejem, i myślę że fejków nie będzie. Ale nie widzę problemu w tym że metamod będzie włączony.
4) Jestem przeciw temu aby obowiązkowe były demka. Obciążało by to graczy ze słabszym komputerem, HLTV + sędzia starczy.
Oczekiwałbym jakiś serwer nadający się do tego aby na nim grać. Mam nadzieję że nie będzie to serwer 1zl/slot.
5) Zależy od ilości drużyn. Osobiście wolałbym weekendy. Co do terminarza powinien być możliwy do uzgodnienia przez obie drużyny.
6) Tak
7) Tak, i tylko wtedy
8) Proponuję 0, wstępne cfg - jeszcze do modyfikacji http://przeklej.net/down/9005637376432314555162826809848495413f6378ad2fb0f661e21a9.html
9)
Zmienianie poniższych ustawień konfiguracyjnych jest nielegalne:
cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
gl_max_size >= (większe lub równe) 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1 lub 4
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5
cl_showerror 0
Dozwolone komendy rate:
rate 20000 - 25000
cl_cmdrate 80 - 101
cl_updaterate 80 - 101
ex_interp 0.01 – 0.03

+
Należy ustalić kary za nieprzestrzeganie zasad. Proponuję screeny ze smoke przed rozpoczęciem meczu przez obie strony.

Przykład kary: Niepoprawny config, 16 bit, itp - 3 rundy w plecy.
#77868 przez Bakurano
Pt, 14 wrz 2012, 15:37
knv napisał(a):Moje spostrzeżenia;

1) Za pewne jak to pisał miał na myśli mr12
2) Proponuję mapy eslowe:
de_mirage
de_forge
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
de_tuscan
3) Narazie nie ma wielkiego zainteresowania turniejem, i myślę że fejków nie będzie. Ale nie widzę problemu w tym że metamod będzie włączony.
4) Jestem przeciw temu aby obowiązkowe były demka. Obciążało by to graczy ze słabszym komputerem, HLTV + sędzia starczy.
Oczekiwałbym jakiś serwer nadający się do tego aby na nim grać. Mam nadzieję że nie będzie to serwer 1zl/slot.
5) Zależy od ilości drużyn. Osobiście wolałbym weekendy. Co do terminarza powinien być możliwy do uzgodnienia przez obie drużyny.
6) Tak
7) Tak, i tylko wtedy
8) Proponuję 0, wstępne cfg - jeszcze do modyfikacji http://przeklej.net/down/9005637376432314555162826809848495413f6378ad2fb0f661e21a9.html
9)
Zmienianie poniższych ustawień konfiguracyjnych jest nielegalne:
cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
gl_max_size >= (większe lub równe) 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1 lub 4
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5
cl_showerror 0
Dozwolone komendy rate:
rate 20000 - 25000
cl_cmdrate 80 - 101
cl_updaterate 80 - 101
ex_interp 0.01 – 0.03

+
Należy ustalić kary za nieprzestrzeganie zasad. Proponuję screeny ze smoke przed rozpoczęciem meczu przez obie strony.

Przykład kary: Niepoprawny config, 16 bit, itp - 3 rundy w plecy.


zgadzam się z tobą,ja np demka nie nagram bo mial bym takie freezy ze szkoda grac
#77869 przez noeee
Pt, 14 wrz 2012, 15:53
knv napisał(a):Proponuję screeny ze smoke przed rozpoczęciem meczu przez obie strony.


Ekhem ??. Odpalam c.s na 32 robię ss i przełączam na 16 trochę sensu nie ma. Proponuje aby sędzia zrobił każdemu z graczy "ss'y" (gdzie bedzie widziany granat dymny). Po zakończeniu meczu każdy gracz dodaje na reksia 5 screenów bez wyjątku. Jeżeli nie dostarczą ss'ów wciągu ( iluś tam min.) zostaną zdyskwalifikowani. Kto za?
#77870 przez PIETR@S
Pt, 14 wrz 2012, 16:01
o ja cie pierdziele... robicie problem jakby to był turniej na skale ogólnopolską... tu grają sami swoi ale ok. nie ma żadnych obserwatorów. 3 graczy + 3 graczy + 1 sędzia... i skoro tak to ogarne tez HLTV. z mapkami się zgodzę będą do wyboru tylko te które podał knv. co do configu ogarne chyba ze tez chce ktos pomoc przy calym stawianiu itp przydały by się tez 2 osoby na sędziów ze mną 3 ponieważ też biore udział a nie bede sobie sedziowal. serwer postawie na PUKAWKA.PL 8 slotowy Prywatny w tym HLTV. hasło każdy dostanie więc się nie martwcie. po prostu nie ma sensu zebym stawial publiczny bo to niepotrzebny koszt.
pen9r taka rozgrywka jak ty podales jest bardzo czasochłonna. ja proponuje zagrać ogólnie 24 rundy i gramy 12 rund i np. (6:6 lub 8:4 lub 12:0) zmiana.
Pauza będzie dozwolona na max 5 minut jak kogoś wywali potem VO i tylko sędzia może.

-- Dodano 14 wrz 2012, o 16:01 --

noeee napisał(a):
knv napisał(a):Proponuję screeny ze smoke przed rozpoczęciem meczu przez obie strony.


Ekhem ??. Odpalam c.s na 32 robię ss i przełączam na 16 trochę sensu nie ma. Proponuje aby sędzia zrobił każdemu z graczy "ss'y" (gdzie bedzie widziany granat dymny). Po zakończeniu meczu każdy gracz dodaje na reksia 5 screenów bez wyjątku. Jeżeli nie dostarczą ss'ów wciągu ( iluś tam min.) zostaną zdyskwalifikowani. Kto za?


emm... włącza 32 bit śędzia robi ss. i jakby przełączał na 16 to by go wyrzuciło i ponownie na serwer... wtedy jeszcze raz ss zrobic.
#77875 przez knv
Pt, 14 wrz 2012, 16:43
PIETR@S napisał(a):pen9r taka rozgrywka jak ty podales jest bardzo czasochłonna. ja proponuje zagrać ogólnie 24 rundy i gramy 12 rund i np. (6:6 lub 8:4 lub 12:0) zmiana.
Pauza będzie dozwolona na max 5 minut jak kogoś wywali potem VO i tylko sędzia może.

Dokładnie to samo zaproponował - mr12
knv napisał(a):Proponuję screeny ze smoke przed rozpoczęciem meczu przez obie strony.


PIETR@S napisał(a):Ekhem ??. Odpalam c.s na 32 robię ss i przełączam na 16 trochę sensu nie ma. Proponuje aby sędzia zrobił każdemu z graczy "ss'y" (gdzie bedzie widziany granat dymny). Po zakończeniu meczu każdy gracz dodaje na reksia 5 screenów bez wyjątku. Jeżeli nie dostarczą ss'ów wciągu ( iluś tam min.) zostaną zdyskwalifikowani. Kto za?


Aby przełączyć bity trzeba odpalić od nowa csa. Gracze robią screeny ze smokami i po tym zaczynana jest nożówka. (Było tak w ligach esl, gb. Aktualnie nie wiem jak to jest sprawdzane) Nie widzę powodu aby obciążac serwer turniejowy pluginami i bawić się amxem.

PIETR@S napisał(a):emm... włącza 32 bit śędzia robi ss. i jakby przełączał na 16 to by go wyrzuciło i ponownie na serwer... wtedy jeszcze raz ss zrobic.

Jeszcze raz ss? Mecz się rozpoczyna i nie ma mowy o żadnym wyrzucaniu. A nawet jeśli to w takiej sytuacji mecz powinien być rozstrzygnięty na korzyść przeciwnika.
Przegrywasz pierwsze rundy, robisz recconect i możesz bezkarnie od początku zacząć mecz tylko muszą być zrobione screeny?
#77877 przez PIETR@S
Pt, 14 wrz 2012, 17:25
nie rozumiem twojego toku myslenia... kazdy gracz juz jest na serwerze robimy ss przy smoke zeby sprawdzic 32 bit. po sprawdzeniu gramy jezeli osoba zaraz po ss wyjdzie z serwera i wroci to moze znaczyc ze zmienila ekran na 16 bit. wiec tej osobie po raz drugi robimy ss. 16 bit dyskwalifikacja
#77879 przez knv
Pt, 14 wrz 2012, 17:34
PIETR@S napisał(a):nie rozumiem twojego toku myslenia... kazdy gracz juz jest na serwerze robimy ss przy smoke zeby sprawdzic 32 bit. po sprawdzeniu gramy jezeli osoba zaraz po ss wyjdzie z serwera i wroci to moze znaczyc ze zmienila ekran na 16 bit. wiec tej osobie po raz drugi robimy ss. 16 bit dyskwalifikacja


Dążę do tego, że nie potrzebna jest żadna ingerencja sędziego w tej sprawie. Gracze przed rozpoczęciem meczu przy obecności sędziego rzucają po smoke'u i sami robią sobie screeny. Nie potrzebne są do tego żadne pluginy, a już na pewno nie obowiązkowo 5 screenów.
#77880 przez PIETR@S
Pt, 14 wrz 2012, 17:37
no ja to rozumiem i tez jestem ZA . ale (teraz czytaj uważnie) jeżeli gracz zrobi sobei tego ss i po minucie nie bedzie go na serwie a potem znow sie pojawi to bardzo mozliwe ze wlaczyl on 16 bit. wiec sedzie ma za zadanie zrobic mu jeszcze raz ss i wstawic 2. kminisz ?
#77882 przez knv
Pt, 14 wrz 2012, 17:49
PIETR@S napisał(a):no ja to rozumiem i tez jestem ZA . ale (teraz czytaj uważnie) jeżeli gracz zrobi sobei tego ss i po minucie nie bedzie go na serwie a potem znow sie pojawi to bardzo mozliwe ze wlaczyl on 16 bit. wiec sedzie ma za zadanie zrobic mu jeszcze raz ss i wstawic 2. kminisz ?


Nie ma takiej możliwości że chociaż wyjdzie z serwera, po zrobieniu samodzielnie screenów ze smoke zaczynana jest gra. Jeśli zdaży się że wyjdzie jeszcze przed live ale juz po screenach to screeny są robione jeszcze raz ale sędzia nie ma w tej kwesti nic do roboty. Gracz sam ma wiedzieć że musi samodzielnie zrobić screen ze smoke.
Jeśli gracz wyjdzie w trakcie już nie może kontynuować gry. Nawet sędzia pluginem robiąc screeny nie może podczas gry sprawdzić czy gracz ma 32 bity.

Teraz ty przeczytaj uważnie:
Tłumaczę ci parę postów że plugin na ssy jest zbędny i ingerencja w tę sprawę również a ty swoje.

PIETR@S napisał(a):włącza 32 bit śędzia robi ss. i jakby przełączał na 16 to by go wyrzuciło i ponownie na serwer... wtedy jeszcze raz ss zrobic.

PIETR@S napisał(a):wiec tej osobie po raz drugi robimy ss. 16 bit dyskwalifikacja

PIETR@S napisał(a):wiec sedzie ma za zadanie zrobic mu jeszcze raz ss i wstawic 2. kminisz ?
#77883 przez -em-
Pt, 14 wrz 2012, 17:54
nie gramy o zlote gacie wiec moim zdaniem taka procedura jest zbedna bo skoro i tak bedzie sedzia obecny podczas meczu albo bedzie hltv to wszystko bedzie widac a zreszta moim zdaniem nie bedzie zadnych przekretow ta turnieju tej rangi gdsie graja tylko ludzie z reksia wiec nie wiem po co az taka spina
#77891 przez You no
Pt, 14 wrz 2012, 18:57
1. Nick kapitana: O$man
2. Nicki pozostałych członków: Unbelievable, KeLso sponsored by kroLewskie
3. Kontakt z kapitanem: steam "O$man" GG 18144780
4. Nazwa TEAMU: Ruchacze
5. Wiek zawodników: 15, 15,13
#77892 przez PIETR@S
Pt, 14 wrz 2012, 19:44
-em- napisał(a):nie gramy o zlote gacie wiec moim zdaniem taka procedura jest zbedna bo skoro i tak bedzie sedzia obecny podczas meczu albo bedzie hltv to wszystko bedzie widac a zreszta moim zdaniem nie bedzie zadnych przekretow ta turnieju tej rangi gdsie graja tylko ludzie z reksia wiec nie wiem po co az taka spina


DOKŁADNIE :P ale wy nie macie co się martwić zaśmiecaniem serwera. gdyż albowiem ja za niego płace ;p ale ogólnie szukam 2 SĘDZIÓW !! i osob ktore jbc znaja sei na FTP :)

Podobne wątki Statistics Ostatni post
Turniej 3vs3 - TABELA
1, 2, 3, 4, 5 przez PIETR@S Pn, 17 wrz 2012, 15:54 w Konkursy
74 Odpowiedzi
12170 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Sru
So, 30 sie 2014, 13:48
Turniej 3vs3 BF2 Zapraszamy
przez msekiw Wt, 19 mar 2013, 07:52 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
515 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez msekiw
Wt, 19 mar 2013, 07:52
Turniej
przez Hidan30 N, 18 kwi 2010, 16:14 w Kosz
0 Odpowiedzi
924 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Hidan30
N, 18 kwi 2010, 16:14
Świąteczny turniej
przez Rebelled Pt, 21 gru 2012, 16:05 w Problemy i propozycje
8 Odpowiedzi
1330 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez kaczus
Pn, 24 gru 2012, 12:18
Turniej AWP
1 ... 4, 5, 6 przez Sznurio N, 1 kwi 2012, 21:00 w Problemy i propozycje
89 Odpowiedzi
6469 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez kolanex
Śr, 8 sie 2012, 01:47
Turniej 5on5
przez polan Cz, 24 cze 2010, 21:04 w O wszystkim i o niczym
1 Odpowiedzi
1370 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez hawaj
Cz, 24 cze 2010, 21:11
Turniej 5on5 GamesBoard
przez slaw3k3 Pn, 11 paź 2010, 07:00 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
712 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez slaw3k3
Pn, 11 paź 2010, 07:00
Turniej Satellite - Zapraszamy!
przez Grregorr Pt, 11 cze 2010, 09:33 w Serwery CS
1 Odpowiedzi
766 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez Fallen
Pt, 11 cze 2010, 13:22
Turniej Cs-Bobrzanie
przez lukasz6789 Wt, 26 mar 2013, 17:50 w Serwery CS
0 Odpowiedzi
631 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez lukasz6789
Wt, 26 mar 2013, 17:50
Turniej CS 1.6 5on5
przez Kreska07 Pn, 14 cze 2010, 18:40 w Kosz
1 Odpowiedzi
1282 Wyświetlone

Avatar użytkownika

przez luk.
Pn, 14 cze 2010, 19:43

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników